SEO blog
Pozycjonujemy markiChcesz docierać do szerszego grona klientów? Z pomocą przyjdzie Ci SEO. Sprawdź, co powinieneś o nim wiedzieć. Aktualna wiedza zawsze na naszym blogu.
Dzielimy się naszą wiedzą web-dev i w przystępny sposób piszemy o technologiach. Sprawdź wpisy, dzięki którym polepszysz swoją wiedzę i będziesz mógł doskonalić swój warsztat.
Ile trwa indeksowanie strony w Google?
Indeksowanie stron internetowych może potrwać kilka dni… lub dwa miesiące. O tym, jakimi konkretnie zasadami kieruje się Google oraz jak zaindeksować stronę przeczytasz w tym artykule.
Czym jest parametr srsltid?
Na początku sierpnia tego roku miliony adresów URL w wynikach wyszukiwania Google zyskały nowy parametr — srsltid. Co ciekawe, okazał się być on sporą niespodzianką nawet dla specjalistów SEO. Wyjaśniamy, jaka jest jego rola i czy należy się nim przejmować.
Czym jest i jak działa deep linking?
Linkowanie głębokie, znane również jako deep linking, to strategia, która może znacząco zwiększyć efektywność Twojej strony internetowej czy aplikacji mobilnej. Na czym dokładnie polega? Kiedy szczególnie warto z niej korzystać i jak to robić?
Protokół SSL i TLS - porównanie i główne różnice
Kiedy przeglądasz strony internetowe, zapewne zdarzyło Ci się zwrócić uwagę na zieloną kłódkę w pasku adresu przeglądarki. Oznacza ona, że połączenie jest bezpieczne dzięki protokołom SSL lub TLS. Jakie są różnice między tymi terminami? Z którego zabezpieczenia korzystać i jak działają?
Google AI Overviews - czym jest i jaki wpływ będzie miało na SEO?
Google AI Overviews, czyli AIO (część inicjatywy Search Generative Experience – SGE) przeszły już pierwszą fazę testów. Jak wypadła ta technologia? Jak wpłynie na przyszłość branży wyszukiwania i SEO?
Pozycjonowanie w Bing – na czym polega i dlaczego warto?
Wyszukiwarka Bing niemal od początku istnienia funkcjonuje w cieniu dominującego na rynku Google. W ostatnich miesiącach zyskuje jednak popularność. Sprawdź, na czym polega pozycjonowanie w Bingu i jakie ma zalety.
Jak poprawić widoczność firmy w mapach Google?
Poprawienie widoczności w Mapach Google to cel, jaki stawia sobie wiele firm. Dlaczego warto to zrobić? Z jakich praktycznych metod warto skorzystać?
Linkowanie zewnętrzne – czym jest i jak działa?
Linkowanie zewnętrzne, określane także jako link building, to nieodłączny element każdej dobrej strategii pozycjonowania. Pozwoli Ci na zwiększenie widoczności Twojego serwisu i wzrost pozycji. Na czym dokładnie polega linkowanie zewnętrzne i jak należy prowadzić tego typu działania?
Jak geolokalizacja wpływa na pozycjonowanie?
Przeczytaj, co to jest geolokalizacja, jak wpływa na pozycjonowanie stron i w jaki sposób możesz osiągać lepsze pozycje na zapytania lokalne.