Najważniejsze trendy SEO 2022 – przegląd
Jakie trendy SEO będą królować w 2022 roku? 2021 upłynął pod znakiem Core Web Vitals, którego celem było polepszenie szybkości stron internetowych i ogólna poprawa user experience.
Jakie trendy SEO będą królować w 2022 roku? 2021 upłynął pod znakiem Core Web Vitals, którego celem było polepszenie szybkości stron internetowych i ogólna poprawa user experience.
Sitemapy, czyli mapy strony internetowej, to jeden z najstarszych elementów SEO, który do dzisiaj ma duże znaczenie. Czym zatem są? Czy warto je stosować? Jak je przygotować? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Widoczność w Internecie to fundament docierania do klientów dla wielu firm. Nie dziwne zatem, że w toku takiej rywalizacji niektórzy sięgają po nieuczciwe praktyki, które są ryzykowne – określa się je powszechnie jako techniki Black Hat SEO.
Google podchodzi na poważnie do kwestii jakości swojego algorytmu oraz rezultatów wyników wyszukiwania. Jednak niektórzy uczestnicy wyścigu po najwyższe pozycje świadomie lub nieświadomie nie przestrzegają odpowiednich reguł.
Szybkość ładowania strony a pozycjonowanie to kwestia, która powinna być ważna dla każdego właściciela witryny. Odpowiednia prędkość może zapewnić większy ruch i przychylną ocenę Google’a. Co powinieneś wiedzieć o szybkości strony?
W ostatnim czasie coraz więcej mówi się o bezpieczeństwie stron internetowych. Jednym ze sposobów na dbanie o ten aspekt są certyfikaty SSL. Co warto o nich wiedzieć? Czy wspierają one także pozycjonowanie witryny? Tego dowiesz się z tego artykułu.
Dobrze zoptymalizowana pod SEO witryna to jeszcze nie wszystko. Aby w ogóle była ona brana pod uwagę w SERP-ach, jej treści muszą znaleźć się w bazie danych wyszukiwarki. Jednak w niektórych sytuacjach Google nie indeksuje strony.
Odnośniki nofollow i linki dofollow są kluczowymi elementami link buildingu. Linkowanie zewnętrzne pomaga stronie osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i wzmacnia autorytet domeny.
Google inwestuje w wyszukiwanie obrazem. Boty coraz lepiej radzą sobie z grafiką – wiedzą, co znajduje się na zdjęciu, odczytują kontekst danego obrazu. Pozycjonowanie grafiki to przyszłość SEO.
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania nie zawsze przekłada się na częste wizyty użytkowników. Co zrobić, aby zachęcić odbiorców do wejścia akurat na Twoją stronę? Jakie błędy być może popełniasz? Przedstawiamy sprawdzone sposoby na poprawę współczynnika klikalności.