Pozycjonowanie stron Szczecin

Zbuduj widoczność w Google
Zostań liderem w regionie
Zwiększ przychody firmy

Skontaktuj się z nami

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu otrzymywania informacji handlowych od Smartbees Sp. z o.o.

* Pola wymagane

Wyniki wyszukiwania są nieubłagane - na najwyższych pozycjach najczęściej uplasowują się albo duże firmy albo te, które inwestują, żeby się tam znaleźć. Trudno małym biznesom i niskim kosztem przebić się przez ogromną konkurencję i trafić do TOP10 Google. Ale nie jest to niemożliwe… Z odpowiednią strategią, zaangażowanymi specjalistami i nieustanną pracą nad serwisem, Twój biznes może odnieść sukces. Dzięki efektywnemu pozycjonowaniu lokalnemu, Twoja usługa lub sklep w Szczecinie będzie zdobywał nowych klientów, a tym samym zwiększy obroty firmy. Zobacz, jak wygląda proces pozycjonowania strony w agencji Smartbuzz.

Pozycjonowanie stron Szczecin - czym jest?

Pozycjonowanie stron internetowych to proces, którego efektem jest przede wszystkim większa widoczność strony na wybrane frazy kluczowe. Oprócz głównego celu, pozycjonowanie to szereg innych korzyści:

Zwiększenie rozpoznawalności marki na lokalnym rynku

Pozycjonowanie sklepu internetowego ma ogromne przełożenie na wzrost klientów w sklepie/punkcie usługowym. Dzięki właściwie zoptymalizowanemu Profilowi Firmy w Google, pokażesz swoją markę szerzej, wskażesz miejsce i godziny otwarcia. Wszelkie inne działania z zakresu SEO, jak linkowanie zewnętrzne, dodatkowo pomoże Ci trafić do potencjalnych klientów.

Dotarcie do określonej grupy klientów

Zawężenie grupy klientów na początku może wydawać Ci się nie najlepszym pomysłem. W końcu zapewne chcesz reklamować swój sklep tak szeroko, jak tylko się da? Okazuje się, że to niekoniecznie dobre rozwiązanie. Najlepiej skupić się na lokalnych i okolicznych klientach - to w końcu oni są Twoją grupą docelową i z największym prawdopodobieństwem przyjadą odwiedzić Twój sklep lub skorzystać z usługi.

Ograniczenie kosztów marketingowych

Pozycjonowanie strony w Szczecinie oznacza działania nastawione na klientów z tego miasta, sąsiednich miejscowości i przyjezdnych. Dlatego wszelkie optymalizacje w zakresie linkowania wewnętrznego, content marketingu czy słów kluczowych realizujemy właśnie z naciskiem na wąskie grono odbiorców. Dzięki temu Ty nie przepalasz swojego budżetu na szerokie działania, które mogą nie przynieść żadnych efektów.

Budowanie relacji z lokalnymi partnerami

Pozycjonowanie strony internetowej może mieć różne cele. Jeśli Twoim, obok zdobywania nowych klientów, jest rozszerzenie sieci kontaktów, lokalne SEO jest idealnym pomysłem. Widoczność strony www pozytywnie wpływa na postrzeganie Twojej marki także wśród potencjalnych partnerów biznesowych. To relacje, które - jak zapewne wiesz - trudno zbudować z dnia na dzień, więc każde działanie, które zbliża Cię do pozyskiwania nowych dostawców, będzie na wagę złota.

Pozycjonowanie stron Szczecin z agencją Smartbuzz - zaufaj specjalistom

Dopasowane rozwiązania
Indywidualna wycena

Szanujemy czas i portfele naszych klientów, dlatego nie oferujemy pakietów SEO ani rozliczenia za efekt. W zamian tego proponujemy indywidualne podejście i wycenę Twojej witryny przygotowaną przez ekspertów Smartbuzz.

Doradzamy w SEO
Zgodność z najwyższymi standardami SEO

Sukces strony internetowej to dbałość o szczegóły, analizy i wnioski, ale przede wszystkim - jakość działań. Przekonasz się o tym, współpracując z naszymi specjalistami.

Najnowsze rozwiązania
Kompetencje web-dev

Niekiedy sama wiedza SEO nie wystarcza, żeby móc wypozycjonować stronę. W wielu przypadkach potrzeba także umiejętności analitycznych, programistycznych i marketingowych. My łączymy wiedzę z każdego zakresu, będąc częścią software house’u Smartbees.

Zleć wycenę pozycjonowania Twojej strony

Agencja SEO Szczecin - na co zwrócić uwagę przy wyborze?

