Pozycjonowanie stron Wałbrzych
Skontaktuj się z nami
* Pola wymagane
Jeśli masz sklep lub oferujesz usługi w Wałbrzychu, ale zmagasz się z małym zainteresowaniem, być może jesteś za mało rozpoznawalny w sieci. Istnieje wiele sposobów na przyciągnięcie nowych klientów, jednak od lat jednym z najlepszych jest pozycjonowanie stron. To usługa polegająca na zwiększeniu widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania (SERPach).
Węższym pojęciem od pozycjonowania ogólnego jest pozycjonowanie lokalne, które polega na wypromowaniu Twojej firmy w danym mieście i okolicach. Specjaliści muszą podjąć wiele działań w obrębie witryny (linkowanie wewnętrzne, optymalizacja meta tagów, weryfkacja przekierowań i inne), jak i na zewnątrz (linkowanie wychodzące, Profil Firmy w Google itd.).
Pozycjonowanie stron przyniesie wielu potencjalnych klientów, jeśli tylko agencja SEO wykorzysta potencjał witryny i podczas współpracy będzie sukcesywnie wyciągać wnioski z analizy strony. Napływ kl
Na skróty
- Pozycjonowanie lokalne dla firm z Wałbrzycha
- Pozycjonowanie stron www Wałbrzych - na czym polega?
- Jakie korzyści niesie ze sobą pozycjonowanie lokalne?
- Przykładowe frazy dla pozycjonowania Wałbrzych
- Pozycjonowanie lokalne a content marketing
- Pozycjonowanie Wałbrzych - jak do tego podchodzimy?
- Na co zwrócić uwagę, pozycjonując stronę internetową?
- SEO lokalne czy globalne - co lepsze?
- Pytania i odpowiedzi - pozycjonowanie stron Wałbrzych
Pozycjonowanie lokalne dla firm z Wałbrzycha
![hex white filling](/themes/custom/smartbuzz/images/hex_with_white_filling.png)
W zakres audytu wchodzi analiza strony i poznanie Twoich oczekiwań. Dopytujemy, zbieramy informacje, sprawdzamy witrynę w narzędziach analitycznych. To moment, w którym zespół SEO bada także najważniejsze elementy strony.
![hex white filling](/themes/custom/smartbuzz/images/hex_with_white_filling.png)
Po analizach naszym kolejnym krokiem jest stworzenie indywidualnej strategii dla Twojego biznesu. Nie ma znaczenia czy biznes umiejscowiony jest w Wałbrzychu, czy w Warszawie. Dział SEO i content marketingu pracuje na najwyższych obrotach, by przygotować plan, którego efektem będzie topowa pozycja w Google.
![hex white filling](/themes/custom/smartbuzz/images/hex_with_white_filling.png)
Sukcesywnie, krok po kroku i zgodnie z dobrymi praktykami SEO wdrażamy zmiany. Naprawiamy elementy, które wychwyciliśmy podczas audytu strony, a także wprowadzamy zupełnie nowe, według ustalonej strategii.
![hex white filling](/themes/custom/smartbuzz/images/hex_with_white_filling.png)
Stale monitorujemy stronę i zawsze reagujemy na zmiany algorytmów. Dzięki temu masz pewność kontroli witryny w każdym momencie współpracy.
Pozycjonowanie stron www Wałbrzych - na czym polega?
Słowa kluczowe
Słowa kluczowe
Google docenia merytoryczne treści. Dlatego współpracując z nami masz pewność wysokiej jakości content marketingu, który wpłynie pozytywnie na pozycjonowanie Twojej strony.
Profil Firmy w Google
Profil Firmy w Google
Założenie i optymalizacja wizytówki w Google ma ogromne znaczenie w kontekście pozycjonowania. Nasi specjaliści zajmą się optymalizacją techniczną, ale także poprawnym wyglądem i indeksacją Profilu Firmy w Google.
