Pozycjonowanie PrestaShop
Postaw na budowanie widoczności swojego e-commercePrestaShop - co to jest?
PrestaShop to jeden z najpopularniejszych silników sklepowych wykorzystywanych przez biznesy internetowe w Polsce. Wyróżnia go intuicyjność, łatwość poruszania się po panelu administracyjnym, a co za tym idzie, prosty proces zarządzania sklepem. Ponadto, jako technologia Open Source zapewnia darmowy dostęp do podstawowej wersji platformy bez ponoszenia dodatkowych kosztów licencyjnych.
Zainwestuj w pozycjonowanie sklepu na PrestaShop, jeżeli:
- stworzyłeś nowy sklep, który nie ma wypracowanej pozycji na rynku,
- nie jesteś zadowolony z obecnego ruchu na sklepie,
- konkurencja wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania niż Ty,
- zauważyłeś wyraźne spadki w przychodach e-commerce.
Czy sklep PrestaShop jest przyjazny pod SEO?
Jak każdy jakościowy CMS, PrestaShop posiada domyślnie funkcjonalności, które umożliwiają podstawową optymalizację pod kątem wyszukiwarek m.in. tworzenie przyjaznych adresów URL czy generowanie pliku robots.txt. Jednak dopiero instalacja dodatkowych rozszerzeń i ich poprawna konfiguracja pozwolą w pełni zoptymalizować e-commerce na PrestaShop. Więcej o optymalizacji SEO PrestaShop przeczytasz poniżej.
Optymalizacja SEO sklepu na PrestaShop
Pozycjonowanie sklepu PrestaShop w Smartbuzz
Zobacz, jakie działania składają się na skuteczne pozycjonowanie sklepu na PrestaShop.
AUDYT SKLEPU NA PRESTASHOP
OPTYMALIZACJA SEO PRESTASHOP
LINK BUILDING
CONTENT MARKETING DLA PRESTASHOP
MONITOROWANIE EFEKTÓW
Stawiając na pozycjonowanie sklepu PrestaShop, możesz liczyć na:
- wzrost widoczności e-commerce w TOP 3, 10 i 50 wyników wyszukiwania,
- więcej jakościowego ruchu ze źródeł organicznych,
- zwiększenie przychodów z kanału Organic,
- skuteczne konkurowanie o najwyższe pozycje z innymi domenami.
Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie PrestaShop
Jak wygląda pozycjonowanie na Prestashop?
Zaczynamy od audytu serwisu, który wskaże główne błędy i problemy w obszarach takich jak: optymalizacja techniczna, content marketing, link building czy SXO. Dzięki przeprowadzeniu tak obszernej analizy możemy opracować indywidualną strategię pozycjonowania serwisu. Kolejne miesiące stoją pod znakiem wykonywania intensywnych prac przedstawionych w strategii. Co ważne, podczas całego procesu pozycjonowania stale monitorujemy efekty wprowadzanych zmian i ulepszeń oraz regularnie raportujemy działania do Klienta.