Pozycjonowanie Wrocław
Skontaktuj się z nami
* Pola wymagane
Aktualnie pozycjonowanie stron internetowych jest coraz trudniejsze. Składa się na to duża konkurencja, wyższe koszty pozyskiwania linków, a także duże wymagania optymalizacyjne dyktowane przez Google. Właściciele lokalnych firm we Wrocławiu często poddają się w walce o najwyższe miejsca w wyszukiwarce. W końcu jak przebić się ze swoim małym biznesem na tle dużych serwisów? Odpowiedź jest prosta: postawić na pozycjonowanie lokalne Wrocław!
Pozycjonowanie stron www Wrocław trudno wykonać samodzielnie. Na najwyższe wyniki mogą liczyć firmy, które podejmują współpracę z najlepszymi agencjami SEO. By wypłynąć w wynikach wyszukiwarki Google, specjaliści mogą wykonać zarówno pozycjonowanie stron www, jak i pozycjonowanie sklepów internetowych. W skład ich działań wchodzi: analiza konkurencji, optymalizacja witryny (w tym dobranie fraz kluczowych, przygotowanie wartościowego contentu) oraz działania zewnętrzne - stworzenie wizytówek NAP i Google Moja Firma (Profil Firmy w Google), pozyskiwanie linków z lokalnych stron we Wrocławiu, redagowanie artykułów sponsorowanych i wiele innych. Systematyczne wdrożenia i analiza bieżących działań z pewnością przełożą się na osiągnięcie wysokich pozycji, a dzięki temu rozpoznawalność Twojego biznesu na wrocławskim rynku.
Na skróty
- Jak wygląda pozycjonowanie lokalne w praktyce?
- Na czym polega pozycjonowanie stron we Wrocławiu?
- Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne i jak zacząć?
- Popularne frazy wyszukiwane we Wrocławiu
- Pozycjonowanie globalnie czy lokalnie - co wybrać?
- Dlaczego warto pozycjonować się lokalnie?
- Pozycjonowanie Wrocław z zespołem Smartbuzz
- Pozycjonowanie lokalne dla nowych graczy na rynku
- Algorytmy Google a skuteczne pozycjonowanie stron internetowych
- FAQ - pozycjonowanie lokalne Wrocław
- Atrakcje Wrocławia
Jak wygląda pozycjonowanie lokalne w praktyce?
Przeanalizowanie strony jest pierwszą czynnością, którą wykonujemy, tuż po podpisaniu umowy. Podczas audytu sprawdzamy stan techniczny witryny, szybkość ładowania, a także identyfikujemy błędy optymalizacyjne.
W Smartbuzz nie dobieramy strategii wyłącznie na podstawie audytu. Kierujemy się także potrzebami klientów, dlatego chcemy poznać Twoje oczekiwania co do współpracy i wyników, które chcesz osiągnąć. Na podstawie tych informacji wybieramy ścieżkę działań.
Systematycznie wdrażamy nowe funkcjonalności na stronę. Opiekun zajmuje się technicznym SEO, natomiast dział copywritingu i content marketingu dba o regularność i poprawność dodawanych treści.
Sprawdzamy, które z naszych wdrożeń działają najlepiej i optymalizujemy każdy element, który może przynieść Ci największy zysk. Wyniki analizujemy w narzędziach, takich jak Google Search Console, Google Analytics, Senuto i wielu innych.
Pozycjonowanie stron Wrocław - na czym polega, co trzeba wiedzieć?
Celem usługi SEO jest zajęcie wysokich pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania, a w rezultacie pozyskanie dla Twojego biznesu jak najwięcej potencjalnych klientów. By to zrobić, skupiamy się na następujących obszarach:
Analiza słów kluczowych
By wypozycjonować firmy z Wrocławia, należy przede wszystkim wybrać odpowiednie słowa kluczowe, na które będziemy rankować. Analiza obejmuje sprawdzenie fraz konkurencji, określenie potencjału danych słów i wybór najlepszych, które będą w stanie wybić się na tle innych lokalnych biznesów. Specjaliści wykorzystują do tego nie tylko Google, ale także narzędzia SEO, w tym Senuto, Surfer i Ahrefs. Przygotowane frazy będą wykorzystywane w rozmaity sposób: do linkowania, content marketingu i budowania pozycji marki.
