Direct Answer – jak dostać się na pozycję 0?
Swoją obecność na pierwszej stronie w Google możesz zaznaczyć na różne sposoby. Jednym z nich jest Direct Answer. Czym są owe odpowiedzi bezpośrednie i czy warto mieć je na uwadze?
Swoją obecność na pierwszej stronie w Google możesz zaznaczyć na różne sposoby. Jednym z nich jest Direct Answer. Czym są owe odpowiedzi bezpośrednie i czy warto mieć je na uwadze?
Urządzenia mobilne odgrywają już od lat duże znaczenie w tym, jak działa internet, SEO oraz marketing. Trend ten znalazł swoje odzwierciedlenie w Mobile First Index. Czym zatem on jest? Jak działa i dlaczego jest ważny? Na te i inne pytania poznasz odpowiedź w tym artykule.
Widoczność strony to jeden z najważniejszych czynników, który decyduje o jej jakości i powodzeniu. Czym zatem jest? Jak ją monitorować? Co zrobić, aby ją poprawić? Tego dowiesz się w tym artykule.
404 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych błędów stron internetowych. Co dokładnie oznacza i jak wpływa na SEO? Jak sobie z nim poradzić? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Bez wątpienia warto się znaleźć na pierwszej stronie Google. Jeszcze lepiej, gdy uda Ci się zdominować wyniki wyszukiwania i się na nich wyróżniać. Pomogą Ci w tym dane strukturalne. Z tego artykułu dowiesz się, czym są, dlaczego są ważne oraz jak z nich korzystać.
Linki kanoniczne odgrywają ważną rolę w kontrolowaniu tego, jak Google traktuje odnośniki zawarte na Twojej stronie. Czym zatem dokładnie są owe oznaczenia? Dlaczego warto je stosować? Kiedy i jak to robić? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Googlebot to główny sprawca tego, że Twoja strona internetowa w ogóle pojawia się w wynikach wyszukiwania. Roboty Google przemierzając Internet, dodają poszczególne podstrony do swojego indeksu. Jak dokładnie działają i czym są? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Firmy działające w konkretnych rejonach mają przed sobą inne wyzwania, jeśli chodzi o docieranie do klientów. Z tego też powodu w kontekście SEO powinny one polegać na pozycjonowaniu regionalnym. Czym zatem jest ten proces, na czym polega i jak go realizować?
Słowo kluczowe to termin, który w branżach SEO i marketingu internetowym przewija się nieustannie. Czym zatem są tego typu frazy? Jakie ich typy możemy wymienić? Dlaczego są ważne?
Błędy SEO to nie tylko przypadłość pozycjonowanych własnymi siłami stron internetowych, ale czasem również samych agencji nieprzykładających należytej staranności do prowadzonych działań.