Agencja copywritingu

Tworzymy teksty, które zaintrygują użytkowników i podbiją wyszukiwarki
Copywriting

Pisanie tekstów na strony internetowe to nie lada orzech do zgryzienia. Treści powinny być angażujące, wartościowe i merytoryczne, a jednocześnie spełniać wymagania optymalizacyjne wyszukiwarek. Skuteczny copywriting to sztuka, którą opanowaliśmy niemal do perfekcji. W połączeniu ze starannie opracowaną strategią contentową i SEO tworzą najlepszą receptę na wysokie pozycje w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Profesjonalne teksty na strony internetowe i ich zalety

Błędne jest stwierdzenie, że copywriting internetowy wspiera jedynie SEO. Korzyści płynących z jego zastosowania jest znacznie więcej nawet, jeśli Twoim głównym celem jest pisanie tekstów na strony www z myślą o pozycjach w wyszukiwarkach. Poznaj kilka z nich.

Znalezienie potencjalnych klientów - profesjonalny copywriting odpowiada na problemy użytkowników na różnych etapach ścieżki zakupowej. Pomaga podjąć im kluczowe decyzje i obrać odpowiedni kierunek. Dzięki starannie zaplanowanej strategii contentowej możesz znaleźć setki klientów. Wystarczy, że zaufasz dobrej agencji copywriterskiej.
Wzrost widoczności i ruchu na stronie - teksty na strony internetowe pisane zgodnie z wytycznymi SEO codziennie pracują na budowanie widoczności w sieci. Skutecznie angażują i generują jakościowy, bezpłatny ruch. Czego chcieć więcej?
Budowanie autorytetu - jeżeli chcesz przekazać swoją wiedzę w przystępny sposób użytkownikom, a jednocześnie budować wizerunek eksperta w danej branży, profesjonalny copywriting jest bezpośrednią odpowiedzią na Twoje potrzeby.
Długofalowe efekty - patrzysz na swój biznes przyszłościowo? Nie interesują cię krótkotrwałe rezultaty i półśrodki? Teksty na strony internetowe zostają z Tobą na lata, a przy przemyślanej optymalizacji będą generować wartościowy ruch dłużej niż inne formy marketingu internetowego.

Pisanie tekstów na strony www to nasza specjalność

Nie ograniczamy się do tworzenia jednego rodzaju treści. Dostosowujemy zakres działań do Twoich celów i oczekiwań, aby w pełni wykorzystać potencjał copywritingu drzemiący w Twoimi biznesie. Jako agencja copywriterska oferujemy m.in.:

Prowadzenie bloga

Zajmiemy się Twoim blogiem firmowym od A do Z. Przeprowadzimy kompleksową analizę słów kluczowych, a następnie stworzymy oraz opublikujemy jakościowe, tematyczne treści. Oczywiście nie zapominając przy tym o SEO.


Artykuły specjalistyczne

Dzięki wsparciu doświadczonych copywriterów specjalizujących się w różnych dziedzinach zapewniamy najwyższej jakości artykuły eksperckie, dzięki którym możesz zarówno zbudować widoczność w sieci, jak i swój autorytet wśród użytkowników.

Opisy produktów

Unikalne, szczegółowe, zachęcające do zakupu - tworzymy opisy produktów do sklepów internetowych, dzięki którym klient nie będzie miał wątpliwości, że kupuje właściwy towar od zaufanego sprzedawcy.

Teksty na strony www

Pisanie tekstów internetowych w Smartbuzz obejmuje również kompleksowy copywriting dla strony głównej, podstron usługowych czy kategorii produktów. Za pomocą idealnie dobrych słów staramy się przekazać przesłanie i wartości Twojej marki.

Artykuły sponsorowane

Potrzebujesz treści pod publikacje zewnętrzne, które niosą istotną wartość merytoryczną, a jednocześnie prezentują Twoją markę w dobrym świetle? Z myślą o Tobie piszemy teksty dostosowane pod specyfikę publikacji sponsorowanych.

Teksty na strony zapleczowe

Nasza agencja copywritingu zapewnia merytoryczne, dostosowane tematycznie i przede wszystkim jakościowe teksty na strony zapleczowe, mające na celu poprawienie pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach.

Agencja copywritingu inna niż wszystkie

Nie jesteśmy typową agencją copywriterską. Wierzymy, że dopiero połączenie profesjonalnego copywritingu ze starannie opracowaną strategią contentową i zorganizowanymi działaniami SEO pozwala w pełni odkryć potencjał stron internetowych.

Specjalizacja
Doświadczeni copywriterzy

Przed podjęciem współpracy ze Smartbuzz każdy copywriter przechodzi szczegółowy proces weryfikacyjny, dzięki czemu współpracujemy tylko z najlepszymi twórcami treści, tym samym gwarantując świetną jakość contentu.

