Jak zatrzymać użytkowników na stronie? 12 sposobów
Jeśli chcesz, aby Twoja witryna generowała więcej zysków, musisz wiedzieć, jak zatrzymać użytkowników na stronie. W tym artykule poznasz 12 porad wraz z przykładami, które Ci w tym pomogą.
Dzisiaj nie wystarczy już strona internetowa, aby sprzedawać. Potrzebne są funkcjonalne rozwiązania i przemyślane projekty. O tym, jak to osiągnąć, piszemy na naszym blogu.
User experience, czyli doświadczenia użytkownika, zaczynają mieć coraz większe znaczenie w oczach Google’a. Sprawdź naszą receptę na witrynę, sklep i aplikację przyjazną odbiorcom. Garść praktycznych porad znajdziesz w naszych artykułach.
Jeśli chcesz, aby Twoja witryna generowała więcej zysków, musisz wiedzieć, jak zatrzymać użytkowników na stronie. W tym artykule poznasz 12 porad wraz z przykładami, które Ci w tym pomogą.
Aktualizacje Google często mają na celu promowanie dobrego user experience. Właśnie tego dotyczył jeden z ostatnich update’ów – Google Page Experience Update. Co warto o nim wiedzieć? Jak poprawić swoją stronę, mając go na uwadze? Tego i wiele więcej dowiesz się z tego artykułu.
Jeśli chcesz dotrzeć do jak największej liczby klientów, musisz dopracować wersję mobilną swojej strony, aby generowała jak najlepsze konwersje. Dlaczego jest to tak kluczowe zadanie? Jakich błędów unikać? Tego dowiesz się w tym artykule.
Według badań klienci z pozytywnymi doświadczeniami wydają o 140% więcej niż Ci, których doświadczenia są negatywne. User experience bezpośrednio wpływa na sprzedaż.
Content marketing i UX to połączenie nieoczywiste, ale idealne. Właściwe zadbanie o przestrzeń, użyteczność i otoczenie, w którym klient znajdzie atrakcyjne treści, sprzyja realizacji założonych celów biznesowych strony.