Agencja copywritingu
Tworzymy teksty, które zaintrygują użytkowników i podbiją wyszukiwarkiPisanie tekstów na strony internetowe to nie lada orzech do zgryzienia. Treści powinny być angażujące, wartościowe i merytoryczne, a jednocześnie spełniać wymagania optymalizacyjne wyszukiwarek. Skuteczny copywriting to sztuka, którą opanowaliśmy niemal do perfekcji. W połączeniu ze starannie opracowaną strategią contentową i SEO tworzą najlepszą receptę na wysokie pozycje w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Profesjonalne teksty na strony internetowe i ich zalety
Błędne jest stwierdzenie, że copywriting internetowy wspiera jedynie SEO. Korzyści płynących z jego zastosowania jest znacznie więcej nawet, jeśli Twoim głównym celem jest pisanie tekstów na strony www z myślą o pozycjach w wyszukiwarkach. Poznaj kilka z nich.
Dobre praktyki, którymi kierujemy się, tworząc treści
Pisanie tekstów na strony internetowe i nie tylko…
Marki, które korzystają z naszego doświadczenia
Na co technicznie zwracamy uwagę?
Optymalizacja obrazków
Teksty na stronach internetowych wzbogacamy grafikami. Dodajemy pliki przyjazne pod kątem wyszukiwarki, czyli zawierające frazy kluczowe bez polskich znaków, rozdzielone myślnikiem np. „ekspres-cisnieniowy-do-kawy.jpg”. Po dodaniu pliku do CMS-a uzupełniamy atrybuty alt oraz title znajdujące się w sekcji dodawania grafiki. Tu również wplatamy słowa kluczowe.
Linkowanie wewnętrzne
Pisanie treści na strony internetowe uzupełniamy o linki do innych podstron w obrębie serwisu. W ten sposób kierujemy Twoich użytkowników do konkretnych usług i produktów. Dbamy o to, by linkowanie uzupełniało ścieżkę użytkownika na stronie, a nie przeszkadzało w poprawnym odbiorze tekstu.
Rozmieszczenie słów kluczowych
W rozmieszczeniu słów kluczowych wiele zależy od intencji tekstu, jego długości i wyszukiwań użytkowników. Dodając frazy, pamiętamy, że po drugiej stronie ekranu siedzą prawdziwi użytkownicy i to właśnie do nich kierujemy teksty. A ponieważ roboty Google coraz lepiej radzą sobie z rozpoznawaniem treści, dodanie poprawnych językowo fraz nie będzie przeszkadzało w efektywnym pozycjonowaniu Twojej strony.
Nagłówki
Nieodłącznym elementem poprawnie skonstruowanego tekstu są nagłówki H1-H6. Te odpowiedniki tytułów i śródtytułów stanowią ważny czynnik rankingowy Google. Dlatego dbamy o to, by każda strona miała jeden nagłówek główny H1, a następnie - zgodnie z potrzebami - nagłówki H2, H3 i kolejne.
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje copywriting?
Koszt copywritingu, tak jak i każdej innej usługi w Smartbuzz, jest określany na podstawie Twoich oczekiwań, branży, w której działasz oraz ilości i rodzajów treści, które planujesz nam zlecić. Jeśli chcesz wycenić copywriting SEO, napisz do nas na: kontakt@smartbuzz.pl lub zadzwoń: +48 727 508 073.