Dlaczego nie powinieneś kupować fałszywych opinii w Google (wizytówka GMB)?
Wyjaśniamy, dlaczego kupowanie recenzji nie jest dobrym pomysłem i jak organicznie zdobywać opinie Google.
Chcesz docierać do szerszego grona klientów? Z pomocą przyjdzie Ci SEO. Sprawdź, co powinieneś o nim wiedzieć. Aktualna wiedza zawsze na naszym blogu.
Wyjaśniamy, dlaczego kupowanie recenzji nie jest dobrym pomysłem i jak organicznie zdobywać opinie Google.
W logach serwera znajdziesz pełny zapis tego, jak roboty wyszukiwarek naprawdę poruszają się po witrynie. Dowiedz się, jak je sprawdzić, przeczytać i wykorzystać w działaniach SEO.
Pętle przekierowań potrafią całkowicie sparaliżować witrynę lub przynajmniej jej część. Sprawdź, skąd się biorą, jak je znaleźć i skutecznie naprawić.
Pokazujemy, jaka jest rola encji w pozycjonowaniu i jak wygląda przyszłość technicznego SEO.
Od wyszukiwania informacji po tworzenie treści – sztuczna inteligencja coraz mocniej wkracza w życie. Przedstawiamy najbardziej przydatne narzędzia AI w SEO i wyjaśniamy, jak automatyzować z nimi pracę.
Coraz częściej mówi się o LLMO, czyli o optymalizacji pod duże modele językowe. Jak tworzyć treści i strategie SEO, które będą skuteczne nie tylko dla ludzi i wyszukiwarek, ale też dla generatywnej AI?
Od analizy słów kluczowych i backlinków po pomoc przy tworzeniu treści; AI używamy dziś na każdym kroku. Pytanie tylko, jak korzystać z modeli językowych, by nie przesadzić?
AI Overviews są już w Polsce. A to oznacza ogromne zmiany w SEO oraz dla samych twórców treści. Jak optymalizować treści pod „preferencje” sztucznej inteligencji? I jak wobec tego zapowiada się przyszłość SEO?
Dowiedz się, jak skutecznie wypozycjonować blog tak, aby nie tylko był w stanie zainteresować Twoich potencjalnych klientów, ale też trafiał w wymagania algorytmów Google.
Przeczytaj, czym jest artykuł sponsorowany i jak publikować takie wpisy mądrze.