Pozycjonowanie Magento
Zainwestuj w widoczność swojego e-commerce
Pozycjonowanie sklepu na Magento to konieczność, jeżeli:
- nie satysfakcjonuje Cię obecny poziom ruchu organicznego,
- zauważyłeś spadek w przychodach ze sprzedaży online,
- Twoi główni konkurenci zajmują wyższe pozycje w wyszukiwarkach,
- czujesz, że Twój sklep nie rozwija się w takim tempie, jak tego oczekujesz.
Magento - co to jest?
Magento to jeden z najpopularniejszych silników sklepowych na świecie. Dzięki swojej wydajność, skalowalności oraz elastyczności jest jednym z najczęściej wybieranych rozwiązań e-commerce przez średniej i dużej wielkości biznesy internetowe. Zapewnia bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa, wsparcie ogromnej społeczności oraz tysiące dodatkowych funkcjonalności, dzięki którym możesz stworzyć sklep dostosowany do swoich potrzeb.
Czy Magento jest przyjazne SEO?
Zdecydowanie. Sklepy na Magento nie odstają od konkurencyjnych rozwiązań w kwestii pozycjonowania. Już sama podstawowa wersja systemu umożliwia m.in. budowę przyjaznych adresów URL czy wdrożenie tagów kanonicznych. Podobnie jak w przypadku innych CMS-ów warto także postawić na instalację rozszerzeń (modułów), które dodatkowo podniosą możliwości SEO Magento. Korzyści pozycjonowania Magento jest mnóstwo - zauważysz to już po pierwszych miesiącach współpracy.
Optymalizacja SEO sklepu na Magento
Pozycjonowanie sklepu Magento
Dowiedz się, jakie działania składają się na kompleksowe pozycjonowanie sklepu internetowego Magento.
Audyt sklepu internetowego
Optymalizacja techniczna sklepu Magento
Link building
Content marketing dla Magento
Monitoring działań
Najczęstsze pytania o pozycjonowanie sklepu na Magento
Czy Magento jest przyjazne SEO?
Zdecydowanie. Co wyróżnia Magento na tle innych platform e-commerce Open Source, to domyślne wbudowanie wielu funkcjonalności wspierających pozycjonowanie stron. Są to m.in. dodawanie meta tagów na głównych widokach, generowanie sitemapy czy ustawianie przekierowań. Wszystkie inne funkcjonalności, których potrzebujesz, możesz dodać poprzez instalację darmowych i płatnych modułów. Dzięki temu samodzielnie wybierasz rozwiązania, które najlepiej odpowiadają specyfice Twojego sklepu.