  1. Jakość audytu SEO

    Czy czujesz, że po audycie wykonanym przez agencję wiesz więcej o swojej stronie? Czy wnioski są konkretne i wyczerpujące? A może nie do końca rozumiesz, co tak właściwie było analizowane? Jeśli choć na jedno pytanie odpowiesz „nie”, powinieneś zastanowić się, czy podejmowanie współpracy z taką agencją będzie dobrym krokiem. W końcu nie musisz wiedzieć, czym jest referral, linki z atrybutem “_blank” czy plik robots.txt. Wytłumaczenie tych pojęć to nasze zadanie, żebyś mógł zweryfikować efekty i współpracę.

    Audyt SEO nigdy nie może być zlepkiem przypadkowych danych niezrozumiałych dla klienta. To dokument, który powinien szczegółowo omówić elementy, które mają wpływ na pozycję Twojej strony; stworzony tak, żebyś czytając go, wiedział, jak funkcjonuje Twoja strona i rozumiał problemy, które napotkała. Ale sama analiza to nie wszystko. Powinieneś także dostać wnioski i plan działania. Do tego służy strategia, która jest u nas kolejnym krokiem współpracy. Jednak już na etapie audytu, na koniec dokumentu dołączamy tabelę z priorytetyzacją zadań. Dzięki temu wiesz, na czym się skupimy w kolejnych miesiącach.

  2. Kontakt z działem sprzedaży

    Choć oczywiście to nie dział sprzedaży będzie pozycjonował Twoją stronę, to jednak jakość kontaktu świadczy o kulturze i standardach pracy całej agencji. Jeśli więc od pierwszego momentu specjalista jest gotowy odpowiedzieć na Twoje pytania, doradzić najlepsze rozwiązanie i zaproponować dalsze działania, prawdopodobnie dalsza współpraca, już z działem SEO i contentu, również będzie wysokiej jakości.

  3. Stosunek jakości do ceny

    Nie zawsze najtańsza opcja będzie najlepsza, ale też nie zawsze najwyższa cena będzie gwarancją sukcesu. By znaleźć odpowiednią agencję, porównaj kluczowe czynniki:

    • znajomość branży;
    • sposób raportowania działań;
    • osoba kontaktowa (dział customer service czy indywidualny opiekun);
    • narzędzia, których używają specjaliści;
    • metodyka pracy.

    W Smartbuzz podstawą jest działanie zgodnie z white hat SEO - wytycznymi rekomendowanymi przez Google. Dzięki temu co prawda Twoja strona nie wzbije się szybko na wyżyny wyszukiwarki, ale też nie spadnie z hukiem. ;) Zamiast tego skutecznie zbudujemy widoczność witryny, tak by efekty utrzymywały się jeszcze długo po zakończeniu współpracy.

    Twoją stroną będzie się opiekował doświadczony specjalista SEO wraz ze swoim zespołem, i to on raz w miesiącu będzie raportował Ci wyniki. W dokumencie zobaczysz czarno na białym, jaką pozycję zajmuje Twoja witryna - dane zbierane będą z najlepszych narzędzi SEO, w tym Senuto, Screaming Frog, Ahrefs.

Na czym polega SEO lokalne - pozycjonowanie Szczecin

Skuteczne pozycjonowanie stron dotyczy wielu różnych elementów witryny, jak i działań poza nią:

hex white filling

Link building

Tworzenie jakościowej sieci linków to must have pozycjonowania każdej strony internetowej. Backlinki dają sygnał Google o Twojej marce z zewnętrznych źródeł (np. z forów tematycznych, portali lokalnych itp.). Wówczas budujesz autorytet swojej strony i możesz trafiać do szerszej grupy klientów.

hex white filling

Profil Firmy w Google

Utworzenie, a następnie optymalizacja wizytówki pozwoli Twoim klientom na natychmiastowe sprawdzenie najważniejszych informacji: w jakich dniach i godzinach Twój punkt jest otwarty, w jakim mieście i przy jakiej ulicy. Możesz dodać trasę dojazdu, adres strony i udostępnić numer telefonu. Profil oferuje także dodawanie opinii i umożliwia właścicielowi dodawanie odpowiedzi.

hex white filling

User Experience

SXO, czyli połączenie SEO i UX jest obecnie najlepszym sposobem na pozycjonowanie stron. Polega na optymalizacji doświadczeń użytkowników m.in. poprzez właściwe rozłożenie treści na stronie, dostosowanie do urządzeń mobilnych i przemyślaną strukturę kategorii. To strategia, według której nie liczy się już jedynie dopasowanie pod roboty Google, a nastawienie na realnych użytkowników. I my bardzo lubimy to podejście! :)

hex white filling

Content marketing

Content wspomaga działania SEO. W treściach możemy naturalnie wplatać słowa kluczowe, zachęcać użytkowników do odwiedzenia Twojego sklepu lub skorzystania z usługi. To świetny sposób na kontakt z odbiorcami i budowanie pozytywnego wizerunku. Właśnie dlatego warto już na etapie tworzenia strategii, pomyśleć o działaniach z tego zakresu.