Customer service
Kompleksowa obsługa

Pisanie tekstów do stron internetowych to tylko namiastka naszych kompetencji. Zapewniamy rozbudowaną ofertę z zakresu content marketingu, SEO, a także najwyższej jakości wsparcie programistyczne przy wprowadzaniu zmian na stronie.

transparentnosc
Specjalizacja w SEO

Zawsze tworzymy treści z myślą o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. W naszych szeregach posiadamy świetnych ekspertów SEO, którzy wiedzą, jak napisać tekst, który spełni oczekiwania zarówno wyszukiwarek, jak i użytkowników.

Sprawdź teksty na swojej stronie internetowej

Dobre praktyki, którymi kierujemy się, tworząc treści

Język korzyści - gdy określimy grupę docelową i poznamy potencjalne potrzeby Twoich klientów, łatwiej nam będzie dostosować język korzyści. W tekstach marketingowych skupiamy się nie tyle na cechach towaru/usługi, a raczej na tym, co można z ich pomocą zyskać. W marketingu mówi się wręcz o tzw. USP, czyli unikalnej propozycji sprzedaży, jaką klient zyskuje wraz z zakupem. Stanowi ona realną przewagę nad konkurencją. Dla przykładu sklep internetowy może dodać drobny gadżet do zamówienia, biuro rachunkowe oferować usługę księgową przez pierwszy miesiąc za 1 zł, a salon SPA jako jedyny w regionie świadczyć fizjoterapię dla kobiet w ciąży. Tego rodzaju informacje odpowiednio podkreślamy już na stronie głównej.
Architektura treści - dobry tekst w internecie powinien mieć odpowiednią strukturę, tak aby ułatwić użytkownikowi lekturę. Długie bloki tekstu rozdzielamy na mniejsze akapity, najlepiej składające się z 4-6 wersów. Zwracamy szczególną uwagę na nagłówki, ponieważ, jak pokazują badania, aż 80% użytkowników czyta tylko śródtytuły, a zaledwie 20% przechodzi do dalszej lektury. Ułatwieniem w przypadku dłuższych fragmentów tekstu są również pogrubienia najważniejszych informacji czy stosowanie wyliczeń. Przeprowadzone w latach 90. badania Nielsena mówiły, że użytkownicy czytają przede wszystkim above the fold. Dlatego dbamy, aby w tym miejscu znajdowały się teksty, które zaintrygują i zachęcą do dalszego zapoznania się z ofertą.
Persony - redagowanie stron www rozpoczynamy od określenia grupy docelowej. W tym celu tworzymy tzw. personę, czyli portret potencjalnego klienta. Wskazujemy przy tym jego przybliżony wiek, miejsce zamieszkania, zainteresowania, plan dnia, trudności, z którymi się spotyka, czy ułatwienia, które pomogłyby mu w codziennym życiu. Dla przykładu - jeżeli sprzedajesz nowoczesny sprzęt do sprzątania, to w opisie na stronie głównej staramy się podkreślić, że dzięki takiemu zakupowi nabywca zaoszczędzi czas, który może przeznaczyć na przykład na realizację swoich pasji. Wejście w „buty klienta” pomaga nam tworzyć treści, które odpowiadają oczekiwaniom użytkowników oraz określić, jakim stylem się komunikować.
Brak klątwy wiedzy - jeżeli nie potrafisz czegoś wytłumaczyć w prosty sposób, to sam tego do końca nie rozumiesz – słowa Alberta Einsteina dobrze oddają istotę problemu, jakim jest klątwa wiedzy. Pojęcie to oznacza w praktyce, że po zdobyciu pewnej wiedzy lub doświadczenia, niektórym trudno się wczuć w położenie osoby, która nic na dany temat nie wie. Wówczas zaczyna opisywać proste fakty w zawiły sposób i przekazuje zbyt wiele niepotrzebnych szczegółów. My wiemy, jak pisać przystępnym językiem nawet na najbardziej skomplikowane tematy. Dzięki temu trafiamy naszym przekazem do Twojej grupy docelowej.
CTA, czyli wezwanie do działania - call to action (CTA) to jeden z ważniejszych elementów na stronie internetowej, który niestety bywa często pomijany w pracach nad witryną – statystyki mówią, że nawet 70% stron nie ma u siebie żadnego CTA. W praktyce element ten stanowi link, zwykle w formie przycisku, odsyłający do strony docelowej, takiej jak kategoria produktów w sklepie internetowym, landing page, artykuł na blogu czy formularz z darmową wyceną. Do call to action dodajemy odpowiedni tekst, który zachęci do podjęcia konkretnego działania.
Rzeczowy copywriting - wiele osób uważa, że im bardziej kwiecisty język, tym profesjonalniej wyglądająca strona. Tymczasem nasze doświadczenie pokazuje, że pisanie tekstów internetowych powinno opierać się na prostych zdaniach, unikaniu pleonazmów i tautologii (np. „wzajemna współpraca” czy „najlepszy i optymalny”) oraz niewiele wnoszących do treści wstawek, takich jak „oczywiście”, „zarazem”, „naprawdę” itp. Ostatecznie, po takich cięciach okaże się, że tekst nic nie stracił, a tylko zyskał na przejrzystości.
Storytelling, czyli pisanie tekstów obrazami - storytelling to, najkrócej mówiąc, sztuka opowiadania historii. Ta praktyka oznacza oddziaływanie na wyobraźnię i emocje użytkowników. Technikę wykorzystujemy np. przy tworzeniu opisów o firmie, gdzie zamiast sztampowych tekstów, piszemy we frapujący sposób. Nasze teksty od razu przywołują konkretne obrazy, intrygują i powodują, że użytkownicy chcą lepiej poznać Twoją firmę.
Dostosowanie do SEO - dobry tekst na stronę powinien być zoptymalizowany pod kątem SEO. Takie treści doceniają nie tylko użytkownicy, ale i roboty Google, dzięki czemu Twoja witryna osiągnie jeszcze lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Pisanie tekstów na strony internetowe i nie tylko…