Link building
Pozycjonowanie wymaga podjęcia działań na zewnątrz witryny (tzw. off-site). Do najważniejszych z nich zalicza się właśnie link building, który polega na pozyskiwaniu dużej liczby wartościowych odnośników do Twojej strony. W tym celu specjalista SEO dociera do lokalnych blogów, forów, magazynów internetowych i innych serwisów. Następnie umieszcza na nich informacje o Twojej firmie. Dzięki temu strona rośnie w oczach wyszukiwarki. Jest to bardzo ważny element usługi SEO, ponieważ pokazuje Google, że Twoja witryna jest wartościowa, na skutek czego chętniej podpowiada ją użytkownikom.
Zgodność z user experience (UX)
Skuteczne pozycjonowanie stron to nie tylko działania SEO, ale także UX. Zgodność z identyfikacją wizualną i estetyką to dla nas priorytet. Każdą zmianę, którą chcemy wdrożyć, testujemy zarówno pod kątem poprawności działania, jak i użyteczności. Dlatego podejmując współpracę z naszą agencją SEO, możesz być pewny, że użytkownicy będą poruszać się po intuicyjnej, responsywnej i przejrzystej stronie. Dzięki temu łatwo znajdą dane produkty, szybko przejdą do finalizacji zakupu, a Ty nie będziesz musiał martwić się o porzucone koszyki i słabą konwersję.
Content marketing
Wartościowe treści w obrębie serwisu są jednym z najważniejszych czynników rankingowych Google. Dlatego efektywne pozycjonowanie nie może obyć się bez zoptymalizowanych, poprawnych językowo i nasyconych frazami tekstów. Nasz zespół copywriterów i specjalistów od content marketingu pracuje nad osiągnięciem jak najlepszych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Naszym celem jest budowanie świadomości Twojej marki, a stąd już o krok do pozyskiwania klientów i zwiększenia Twoich zysków.
Wizytówka Google Moja Firma (GMF)
Wchodząc do wyszukiwarki Google i wpisując np. „mechanik Wrocław”, pokazują się lokalne firmy, które działają właśnie w obrębie Wrocławia. Taki wynik wyszukiwania to zbiór wizytówek Google. By Twoja firma mogła się tam dostać, agencja SEO Wrocław musi założyć, a następnie zoptymalizować wszystkie niezbędne elementy GMF: opis działalności, adres siedziby, aktualne numery telefonów, godziny otwarcia, zdjęcia, recenzje. Dzięki temu potencjalni klienci zauważą Twoją firmę niemal natychmiast po wpisaniu zapytania w Google. Chyba nie musimy mówić, jak duże ma to znaczenie w procesie zakupowym :)
Optymalizacja techniczna
Pozycjonowanie stron to nie tylko działania widoczne na pierwszy rzut oka. Specjaliści SEO muszą przede wszystkim wykonać wiele czynności wewnątrz serwisu, by ten mógł pojawić się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania. Co należy do ich działań? Optymalizacja meta tagów, usunięcie ewentualnej kanibalizacji na stronie, poprawienie przekierowań, poprawne zaindeksowanie stron, weryfikacja poprawności komend w pliku robots.txt, wyeliminowanie błędów na stronie, w tym sprawdzenie obsługi błędu 404. Elementów do poprawy z pewnością będzie dużo, ale pozycjonowanie stron internetowych nie może się bez tego obejść.
Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne i jak zacząć pozycjonowanie we Wrocławiu?
Pozycjonowanie lokalne praktycznie nie ma ograniczeń. Jeśli tylko prowadzisz biznes i chcesz dotrzeć ze swoją usługą lub produktem do lokalnych klientów, SEO będzie strzałem w dziesiątkę.
Możesz rozpocząć pozycjonowanie lokalne Wrocław w dowolnym momencie - tuż po założeniu swojej pierwszej strony internetowej lub nawet po kilku latach istnienia w wyszukiwarce. Najważniejsze jest znalezienie rzetelnej agencji SEO, która dobierze strategię działania i sukcesywnie będzie dążyła do polepszenia pozycji w SERPach.
