SEO Wrocław
Pozycjonowanie stron internetowych dla firm z Wrocławia
Aktualnie pozycjonowanie stron internetowych jest coraz trudniejsze. Składa się na to duża konkurencja, wyższe koszty pozyskiwania linków, a także duże wymagania optymalizacyjne dyktowane przez Google. Właściciele lokalnych firm we Wrocławiu często poddają się w walce o najwyższe miejsca w wyszukiwarce. W końcu jak przebić się ze swoim małym biznesem na tle dużych serwisów? Odpowiedź jest prosta: postawić na pozycjonowanie lokalne Wrocław!
Pozycjonowanie stron www Wrocław trudno wykonać samodzielnie. Na najwyższe wyniki mogą liczyć firmy, które podejmują współpracę z najlepszymi agencjami SEO. By wypłynąć w wynikach wyszukiwarki Google, specjaliści mogą wykonać zarówno pozycjonowanie stron www, jak i pozycjonowanie sklepów internetowych. W skład ich działań wchodzi: analiza konkurencji, optymalizacja witryny (w tym dobranie fraz kluczowych, przygotowanie wartościowego contentu) oraz działania zewnętrzne - stworzenie wizytówek NAP i Google Moja Firma (Profil Firmy w Google), pozyskiwanie linków z lokalnych stron we Wrocławiu, redagowanie artykułów sponsorowanych i wiele innych. Systematyczne wdrożenia i analiza bieżących działań z pewnością przełożą się na osiągnięcie wysokich pozycji, a dzięki temu rozpoznawalność Twojego biznesu na wrocławskim rynku.
Na skróty
- Jak wygląda pozycjonowanie lokalne w praktyce?
- Na czym polega pozycjonowanie stron we Wrocławiu?
- Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne i jak zacząć?
- Popularne frazy wyszukiwane we Wrocławiu
- Dlaczego warto pozycjonować się lokalnie?
- Korzyści ze współpracy z zespołem Smartbuzz
- FAQ - pozycjonowanie lokalne Wrocław
- Atrakcje Wrocławia
Pozycjonowanie dla firm lokalnych w praktyce - jak wygląda?

Przeanalizowanie strony jest pierwszą czynnością, którą wykonujemy, tuż po podpisaniu umowy. Podczas audytu sprawdzamy stan techniczny witryny, szybkość ładowania, a także identyfikujemy błędy optymalizacyjne.

W Smartbuzz nie dobieramy strategii wyłącznie na podstawie audytu. Kierujemy się także potrzebami klientów, dlatego chcemy poznać Twoje oczekiwania co do współpracy i wyników, które chcesz osiągnąć. Na podstawie tych informacji wybieramy ścieżkę działań.

Systematycznie wdrażamy nowe funkcjonalności na stronę. Opiekun zajmuje się technicznym SEO, natomiast dział copywritingu i content marketingu dba o regularność i poprawność dodawanych treści.

