Jak dobrać frazy na stronę internetową? Analiza słów kluczowych
Słowo kluczowe to termin, który w branżach SEO i marketingu internetowym przewija się nieustannie. Czym zatem są tego typu frazy? Jakie ich typy możemy wymienić? Dlaczego są ważne?
Słowo kluczowe to termin, który w branżach SEO i marketingu internetowym przewija się nieustannie. Czym zatem są tego typu frazy? Jakie ich typy możemy wymienić? Dlaczego są ważne?
Błędy SEO to nie tylko przypadłość pozycjonowanych własnymi siłami stron internetowych, ale czasem również samych agencji nieprzykładających należytej staranności do prowadzonych działań.
Tytuł strony to pierwszy tekst, który widzi użytkownik w przeglądarce Google. Jest wizytówką Twojej strony w sieci. Potrafi przekonać użytkownika do kliknięcia linku, ale i ma wpływ na boty wyszukiwarki.
Nie pozyskujesz ruchu z wyszukiwarki? Twoje produkty się nie sprzedają? To być może dobry moment, by zatrudnić agencję SEO, która poprawi widoczność Twojego biznesu w sieci.
Aby Google mógł ustalać ranking poszczególnych stron, musi zapisywać je w swoim indeksie. Choć moce przerobowe wyszukiwarki są imponujące, to jednak mają swoje ograniczenia. Związany jest z tym m. in. crawl budget.
Kody odpowiedzi HTTP to sposób komunikacji serwera z przeglądarką, dlatego warto znać najpopularniejsze statusy, aby wiedzieć na przykład, o jakim problemie informują. Wiele z nich ma również bezpośredni wpływ na SEO.
Czy chciałbyś zdobywać wysokie pozycje w Google’u i mieć pewność, że nie wystawiasz się na niepotrzebne ryzyko? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć, na czym polegają bezpieczne techniki pozycjonowania strony.
Meta tagi to jeden z głównych elementów optymalizacji on-site. To dzięki nim wyszukiwarce Google można przekazać pewne kluczowe informacje. W tym artykule dowiesz się, czym dokładnie one są, jak wpływają na SEO oraz na które z nich należy zwrócić szczególną uwagę.
Jakie trendy SEO będą królować w 2022 roku? 2021 upłynął pod znakiem Core Web Vitals, którego celem było polepszenie szybkości stron internetowych i ogólna poprawa user experience.
Sitemapy, czyli mapy strony internetowej, to jeden z najstarszych elementów SEO, który do dzisiaj ma duże znaczenie. Czym zatem są? Czy warto je stosować? Jak je przygotować? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.