Przykłady fraz popularnych dla lokalnego SEO we Wrocławiu w ujęciu miesięcznym
Fraza | Liczba wyszukiwań* |
---|---|
Pozycjonowanie strony Wrocław | 590 |
Pozycjonowanie Wrocław | 590 |
Pozycjonowanie stron Wrocław | 320 |
Pozycjonowanie lokalne Wrocław | 70 |
Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław | 50 |
*Źródło: https://www.senuto.com/pl/
Pozycjonowanie globalnie czy lokalnie - co wybrać?
SEO globalne
Jeśli masz produkt/usługę, z którą chcesz dotrzeć szeroko na całą Polskę lub nawet świat, zdecyduj się na pozycjonowanie stron www globalne.
Wówczas specjaliści dobiorą działania tak, by Twoja strona pojawiła się wysoko w Google na frazy wpisywane przez użytkowników z Polski/świata.
W tym kontekście kluczowa jest optymalizacja strony pod kątem UX, wartościowy link building i wysokiej jakości treści.
SEO lokalne
Jeśli masz firmę lub lokal usługowy na terenie Wrocławia, a Twoją grupą docelową są głównie mieszkańcy tego miasta, idealnym rozwiązaniem będzie SEO lokalne.
Żeby pozycjonowanie lokalne było efektywne, eksperci SEO skupiają się na słowach kluczowych związanych z Twoim biznesem, z nastawieniem na lokalne wyniki wyszukiwania. Specjaliści zakładają i optymalizują Profil Firmy w Google, pozyskują linki zwrotne z regionalnych stron, blogów oraz dbają o poprawność techniczną strony
Pozycjonowanie stron Wrocław - https://www.google.pl/
Pozycjonowanie lokalne - doskonałe rozwiązanie dla nowych graczy na rynku
Dopiero co założyłeś swoją stronę? Jeśli wydaje Ci się, że na SEO jeszcze przyjdzie czas, to musimy wyprowadzić Cię z błędu - start strony to idealny moment na pozycjonowanie! Dzięki temu nie zmarnujesz czasu i pozwolisz swojej witrynie rosnąć już od samego początku. Skuteczne SEO od pierwszych dni zaprocentuje wyższą pozycją w Google na przestrzeni kolejnych miesięcy.
Dopiero zastanawiasz się nad stworzeniem strony? Nasze rady i wytyczne SEO pozwolą Ci wejść do SERPów z przytupem :) Doskonale wiemy, co z zakresu pozycjonowania warto wdrożyć jeszcze przed startem witryny. Na co dzień współpracujemy ze specjalistami software house'u Smartbees. Możesz mieć zatem pewność, że nasi eksperci SEO mają szeroką wiedzę programistyczną i skutecznie łączą obie te dziedziny.
Algorytmy Google a skuteczne pozycjonowanie stron internetowych
SEO to ciągła praca nad serwisem. Nasi specjaliści optymalizują witryny dwutorowo - pod kątem użytkowników oraz wytycznych Google. Oba te elementy się łączą - Google chce być najlepszym źródłem informacji na rynku, dlatego co najmniej kilka razy w roku wprowadza większe aktualizacje algorytmów, a te mniejsze dużo częściej. Ich celem jest pokazywanie użytkownikom najlepiej dopasowanych wyników. Jeśli więc chcesz tworzyć efektywne pozycjonowanie lokalne, specjaliści SEO zajmujący się Twoją witryną muszą na bieżąco reagować na zmiany algorytmów i działać zgodnie z ich wymogami.
Team SEO i content marketingu na bieżąco śledzą branżę, dzięki czemu wiedzą, co zrobić, gdy update „uderzy” Twoją stronę. Do diagnozowania problemów z witryną używamy najlepszych narzędzi na rynku - m.in. Senuto, Ahrefs, Surfer SEO, a także Google Analytics i Google Search Console.
FAQ - pozycjonowanie lokalne Wrocław
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron, inaczej SEO, to proces optymalizacji witryny wewnątrz i na zewnątrz, w celu wyświetlania się jej jak najwyżej w wyszukiwarce Google. Dzięki takim działaniom Twoja marka zyska rozpoznawalność na lokalnym rynku, przyciągnie nowych klientów i zapisze się w świadomości obecnych.