Elementy SEO, czyli co składa się na pozycjonowanie?
Jeśli chcesz zdobywać klientów przez Internet oraz promować swoją stronę, SEO będzie podstawą Twoich działań. Warto dlatego znać i rozumieć fundamenty tego procesu.
Jeśli chcesz zdobywać klientów przez Internet oraz promować swoją stronę, SEO będzie podstawą Twoich działań. Warto dlatego znać i rozumieć fundamenty tego procesu.
W SEO można wymienić mnóstwo metryk, które są mniej lub bardziej godne uwagi. Jedną z nich jest dwell time. Czym dokładnie jest ta wartość? Czy warto ją optymalizować i jeśli tak, to jak to robić? Na te i inne pytania poznasz odpowiedzi w tym artykule.
SEO to proces, od którego często zależy być albo nie być firm pozyskujących klientów w internecie. W takiej sytuacji bazowanie na nieprawdziwych i szkodliwych założeniach może mieć poważne konsekwencje dla biznesu. Dlatego w tym artykule rozprawimy się z 10 popularnymi mitami o SEO.
Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces. Działania on-site SEO oraz off-site SEO to jeden z głównych podziałów, z którym możesz się spotkać w tym kontekście. Na czym polegają? Czym się od siebie różnią? Tego i więcej dowiesz się z tego artykułu.
Autorytet domeny jest jednym z najważniejszych czynników rankingowych stron. Pokażemy Ci, w jakich narzędziach możesz samodzielnie poznać przybliżone wartości. Wytłumaczymy także, czym dokładnie jest autorytet domeny i jak go poprawić.
Google – na podstawie Twojego ruchu w sieci – wyświetla proponowane treści, tematycznie podobne do tych, które już wyszukiwałeś. Wyniki możesz zobaczyć w usłudze Google Discover. Dziś przyjrzymy się bliżej funkcjonalnościom Discover i odpowiemy na pytanie: jak możesz się tam dostać ze swoją witryną.
Chcesz podejmować lepsze decyzje biznesowe? Skup się na najważniejszy danych! Tego typu informacje określane są jako KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Z tego artykułu dowiesz się, czym dokładnie są, dlaczego należy je mierzyć i którym z nich poświęcić szczególną uwagę w kontekście SEO.
Pop-upy to bardzo często wykorzystywane narzędzie w marketingu internetowym, które ma jednak niełatwą relację z SEO. Jak z rozwagą podejść do wyskakujących okienek? Co o nich myśli Google i jakie wskazówki daje? Tego i więcej dowiesz się z naszego artykułu.
Technologie mobilne odgrywają coraz ważniejszą rolę w tym, jak korzystamy z Internetu. Jednocześnie użytkownicy oczekują świetnego doświadczenia. Odpowiedzią na ich oczekiwania jest PWA. Czym są aplikacje PWA, jakie mają znaczenie w SEO i o czym pamiętać podczas ich wprowadzania?
Przy wyborze kanałów marketingu internetowego, zastanów się, który z nich może przynieść Ci realne efekty. Zanim więc oddasz swoją stronę w ręce specjalistów, przemyśl jak chcesz kontrolować ich działania. Po lekturze dzisiejszego wpisu, będziesz wiedział jak zmierzyć skuteczność SEO i tym samym sprawdzić pracę agencji.