Link building
Link building
Zaufanie Google jest trudne do zdobycia. Jednym ze sposobów na zbudowanie autorytetu w wyszukiwarce jest jakościowe linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Jeśli oddasz to zadanie w ręce naszych ekspertów, będziesz cieszył się przemyślanym, opartym o jakościową strategię link buildingiem.
Wizytówki NAP
Wizytówki NAP
Jeśli chcesz zrealizować pozycjonowanie stron, NAP pomogą Ci zwiększyć rozpoznawalność firmy. Te krótkie wizytówki zawierają jedynie niezbędne informacje o działalności, które podbiją wiarygodność Twoich usług/produktów.
Jakie korzyści niesie ze sobą pozycjonowanie lokalne?
Przykładowe frazy dla pozycjonowania Wałbrzych
Fraza | Liczba wyszukiwań* |
---|---|
Pozycjonowanie Wałbrzych | 50 |
Pozycjonowanie stron Wałbrzych | 20 |
Pozycjonowanie stron internetowych Wałbrzych | 20 |
Pozycjonowanie stron www Wałbrzych | 20 |
*Źródło: https://www.senuto.com
Pozycjonowanie lokalne a content marketing
By potencjalni klienci zainteresowali się Twoją stroną, nie wystarczy jedynie poprawić ją technicznie. Dużą rolę odgrywa tutaj content marketing.
Wyszukiwarka Google skupia się na przekazaniu wartościowej wiedzy odbiorcom, dlatego najbardziej docenia strony z dużą (i jakościową!) treścią. Roboty Google są tak zaawansowane, że potrafią rozpoznać intencje zapytań użytkowników oraz wyświetlić najlepiej dopasowane wyniki. Dlatego obok strategii SEO, powinieneś mieć strategię contentową.
Oczywiście oba te elementy wchodzą w skład naszych działań. Mamy osobny dział contentu, który - w porozumieniu z Twoim opiekunem i całym teamem SEO - tworzy strategię. Dzięki temu będziesz miał pewność kompleksowego pozycjonowania stron.
Na co zwrócić uwagę, pozycjonując stronę internetową?
- Adresy URL
Twoja strona powinna być przejrzysta dla robotów i łatwa w obsłudze dla użytkowników. Jednym z prostszych elementów, które możesz wdrożyć, są przyjazne adresy URL, czyli takie, które od razu sugerują zawartość podstrony. Na przykład zamiast: /index.php?id=42&topic=seo-podstawy, który nic nie mówi użytkownikowi, napisz: /poradnik-seo/podstawy-pozycjonowania. Warto zmieniać adresy na czytelniejsze już przy dodawaniu nowych podstron. Jeśli będziesz to robić wtórnie, możesz mieć problemy z przekierowaniami – w niektórych oprogramowaniach trzeba samodzielnie ustawić tzw. przekierowanie 301, a to może być skomplikowane dla osób bez doświadczenia. Wówczas warto poprosić o pomoc specjalistów.
- Dostosowanie pod urządzenia mobilne
Telefony są wręcz przyklejone do naszych rąk. Nic więc w tym dziwnego, że już od dawna więcej wyszukiwań pochodzi właśnie z urządzeń mobilnych niż z komputerów. Dlatego zawsze pamiętaj o podejściu „mobile first”, wedle którego to właśnie mobilna wersja strony powinna być priorytetem podczas projektowania i optymalizacji.
- Szybkość ładowania
Szybkość ładowania jest oficjalnym czynnikiem rankingowy, czyli elementem, który ma ogromne znaczenie w Google. Co to oznacza dla Ciebie? Standardowo Twoja strona powinna załadowywać się w mniej niż 3 sekundy, ale im szybciej, tym mniejsze prawdopodobieństwo opuszczenia jej przez użytkowników i większe szanse na lepsze pozycje w wyszukiwarce. Dlatego, jeśli teraz to czas ładowania nieosiągalny dla Twojej strony, powinieneś sprawdzić, co może ją blokować – niezoptymalizowane grafiki, zbyt dużo wtyczek, hosting niskiej jakości? Współpracując z nami, masz pewność, że dokładnie to sprawdzimy i zarekomendujemy zmiany.
