Ile trwa indeksowanie strony w Google?
Indeksowanie stron internetowych może potrwać kilka dni… lub dwa miesiące. O tym, jakimi konkretnie zasadami kieruje się Google oraz jak zaindeksować stronę przeczytasz w tym artykule.
Indeksowanie stron internetowych może potrwać kilka dni… lub dwa miesiące. O tym, jakimi konkretnie zasadami kieruje się Google oraz jak zaindeksować stronę przeczytasz w tym artykule.
Na początku sierpnia tego roku miliony adresów URL w wynikach wyszukiwania Google zyskały nowy parametr — srsltid. Co ciekawe, okazał się być on sporą niespodzianką nawet dla specjalistów SEO. Wyjaśniamy, jaka jest jego rola i czy należy się nim przejmować.
Linkowanie głębokie, znane również jako deep linking, to strategia, która może znacząco zwiększyć efektywność Twojej strony internetowej czy aplikacji mobilnej. Na czym dokładnie polega? Kiedy szczególnie warto z niej korzystać i jak to robić?
Kiedy przeglądasz strony internetowe, zapewne zdarzyło Ci się zwrócić uwagę na zieloną kłódkę w pasku adresu przeglądarki. Oznacza ona, że połączenie jest bezpieczne dzięki protokołom SSL lub TLS. Jakie są różnice między tymi terminami? Z którego zabezpieczenia korzystać i jak działają?
Google AI Overviews, czyli AIO (część inicjatywy Search Generative Experience – SGE) przeszły już pierwszą fazę testów. Jak wypadła ta technologia? Jak wpłynie na przyszłość branży wyszukiwania i SEO?
Wyszukiwarka Bing niemal od początku istnienia funkcjonuje w cieniu dominującego na rynku Google. W ostatnich miesiącach zyskuje jednak popularność. Sprawdź, na czym polega pozycjonowanie w Bingu i jakie ma zalety.
Poprawienie widoczności w Mapach Google to cel, jaki stawia sobie wiele firm. Dlaczego warto to zrobić? Z jakich praktycznych metod warto skorzystać?
Linkowanie zewnętrzne, określane także jako link building, to nieodłączny element każdej dobrej strategii pozycjonowania. Pozwoli Ci na zwiększenie widoczności Twojego serwisu i wzrost pozycji. Na czym dokładnie polega linkowanie zewnętrzne i jak należy prowadzić tego typu działania?
Przeczytaj, co to jest geolokalizacja, jak wpływa na pozycjonowanie stron i w jaki sposób możesz osiągać lepsze pozycje na zapytania lokalne.
Google Consent Mode to odpowiedź giganta z Kalifornii na wymagania Unii Europejskiej dotyczące ochrony danych osobowych. Czym dokładnie jest? Jakie zmiany wprowadza i dlaczego są ważne? Tego i więcej dowiesz się w naszym poradniku.
JavaScript to jedna z najczęściej wybieranych technologii przy budowie stron. Jakie ma znaczenie w pozycjonowaniu stron? Jak przeanalizować jego jakość i z powodzeniem wprowadzić na witrynę?