Pozycjonowanie
Audyt, strategia, optymalizacja i monitoring - do SEO podchodzimy kompleksowo. W końcu wyszukiwarki nie mają przed nami tajemnic.
Content marketing
Przeprowadzamy analizy, tworzymy długoterminowe strategie, tworzymy i publikujemy treści, a także monitorujemy ich skuteczność.
Doradztwo
Powiemy Ci, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojego biznesu, aby osiągnąć zamierzone cele. Nawet jeśli nie ma go w naszej ofercie.
Tworzenie stron
Od prostych stron wizytówkowych po rozbudowane serwisy korporacyjne spełniające oczekiwania najbardziej wymagających firm.
Tworzenie sklepów
Budujemy e-commerce w różnych branżach. Projektujemy platformy B2B i B2C i wspieramy ich rozwój w przyszłości.

Marki, które korzystają z naszego doświadczenia

Logo Avigon
Logo Reforma
Home and passion
Foksal logo
Dolineo logo
HRcode logo
Logo Sanplast
Fakro logo

Na co technicznie zwracamy uwagę?

Optymalizacja obrazków

Teksty na stronach internetowych wzbogacamy grafikami. Dodajemy pliki przyjazne pod kątem wyszukiwarki, czyli zawierające frazy kluczowe bez polskich znaków, rozdzielone myślnikiem np. „ekspres-cisnieniowy-do-kawy.jpg”. Po dodaniu pliku do CMS-a uzupełniamy atrybuty alt oraz title znajdujące się w sekcji dodawania grafiki. Tu również wplatamy słowa kluczowe.

Linkowanie wewnętrzne

Pisanie treści na strony internetowe uzupełniamy o linki do innych podstron w obrębie serwisu. W ten sposób kierujemy Twoich użytkowników do konkretnych usług i produktów. Dbamy o to, by linkowanie uzupełniało ścieżkę użytkownika na stronie, a nie przeszkadzało w poprawnym odbiorze tekstu.

Rozmieszczenie słów kluczowych

W rozmieszczeniu słów kluczowych wiele zależy od intencji tekstu, jego długości i wyszukiwań użytkowników. Dodając frazy, pamiętamy, że po drugiej stronie ekranu siedzą prawdziwi użytkownicy i to właśnie do nich kierujemy teksty. A ponieważ roboty Google coraz lepiej radzą sobie z rozpoznawaniem treści, dodanie poprawnych językowo fraz nie będzie przeszkadzało w efektywnym pozycjonowaniu Twojej strony.

Nagłówki

Nieodłącznym elementem poprawnie skonstruowanego tekstu są nagłówki H1-H6. Te odpowiedniki tytułów i śródtytułów stanowią ważny czynnik rankingowy Google. Dlatego dbamy o to, by każda strona miała jeden nagłówek główny H1, a następnie - zgodnie z potrzebami - nagłówki H2, H3 i kolejne.

Odkryj możliwości profesjonalnego copywritingu w Twoim biznesie

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje copywriting?

Koszt copywritingu, tak jak i każdej innej usługi w Smartbuzz, jest określany na podstawie Twoich oczekiwań, branży, w której działasz oraz ilości i rodzajów treści, które planujesz nam zlecić. Jeśli chcesz wycenić copywriting SEO, napisz do nas na: kontakt@smartbuzz.pl lub zadzwoń: +48 727 508 073.

Czy copywriting jest dla każdego?

Czy ceny copywritingu różnią się w zależności od branży?

Skąd bierzemy zdjęcia do wpisów?

Jak dbamy o unikalność tekstów?

Oceń stronę:
4.6
Ocena: 4.7 Liczba głosów: 146