Pozycjonowanie Drupal

Wprowadź swoją stronę na Drupalu na wyżyny wyszukiwarek
Pozycjonowanie Drupal

Pozycjonowanie strony na Drupalu jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

  • rozwijać nowe kanały pozyskiwania Klientów,
  • zwiększać ruch organiczny,
  • wyróżnić się na tle konkurencji,
  • pracować nad widocznością strony w wyszukiwarkach,
  • poprawić współczynnik konwersji,
  • zwiększyć sprzedaż z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Czym jest Drupal?

Drupal to jeden z najbardziej znanych systemów zarządzania treścią (CMS) na świecie - popularnością ustępuje jedynie WordPressowi. Dzięki niecodziennemu połączeniu zalet CMSa z funkcjonalnościami frameworka Symfony stanowi świetne rozwiązanie dla najbardziej wymagających biznesów.

Drupal to idealny system do tworzenia stron internetowych, portali korporacyjnych, dedykowanych aplikacji, a nawet sklepów internetowych. Nic dziwnego, że z jego atutów korzystają liczne globalne koncerny czy najważniejsze instytucje publiczne na świecie.

Czy Drupal jest przyjazny SEO?

Oczywiście, w innym przypadku nie byłby tak popularnym rozwiązaniem na skalę światową. Jednakże, jak większość systemów zarządzania treścią, wymaga instalacji niezbędnych rozszerzeń, które pozwalają na odkrycie pełnego potencjału SEO. Moduły, które są odpowiednikami WordPressowych pluginów, umożliwiają dodanie dowolnych funkcjonalności zwiększających możliwości pozycjonowania Drupala. Co najważniejsze - wszystkie kluczowe moduły są bezpłatne.

Optymalizacja strony na Drupalu

Przyjazne adresy URL - w Drupalu tworzenie SEO-friendly adresów URL opartych o tytuł podstrony jest bardzo proste. Cały proces można zautomatyzować dzięki darmowemu modułowi Pathauto.
Optymalizacja meta tagów - unikalne i chwytliwe title oraz description to podstawa każdej podstrony. Korzystając z modułu MetaTags, bez przeszkód ustawisz oryginalne meta tagi dla każdej podstrony.
Stworzenie mapy witryny - jeśli chcesz ułatwić robotom wyszukiwarek zrozumienie hierarchii witryny i wspomóc jej indeksowanie, skorzystaj z modułu Drupala Sitemap XML, który automatycznie wygeneruje mapę Twojej strony. Jedyne co musisz zrobić, to zgłosić ją w Google Search Console.
Optymalizacja indeksowania - jak wiadomo plik robots.txt to jedna z najlepszych metod blokowania indeksowania podstron takich jak koszyk zakupowy czy karta logowania. Modułem, który Ci w tym pomoże, jest RobotsTxt.
Narzędzia analityczne - strony na Drupalu można bez problemów zintegrować z praktycznie każdym narzędziem analitycznym. Podpięcie np. Google Analytics, Search Console, Mautic czy Hotjar jest proste i przyjemne. Niemal każde zewnętrzne narzędzie posiada dedykowany moduł do łatwej integracji z CMS-em.
Responsywność - optymalizacja strony na Drupalu pod kątem poprawnego wyświetlania na różnych urządzeniach nie jest trudna. CMS świetnie radzi sobie ze skalowaniem treści i elementów graficznych.
Optymalizacja szybkości strony - Drupal posiada szereg darmowych rozwiązań, dzięki którym przyspieszysz swoją stronę. Są to m.in. moduły Drupala odpowiadające za cachowanie (BigPipe, Dynamic Page Cache), optymalizację obrazów (Image Optimize) czy lazy loading (Image Lazyloader).
Dane strukturalne - jeżeli chcesz ulepszyć pozycjonowanie Drupala i poprawić CTR wyników wyszukiwania, postaw na wdrożenie danych strukturalnych. Umożliwi Ci to oficjalny moduł Schema.org Metatag.

Pozycjonowanie stron internetowych w Drupalu

Dowiedz się, jakie działania wchodzą w skład kompleksowego pozycjonowania stron, sklepów i aplikacji na CMS Drupal.



Audyt strony na Drupalu

  • Audyt techniczny strony - pozycjonowanie stron na Drupalu zawsze rozpoczynamy od kompleksowego audytu obecnego stanu witryny. Sprawdzimy, które elementy wymagają jak najszybszej poprawy i wskażemy, w jaki sposób można to zrobić.
  • Analiza słów kluczowych - dowiemy się, na jakie słowa kluczowe obecnie wyświetla się Twoja strona na Drupalu, a także na jakie frazy możemy pomóc Ci wypozycjonować witrynę w najbliższych miesiącach.
  • Analiza konkurencji - sprawdzimy, czy Twoja konkurencja nie śpi. Dowiemy się, jak Twoja witryna wygląda na tle konkurencyjnych stron i podpowiemy, co możesz zrobić, aby wyprzedzić je w organicznych wynikach wyszukiwania.
  • Optymalizacja strony na CMS Drupal

