Najczęstsze błędy SEO na stronach internetowych
Błędy SEO to nie tylko przypadłość pozycjonowanych własnymi siłami stron internetowych, ale czasem również samych agencji nieprzykładających należytej staranności do prowadzonych działań.
Piszemy prostym i przystępnym językiem na najtrudniejsze tematy marketingowe. Nasz blog to skarbnica wiedzy dla hobbystów, pasjonatów marketingu i profesjonalistów.
Błędy SEO to nie tylko przypadłość pozycjonowanych własnymi siłami stron internetowych, ale czasem również samych agencji nieprzykładających należytej staranności do prowadzonych działań.
Tytuł strony to pierwszy tekst, który widzi użytkownik w przeglądarce Google. Jest wizytówką Twojej strony w sieci. Potrafi przekonać użytkownika do kliknięcia linku, ale i ma wpływ na boty wyszukiwarki.
Nie pozyskujesz ruchu z wyszukiwarki? Twoje produkty się nie sprzedają? To być może dobry moment, by zatrudnić agencję SEO, która poprawi widoczność Twojego biznesu w sieci.
Aby Google mógł ustalać ranking poszczególnych stron, musi zapisywać je w swoim indeksie. Choć moce przerobowe wyszukiwarki są imponujące, to jednak mają swoje ograniczenia. Związany jest z tym m. in. crawl budget.
Kody odpowiedzi HTTP to sposób komunikacji serwera z przeglądarką, dlatego warto znać najpopularniejsze statusy, aby wiedzieć na przykład, o jakim problemie informują. Wiele z nich ma również bezpośredni wpływ na SEO.
Czy chciałbyś zdobywać wysokie pozycje w Google’u i mieć pewność, że nie wystawiasz się na niepotrzebne ryzyko? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć, na czym polegają bezpieczne techniki pozycjonowania strony.
Meta tagi to jeden z głównych elementów optymalizacji on-site. To dzięki nim wyszukiwarce Google można przekazać pewne kluczowe informacje. W tym artykule dowiesz się, czym dokładnie one są, jak wpływają na SEO oraz na które z nich należy zwrócić szczególną uwagę.
Jakie trendy SEO będą królować w 2022 roku? 2021 upłynął pod znakiem Core Web Vitals, którego celem było polepszenie szybkości stron internetowych i ogólna poprawa user experience.
Sitemapy, czyli mapy strony internetowej, to jeden z najstarszych elementów SEO, który do dzisiaj ma duże znaczenie. Czym zatem są? Czy warto je stosować? Jak je przygotować? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Widoczność w Internecie to fundament docierania do klientów dla wielu firm. Nie dziwne zatem, że w toku takiej rywalizacji niektórzy sięgają po nieuczciwe praktyki, które są ryzykowne – określa się je powszechnie jako techniki Black Hat SEO.