Sprawdzamy, które z naszych wdrożeń działają najlepiej i optymalizujemy każdy element, który może przynieść Ci największy zysk. Wyniki analizujemy w narzędziach, takich jak Google Search Console, Google Analytics, Senuto i wielu innych.
Pozycjonowanie stron Wrocław - na czym polega, co trzeba wiedzieć?
Celem usługi SEO Wrocław jest zajęcie wysokich pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania, a w rezultacie pozyskanie dla Twojego biznesu jak najwięcej potencjalnych klientów. By to zrobić, skupiamy się na następujących obszarach:
Analiza słów kluczowych
By wypozycjonować firmy z Wrocławia, należy przede wszystkim wybrać odpowiednie słowa kluczowe, na które będziemy rankować. Analiza obejmuje sprawdzenie fraz konkurencji, określenie potencjału danych słów i wybór najlepszych, które będą w stanie wybić się na tle innych lokalnych biznesów. Specjaliści wykorzystują do tego nie tylko Google, ale także narzędzia SEO, w tym Senuto, Surfer i Ahrefs. Przygotowane frazy będą wykorzystywane w rozmaity sposób: do linkowania, content marketingu i budowania pozycji marki.
Link building
Pozycjonowanie SEO Wrocław wymaga podjęcia działań na zewnątrz witryny (tzw. off-site). Do najważniejszych z nich zalicza się właśnie link building, który polega na pozyskiwaniu dużej liczby wartościowych odnośników do Twojej strony. W tym celu specjalista SEO dociera do lokalnych blogów, forów, magazynów internetowych i innych serwisów. Następnie umieszcza na nich informacje o Twojej firmie. Dzięki temu strona rośnie w oczach wyszukiwarki. Jest to bardzo ważny element usługi SEO Wrocław, ponieważ pokazuje Google, że Twoja witryna jest wartościowa, na skutek czego chętniej podpowiada ją użytkownikom.
Zgodność z user experience (UX)
Skuteczne pozycjonowanie stron Wrocław to nie tylko działania SEO, ale także UX. Zgodność z identyfikacją wizualną i estetyką to dla nas priorytet. Każdą zmianę, którą chcemy wdrożyć, testujemy zarówno pod kątem poprawności działania, jak i użyteczności. Dlatego podejmując współpracę z naszą firmą SEO Wrocław, możesz być pewny, że użytkownicy będą poruszać się po intuicyjnej, responsywnej i przejrzystej stronie. Dzięki temu łatwo znajdą dane produkty, szybko przejdą do finalizacji zakupu, a Ty nie będziesz musiał martwić się o porzucone koszyki i słabą konwersję.
Content marketing
Wartościowe treści w obrębie serwisu są jednym z najważniejszych czynników rankingowych Google. Dlatego efektywne pozycjonowanie Wrocław nie może obyć się bez zoptymalizowanych, poprawnych językowo i nasyconych frazami tekstów. Nasz zespół copywriterów i specjalistów od content marketingu pracuje nad osiągnięciem jak najlepszych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Naszym celem jest budowanie świadomości Twojej marki, a stąd już o krok do pozyskiwania klientów i zwiększenia Twoich zysków.
Wizytówka Google Moja Firma (GMF)
Wchodząc do wyszukiwarki Google i wpisując np. „mechanik Wrocław”, pokazują się lokalne firmy, które działają właśnie w obrębie Wrocławia. Taki wynik wyszukiwania to zbiór wizytówek Google. By Twoja firma mogła się tam dostać, agencja SEO Wrocław musi założyć, a następnie zoptymalizować wszystkie niezbędne elementy GMF: opis działalności, adres siedziby, aktualne numery telefonów, godziny otwarcia, zdjęcia, recenzje. Dzięki temu potencjalni klienci zauważą Twoją firmę niemal natychmiast po wpisaniu zapytania w Google. Chyba nie musimy mówić, jak duże ma to znaczenie w procesie zakupowym :)
Optymalizacja techniczna
Pozycjonowanie stron Wrocław to nie tylko działania widoczne na pierwszy rzut oka. Specjaliści SEO muszą przede wszystkim wykonać wiele czynności wewnątrz serwisu, by ten mógł pojawić się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania. Co należy do ich działań? Optymalizacja meta tagów, usunięcie ewentualnej kanibalizacji na stronie, poprawienie przekierowań, poprawne zaindeksowanie stron, weryfikacja poprawności komend w pliku robots.txt, wyeliminowanie błędów na stronie, w tym sprawdzenie obsługi błędu 404. Elementów do poprawy z pewnością będzie dużo, ale pozycjonowanie stron internetowych Wrocław nie może się bez tego obejść.
Narzędzia, z których korzystamy












Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne i jak zacząć pozycjonowanie we Wrocławiu?
Pozycjonowanie lokalne praktycznie nie ma ograniczeń. Jeśli tylko prowadzisz biznes i chcesz dotrzeć ze swoją usługą lub produktem do lokalnych klientów, SEO Wrocław będzie strzałem w dziesiątkę.
Możesz rozpocząć pozycjonowanie lokalne Wrocław w dowolnym momencie - tuż po założeniu swojej pierwszej strony internetowej lub nawet po kilku latach istnienia w wyszukiwarce. Najważniejsze jest znalezienie rzetelnej agencji SEO, która dobierze strategię działania i sukcesywnie będzie dążyła do polepszenia pozycji w SERPach.
Przykłady fraz popularnych dla lokalnego SEO we Wrocławiu w ujęciu miesięcznym:
- Restauracja Wrocław - 33100
- Wrocław atrakcje - 33100
- Hotel Wrocław - 27100
- Taxi Wrocław - 18100
- Apteka Wrocław - 14800
- Fryzjer Wrocław - 12100
- Sushi Wrocław - 12100
- Drukarnie Wrocław - 8100
FAQ - pozycjonowanie lokalne Wrocław
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron we Wrocławiu?
Pozycjonowanie stron w Google Wrocław to niejednorodna usługa. Cena zależy od wielu czynników, m.in. konkurencji, fraz kluczowych i potrzeb optymalizacyjnych witryny. Dlatego decydując się na pozycjonowanie stron Wrocław, cennik ustalamy indywidualnie, po rozpoznaniu potrzeb klienta i wstępnej analizie serwisu. Rozliczamy się na zasadzie comiesięcznego abonamentu, na określoną kwotę.
Ile trwa pozycjonowanie stron www we Wrocławiu?
Kto powinien pozycjonować się lokalnie?
Kiedy można spodziewać się efektów z pozycjonowania lokalnego?
Atrakcje Wrocławia
Panorama Racławicka
Ten długi na 114 metrów i szeroki na 15 metrów obraz jest jedną z głównych atrakcji Wrocławia. To prawdziwa gratka dla fanów historii i malarstwa. Dzieło przedstawia bitwę Polaków z Rosjanami z kwietnia 1794 roku. Głównymi autorami obrazu są Jan Styka i Wojciech Kossak. Zwiedzający mogą podziwiać Panoramę Racławicką codziennie w określonych godzinach. Samo miejsce, w którym się znajduje, dzieli kilkanaście minut od Rynku i Ostrowa Tumskiego. Jest więc chętnie odwiedzane przez turystów, którzy muszą z wyprzedzeniem zaopatrywać się w bilety. Nic w tym dziwnego - to jedyne tego rodzaju dzieło na skalę ogólnopolską.

Źródło: Visit Wrocław

Źródło: Visit Wrocław
Stary Ratusz
Praktycznie na środku Rynku - chyba najbardziej obleganego miejsca w całym Wrocławiu - znajduje się Stary Ratusz. Budynek powstawał około 250 lat, a po znacznym uszkodzeniu w czasie wojny w 1945 roku został odnowiony i w takiej formie prezentuje się do dziś. Aktualnie część Ratusza służy spotkaniom prezydenta Wrocławia i Rady Miejskiej, ale znajduje się tutaj także Muzeum Sztuki Mieszczańskiej dostępne dla mieszkańców i turystów. Zwiedzający mogą także zatrzymać się w Piwnicy Świdnickiej, ponownie otwartej 2 lipca 2022 roku, na pyszny obiad i piwo z lokalnych browarów.
Hala Stulecia
Hala stulecia to budowla wzniesiona w 1913 roku. Artysta miejski, Max Berg, mimo bojkotu władz miasta, zrealizował swój pomysł i dzięki temu do dziś możemy podziwiać monument wraz z otaczającymi go: Iglicą, Pergolą, Pawilonem Czterech Kopuł oraz fontanną multimedialną. Budynek mierzy 42 metry wysokości, a jego kopuła aż 65 metrów rozpiętości. W 2006 roku Hala została wpisana na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Budynek w sezonie letnim jest otwarty dla turystów, którzy - po uprzednim zakupie biletów - mogą podziwiać specjalnie przygotowaną wystawę multimedialną, przedstawiającą losy Hali, a także jej wnętrze.

Źródło: Wikipedia