Pozycjonowanie stron Głogów
Skontaktuj się z nami
* Pola wymagane
Wiele firm błędnie postrzega pozycjonowanie. Chcąc stworzyć rozpoznawalną markę w Głogowie, czasem nie warto skupiać się nad dotarciem „do wszystkich”. Zdecydowanie lepiej zawęzić grono odbiorców do osób, które naprawdę będą zainteresowane produktem/usługą. Jak to zrobić? Postawić na lokalne pozycjonowanie stron! Takie rozwiązanie będzie doskonałym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności w Twoim mieście i okolicach.
Jeśli zatem masz sklep stacjonarny, świadczysz usługi lub masz inną działalność, która jest nastawiona na lokalną społeczność, pozycjonowanie Głogów pozwoli Ci maksymalnie wykorzystać potencjał Twojego biznesu.
Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie stron www Głogów sprawdzi się w wielu branżach:
- motoryzacyjnej (np. mechanicy, salony samochodowe);
- beauty (np. fryzjerzy, kosmetyczki);
- lekarskiej (np. dermatolodzy, kliniki medycyny estetycznej);
- fitness (np. siłownie);
- hotelarskiej (np. hotele, pensjonaty);
- budowlanej (np. stolarze, hydraulicy);
- gastronomicznej (np. restauracje, puby).

Profesjonalny marketing dla lokalnych firm
Pozycjonowanie stron to proces, w skład którego wchodzi wiele działań on-site i off-site. Do najważniejszych elementów można zaliczyć:
Analiza słów kluczowych
Pozycjonowanie stron internetowych Głogów nie może obyć się bez szczegółowej analizy fraz. Nasi specjaliści, przy pomocy narzędzi analitycznych, sprawdzą, które słowa kluczowe będą warte rankowania. Zebrane informacje posłużą do stworzenia treści i linkowania, co w efekcie przełoży się na dotarcie do potencjalnych klientów.
Techniczne SEO
Znaczna część audytu SEO to sprawdzenie strony pod kątem dotychczas przeprowadzanych optymalizacji i wybranie elementów wymagających poprawy. Nasza agencja SEO skupia się nad poprawnością przekierowań, pliku robots.txt, tworzeniem sitemap, optymalizacją tagów, usunięciem kanibalizacji i wieloma innymi elementami, które są kluczowe do pojawienia się Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google.
Profil Firmy w Google
Dawniej znany jako wizytówka GMF, jest kluczowy dla stron internetowych w Głogowie. Ten element pozycjonowania lokalnego przekłada się na wyświetlenie Twojej firmy i wszystkich niezbędnych danych w wyszukiwarce Google. Dlatego my, jako agencja SEO Głogów, zajmiemy się założeniem i dodaniem do profilu: nazwy, godzin otwarcia, opisu działalności, a także wszelkich elementów niewidocznych na pierwszy rzut oka, a ważnych z punktu widzenia SEO.
Wartościowy content
Profesjonalne usługi SEO to także wysokiej jakości treści, nasycone słowami kluczowymi, poprawne językowo i stylistycznie. Specjaliści SEO analizują potencjał fraz, następnie przygotowują zalecenia i przesyłają je copywriterom. Ci przygotowują treści, które następnie weryfikuje dział contentu. Tak stworzony proces jest gwarancją najlepszej jakości treści, a to pomaga w osiągnięciu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.
Dlaczego warto reklamować się w wyszukiwarce Google?
Przykładowe frazy dla biznesów lokalnych w Głogowie (wraz z miesięczną liczbą wyszukiwań)
- Taxi Głogów – 2900
- Apteka Głogów – 1600
- Restauracje Głogów – 1600
- Kebab Głogów – 1300
- Fryzjer Głogów – 1000
- Weterynarz Głogów – 1000
Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Głogowie?
Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem, który trudno ująć w konkretne ramy czasowe. Składa się na to wiele elementów, ale przede wszystkim konkurencyjność fraz, potrzeby optymalizacyjne oraz historia działań SEO w ramach domeny. Ponieważ każda branża jest inna, dokładną cenę ustalamy po analizie sytuacji danej domeny. Wówczas przygotowujemy zakres działań, a w trakcie współpracy wysyłamy comiesięczny raport z działań. Oczywiście staramy się jak najszybciej osiągnąć zamierzone efekty – dlatego nad projektem czuwa jeden lider SEO, który ma wsparcie całego swojego działu, ale także copywriterów i contentowców.
FAQ - pozycjonowanie stron Głogów
Ile trwa pozycjonowanie stron www w Głogowie?
Podobnie do cennika, trudno określić czas trwania pozycjonowania lokalnego. Jesteśmy nastawieni na długofalowe współprace, ponieważ tylko one gwarantują stabilne pozycje w wyszukiwarce. W odróżnieniu od innych firm SEO, nie chodzimy na skróty. Na niektóre efekty naszych działań trzeba poczekać dłużej, ale owocuje to świetnymi wynikami strony, nawet długo po zakończeniu współpracy.
Kiedy można spodziewać się efektów z pozycjonowania lokalnego?
Czy warto pozycjonować sklepy internetowe lokalnie?
Atrakcje w Głogowie
Zamek książąt głogowskich
Drewniany zamek wraz z murowaną wieżą powstał w XIII w. za poleceniem księcia Konrada I. Niestety w 1219 roku budowla, na skutek wielkiego pożaru Głogowa, spłonęła. W miejsce zamku postawiono nowy – tym razem murowany, składający się z trzech budynków i ocalałą wieżą.
Pierwotnie miejsce to było siedzibą władców księstwa głogowskiego. Na przestrzeni lat losy zamku się zmieniały. Ostatecznie jednak możemy cieszyć się piękną budowlą, w której środku znajduje się Muzeum Archeologiczno-Historyczne. Miejsce jest otwarte dla zwiedzających od środy do niedzieli.

Źródło: Wikipedia

Źródło: Wikipedia
Ratusz
Początki budowli datuje się na koniec XIII wieku. To właśnie w tym czasie przystąpiono do stworzenia wieży. Dopiero w późniejszych latach dobudowano dwuskrzydłowy ratusz. Liczne pożary w tym regionie wyniszczały budynek, który z czasem wymagał odbudowy. Po decyzji władz miasta ratusz zyskał nowe życie i od 2002 roku służy jako Urząd Miejski.
Głogowianie mogą być dumni z budowli, bowiem jest ona drugą co do wielkości wieżą ratuszową w Polsce. Za niewielką opłatą chętni mogą zwiedzić Wieżę Ratuszową, Sukiennice oraz Blok Koszarowy.
Most tolerancji
Każdy, kto choć raz wyszukiwał atrakcje Głogowa, z pewnością trafił na „różowy most”. Jego historia jest dość zawiła, jednak warto podkreślić, że obecny wygląd zawdzięcza pomysłowi jednego z mieszkańców, który zasugerował zmianę koloru mostu. Władze miasta zorganizowały konkurs, podczas którego wygrał wrzosowo-różowy.
Jest to jedyny most w Głogowie, dlatego właściwie każdy, kto chce dostać się na drugą część miasta, musi przez niego przejechać.

Źródło: Gazeta Wrocławska