- Nawigacja i architektura
Poprawnie stworzona architektura służy użytkownikom, którzy szybciej mogą dostać się do odpowiednich zakładek na stronie. Jest również ważna dla robotów, które odwiedzają Twoją stronę i chcą sprawdzić, jak jest zorganizowana, by szybciej ją zaindeksować. Nasi specjaliści zwracają uwagę na każdy detal w trakcie analizy architektury: hierarchię, adresy url, kanibalizację itd. To pozwala unikać problemów z traceniem ruchu organicznego i długim indeksowaniem podstron.
SEO lokalne czy globalne - co lepsze dla lokalnych biznesów z Wałbrzycha?
SEO LOKALNE
Ten rodzaj pozycjonowania, jak sama nazwa wskazuje, polega na wypromowaniu Twojego biznesu na rynku lokalnym. Jeśli więc chcesz trafić do potencjalnych klientów z Wałbrzycha i okolic, lokalne pozycjonowanie będzie najlepszym rozwiązaniem.
Tego rodzaju SEO polega na sprawdzeniu konkurencyjności branży, słów kluczowych i zbadaniu zapytań od użytkowników. Następnie nasze działania skupiamy na pozyskaniu klientów z konkretnej lokalizacji poprzez pozycjonowanie Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania (SERPach) i Google Maps.
Przewagą lokalnego SEO jest szybsze zdobycie uwagi użytkowników oraz klientów korzystających stacjonarnie z produktów/usług, a także łatwiejsze przebicie się przez konkurencję. Jeśli więc widzisz, że firmy, z którymi konkurujesz, nie pozycjonują się w wyszukiwarce (nie zajmują wysokich miejsc, ich strony są niedopracowane itd.) lub robią to nieefektywnie, możesz tanim kosztem dostać się na szczyt wyszukiwarki i być najlepiej rozpoznawalną firmą w mieście!
SEO GLOBALNE
Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron internetowych dużych marek, o ugruntowanej pozycji na polskim rynku, lepiej opłaci się globalne SEO. Tworzenie SEO na cały kraj, albo nawet na poszczególne kontynenty, jest jednak zazwyczaj kosztowniejsze i dłuższe. Tutaj także liczy się konkurencyjność biznesu, choć - jak powszechnie wiadomo - patrząc globalnie, są nikłe szanse na brak konkurencji. A to powoduje, że cały proces pozycjonowania stron będzie bardzo wymagający i czasochłonny.
Dlatego, jeśli chcesz pozycjonować swoje strony w Wałbrzychu i okolicznych miejscowościach, zalecamy skupić się na lokalnym pozycjonowaniu. Oczywiście, jeśli zobaczysz potencjał w pozycjonowaniu ogólnopolskim czy światowym, tym także chętnie się zajmiemy! Pamiętaj jednak, że lokalne SEO to świetny pierwszy krok ku pozyskaniu nowych klientów i zwiększeniu swojego przychodu.
Pytania i odpowiedzi - pozycjonowanie stron Wałbrzych
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron w Wałbrzychu?
Pozycjonowanie stron trudno wycenić, nic nie wiedząc o Twoim biznesie. Niektóre firmy oferują pakiety cenowe, jednak my tak nie działamy. Nie możemy zaproponować z góry jednej ceny dla każdego Klienta, z kilku podstawowych powodów:
- nie wiemy, jakie masz oczekiwania;
- nie znamy Twojej strony i nie zbadaliśmy jej pod kątem technicznym;
- nie stworzyliśmy strategii działania.
Wszystkie te elementy badamy podczas audytu strony. Następnie, na podstawie rozmowy i Twoich wytycznych, przygotowujemy strategię. W tym momencie przedstawiamy cennik pozycjonowania - kwotę idealnie skrojoną pod zapotrzebowanie Twojej witryny.
Dzięki temu dokładnie wiesz, ile zapłacisz za nasze usługi SEO. Rozliczamy się na podstawie abonamentu, co miesiąc, na stałą kwotę.