Automatyczne tagowanie

Czym jest parametr srsltid?

Na początku sierpnia tego roku miliony adresów URL w wynikach wyszukiwania Google zyskały nowy parametr — srsltid. Co ciekawe, okazał się być on sporą niespodzianką nawet dla specjalistów SEO. Wyjaśniamy, jaka jest jego rola i czy należy się nim przejmować.

Czytaj dalej
Deep link

Czym jest i jak działa deep linking?

Linkowanie głębokie, znane również jako deep linking, to strategia, która może znacząco zwiększyć efektywność Twojej strony internetowej czy aplikacji mobilnej. Na czym dokładnie polega? Kiedy szczególnie warto z niej korzystać i jak to robić?

Czytaj dalej
Protokół SSL

Protokół SSL i TLS - porównanie i główne różnice

Kiedy przeglądasz strony internetowe, zapewne zdarzyło Ci się zwrócić uwagę na zieloną kłódkę w pasku adresu przeglądarki. Oznacza ona, że połączenie jest bezpieczne dzięki protokołom SSL lub TLS. Jakie są różnice między tymi terminami? Z którego zabezpieczenia korzystać i jak działają?

Czytaj dalej
Odnośniki zewnętrzne

Linkowanie zewnętrzne – czym jest i jak działa?

Linkowanie zewnętrzne, określane także jako link building, to nieodłączny element każdej dobrej strategii pozycjonowania. Pozwoli Ci na zwiększenie widoczności Twojego serwisu i wzrost pozycji. Na czym dokładnie polega linkowanie zewnętrzne i jak należy prowadzić tego typu działania?

Czytaj dalej