Pozycjonowanie Szczecin - dla kogo jest i kto może na tym skorzystać?

Zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych dla wielu branż - od gabinetów psychologicznych, przez księgarnie, aż po firmy z sektora budowlanego. Z pomocy naszych specjalistów może skorzystać każda firma, która chce wybić się w Google, pozyskać lokalnych klientów i zwiększyć obroty. Do branż, które najczęściej chcą realizować pozycjonowanie stron www, należą:

  • salony kosmetyczne,
  • restauracje,
  • szkoły prywatne,
  • hotele,
  • jubilerzy,
  • sklepy odzieżowe.
Profil Firmy w Google - jubiler

Pozycjonowanie Szczecin - https://www.google.pl/

Chcesz pozycjonować swoją firmę?

Sprawdź, czy inni też chcą pozycjonować się w Szczecinie

FrazaLiczba wyszukiwań*
Pozycjonowanie Szczecin590
Pozycjonowanie stron Szczecin210
Pozycjonowanie stron www Szczecin40
Pozycjonowanie stron internetowych Szczecin20

*Źródło: https://www.senuto.com

Jak wybić się na frazy lokalne w Szczecinie?

Nie ma uniwersalnej recepty na skuteczne pozycjonowanie stron www. Pozycja Twojej strony zależy od wielu czynników, m.in:

  • środków, jakie chcesz przeznaczyć na wypozycjonowanie - najwięcej w tej kwestii zależy od Ciebie. :) U nas masz możliwość skorzystania z kompleksowych usług - SEO i contentu, ale to Ty decydujesz, która opcja będzie dla Ciebie najkorzystniejsza. Jesteśmy w tej kwestii fanami otwartej komunikacji i transparentności. Dlatego powiemy Ci, co najlepiej opłaca się w przypadku Twojej strony. Co ważne - nie zawsze rekomendujemy wybór całego pakietu usług. Niektóre strony zwyczajnie tego nie potrzebują, a my nie chcemy marnować Twojego budżetu;
  • aktualnego stanu witryny - to, co obecnie dzieje się na Twojej stronie, również ma ogromne znaczenie. Jeśli nieumiejętnie tworzyłeś opisy kategorii (np. kopiowałeś je ze stron producentów), spamujesz frazami czy nie masz poprawnej struktury nagłówków, naprawienie tych elementów również przedłuży czas pozycjonowania.
  • przeszłych działań podejmowanych w obrębie witryny - Google zbiera informacje o Twojej stronie od momentu pierwszego indeksowania (dlatego tak ważna jest współpraca SEO od początku powstawania witryny). Jeśli w historii domeny pojawiły się kary od Google, jej wyprowadzenie często wymaga wielu miesięcy intensywnych prac;
  • By móc obrać konkretny kierunek działań i strategię na wybicie fraz kluczowych w wyszukiwarce, naszym pierwszym krokiem jest przygotowanie audytu, czyli sprawdzenie strony od a do z. Wykorzystujemy do tego narzędzia SEO, ale kluczową część analizy wykonują nasi specjaliści. Następnie przechodzimy do stworzenia strategii. Tutaj pod uwagę bierzemy przede wszystkim cele, które chcesz osiągnąć. Według tego przygotowujemy plan współpracy. Później nie pozostaje nam nic innego, jak zakasać rękawy i przejść do działania! Ekspert SEO wraz ze swoim zespołem wdraża wszystkie optymalizacje, ustalone według priorytetów. Nieustannie monitorujemy, jak zmiany wpływają na pozycję Twojej strony, by następnie wyciągnąć wnioski i móc jeszcze lepiej dostosować prace.

    Pytania i odpowiedzi

    Czy pozycjonowanie stron obejmuje także optymalizację mobilną?

    Tak, nasze działania zawsze uwzględniają optymalizację mobilną. Ponieważ większość użytkowników korzysta ze smartfonów, mobile SEO to obecnie standard naszych działań.

    Jakie są najważniejsze czynniki SEO, które wpływają na ranking stron w Szczecinie?

    Jakie działania należy podjąć, gdy strona internetowa traci pozycje w wynikach wyszukiwania w Szczecinie?

    Oceń stronę:
    0