  • Długofalowa strategia działań - uwzględniając postawione przez Ciebie cele i wskazane potrzeby biznesowe, stworzymy kompleksową strategię działań, dzięki której ruch organiczny stanie się bardzo ważnym kanałem sprzedaży dla Twojego biznesu.
  • Pozycjonowanie long tail - frazy z długiego ogona umożliwią Ci pozycjonowanie na bardzo sprecyzowane zapytania użytkowników, które mają o wiele większy potencjał sprzedażowy niż frazy short tail. Postaramy się wykorzystać potencjał tej strategii w Twoim biznesie jak najlepiej potrafimy.
  • Optymalizacja on-site - na podstawie rekomendacji z audytu oraz ustaleń zawartych w strategii zajmiemy się kompleksową optymalizacją techniczną Twojej strony. Obejmuje ona m.in. nagłówki, metatagi, przekierowania czy eliminację błędów 4xx oraz 5xxx.
  • Link building

  • Audyt profilu linków - sprawdzimy, jakie odnośniki dotychczas prowadził do Twojej strony. Sprawdzimy autorytet domeny oraz wskażemy główne problemy związane z prowadzonymi działaniami link buildingowymi.
  • Strategia link buildingu - na podstawie przeprowadzonej analizy przedstawimy Ci naszą propozycję linkowania zewnętrznego na najbliższe miesiące, dzięki której zwiększysz swoje szanse na sukces w wyszukiwarkach.
  • Pozyskiwanie wartościowych linków - pozycjonowanie stron na Drupalu to oczywiście szereg działań związanych z pozyskiwaniem jakościowych linków ze zróżnicowanych źródeł takich jak portale ogólnotematyczne, serwisy branżowe, katalogi firm czy fora internetowe.
  • Content marketing

  • Strategia content marketingowa - stworzymy dedykowaną strategię marketingu treści dla Twojego biznesu, dzięki której będziesz mógł wyróżnić się na tle konkurencji jakościowymi treściami dostosowanymi do intencji użytkowników.
  • Copywriting - pomożemy Ci w tworzeniu najwyższej jakości treści na stronę główną, kategorie, bloga, bazę wiedzy i każdą inną podstronę serwisu, która wymaga profesjonalnego wsparcia copywriterskiego.
  • Obsługa strony - poza przygotowaniem treści zajmujemy się także wsparciem przy obsłudze contentowej witryny od strony technicznej - pomożemy Ci w dodawaniu czy edycji treści, a także tworzeniu nowych podstron tak, aby spełniały najlepsze standardy w pozycjonowaniu stron.
  • Prowadzenie bloga - możemy przejąć prowadzenie Twojego bloga firmowego od zapewnienia merytorycznych treści, po ich publikację oraz dostarczenie odpowiednich materiałów graficznych.
  • Raportowanie działań

  • Miesięczny raport działań - na początku każdego miesiąca przedstawimy Ci raport z przeprowadzonych w zeszłym miesiącu prac, dzięki czemu zawsze będziesz na bieżąco z postępem działań nad pozycjonowaniem Twojej strony na Drupalu.
  • Dynamiczny raport w GDS - abyś mógł na bieżąco śledzić najważniejsze statystyki swojej witryny, udostępnimy Ci indywidualny raport w Google Data Studio zawierający kluczowe dane o ruchu czy zajmowanych obecnie pozycjach w wyszukiwarce.
  • Dedykowany Opiekun Klienta - na samym początku współpracy przydzielimy Ci indywidualnego opiekuna projektu, do którego zawsze będziesz mógł się zwrócić z pytaniami i wątpliwościami. To on będzie odpowiedzialny na całość komunikacji z Twoją firmą.
  • Dlaczego warto postawić na pozycjonowanie Drupala ze Smartbuzz?

    
    Ekspercka wiedza o Drupalu

    Ponad 10 lat praktycznego doświadczenia w Drupalu.

    Jesteśmy częścią znanego software house’u Smartbees specjalizującego się we wdrożeniach Drupala. Z tego powodu optymalizacja strony na Drupalu nie ma przed nami tajemnic.

    Wsparcie techniczne

    Wdrażamy wszystkie niezbędne zmiany programistyczne

    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tworzeniu stron na Drupalu zapewniamy kompleksowe usługi z zakresu wsparcia technicznego, monitoringu strony czy wdrażania niezbędnych poprawek lub instalacji modułów Drupala.

    Znane wdrożenia Drupala

    Pracujemy dla najbardziej wymagających Klientów.

    Z naszych usług web developerskich i supportowych na Drupalu korzystają takie marki jak Wyższe Szkoły Bankowe, UNICEF czy KGHM.

    Drupal a pozycjonowanie - najczęściej zadawane pytania

    Ile kosztuje pozycjonowanie strony na Drupalu?

    Cena pozycjonowania Drupala różni się w zależności od wielu czynników, w tym m.in. wielkości strony czy konkurencyjności branży, w jakiej działasz. Każdą witrynę traktujemy jako indywidualny przypadek, dlatego, aby poznać koszt pozycjonowania konkretnej strony, skontaktuj się z nami. Stworzymy dedykowaną ofertę uwzględniającą potrzeby Twojego biznesu.

    Po jakim czasie zobaczę efekty pozycjonowania Drupala?
    Jakie moduły Drupala będą potrzebne przy pozycjonowaniu?
    Powierz pozycjonowanie strony na Drupalu ekspertom,
    którzy znają system od podszewki.
    Oceń stronę:
    4.8
    Ocena: 4.8 Liczba głosów: 32