Konsultacje content marketing
Pokażemy Ci, dlaczego warto polubić się z treściamiCzym są konsultacje content marketingowe?
Konsultacje z zakresu content marketingu to indywidualne spotkania doradcze, podczas których nasi eksperci pomogą Ci m.in. znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania, zweryfikować dotychczasowe działania czy ustalić strategię marketingu treści dla Twojej marki. Zakres konsultacji określamy w zależności od potrzeb Twojego biznesu, podobnie jak czas trwania spotkań doradczych.
Skorzystaj z doradztwa contentowego, jeżeli:
- chcesz zweryfikować dotychczasowe działania,
- Twój content nie konwertuje,
- myślisz o stworzeniu nowej strategii marketingu treści,
- nie masz pomysłu na content marketing w swoim biznesie,
- potrzebujesz pomocy w poukładaniu procesów contentowych,
- chcesz pracować nad skutecznością tworzonego contentu.
Co wchodzi w skład doradztwa content marketingowego?
Z jakich usług możesz skorzystać w ramach konsultacji content marketingowych? Poznaj część z nich.
AUDYT I STRATEGIA
PRACA NAD TREŚCIAMI
MONITOROWANIE EFEKTÓW
Jak wyglądają konsultacje content marketingowe?
Na początku współpracy określamy, z jakimi problemami z zakresu content marketingu mierzy się Twój biznes, a także ustalamy główne cele, które chcesz osiągnąć poprzez konsultacje online lub spotkania F2F.
Określamy konkretne działania, które podejmiemy, aby zrealizować postawione cele. Pracujemy wspólnie podczas konsultacji online lub bezpośrednich spotkań. Ponadto, wykonujemy wszystkie zadania oraz analizy, informując Cię o postępie prac.
Po wykonaniu wszystkich prac oraz zakończeniu spotkań czy warsztatów prezentujemy Ci efekty naszej współpracy. Omawiamy nasze sugestie i rekomendacje oraz rozmawiamy o dalszych krokach współpracy - oczywiście, jeżeli zdecydujesz się na taki krok.
Weryfikujemy, czy wprowadzone zalecenia zdają egzamin, a także wspieramy Cię w procesie implementacji zmian, służąc wiedzą i doświadczeniem naszych ekspertów.