orphaned pages

Osierocone strony (orphaned pages) a SEO

Internet to sieć wzajemnie połączonych ze sobą stron. Czasami jednak w owej sieci można napotkać pewne przerwy. Sprawiają one, że niektóre podstrony stają się osierocone. Czym są zatem orphan pages? Jakie mają znaczenie w SEO i przede wszystkim - jak im zapobiegać? Zapraszamy do lektury!

Czytaj dalej
Przyjazne adresy URL

Adresy URL przyjazne SEO - jak je tworzyć?

Niezwracanie uwagi na optymalizację adresów jest dużym błędem. URL służy wielu celom, ale co najważniejsze - wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce i doświadczenia użytkowników. Jak więc stworzyć adres przyjazny SEO? Sprawdź nasze wskazówki!

Czytaj dalej
Dwell time co to

Dwell Time - czym jest i jak wpływa na SEO?

W SEO można wymienić mnóstwo metryk, które są mniej lub bardziej godne uwagi. Jedną z nich jest dwell time. Czym dokładnie jest ta wartość? Czy warto ją optymalizować i jeśli tak, to jak to robić? Na te i inne pytania poznasz odpowiedzi w tym artykule.

Czytaj dalej
Mity w SEO

10 największych mitów na temat SEO i pozycjonowania

SEO to proces, od którego często zależy być albo nie być firm pozyskujących klientów w internecie. W takiej sytuacji bazowanie na nieprawdziwych i szkodliwych założeniach może mieć poważne konsekwencje dla biznesu. Dlatego w tym artykule rozprawimy się z 10 popularnymi mitami o SEO.

Czytaj dalej
Co to jest Google Discover?

Google Discover - czym jest i jak wpływa na pozycjonowanie?

Google – na podstawie Twojego ruchu w sieci – wyświetla proponowane treści, tematycznie podobne do tych, które już wyszukiwałeś. Wyniki możesz zobaczyć w usłudze Google Discover. Dziś przyjrzymy się bliżej funkcjonalnościom Discover i odpowiemy na pytanie: jak możesz się tam dostać ze swoją witryną.

Czytaj dalej