Content marketing B2C a B2B - różnice i podobieństwa
Strategia content marketingowa to element pozyskiwania klientów w przypadku wielu firm. Sprawdza się zarówno w sektorze B2C, jak i B2B.
Strategia content marketingowa to element pozyskiwania klientów w przypadku wielu firm. Sprawdza się zarówno w sektorze B2C, jak i B2B.
404 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych błędów stron internetowych. Co dokładnie oznacza i jak wpływa na SEO? Jak sobie z nim poradzić? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Bez wątpienia warto się znaleźć na pierwszej stronie Google. Jeszcze lepiej, gdy uda Ci się zdominować wyniki wyszukiwania i się na nich wyróżniać. Pomogą Ci w tym dane strukturalne. Z tego artykułu dowiesz się, czym są, dlaczego są ważne oraz jak z nich korzystać.
Linki kanoniczne odgrywają ważną rolę w kontrolowaniu tego, jak Google traktuje odnośniki zawarte na Twojej stronie. Czym zatem dokładnie są owe oznaczenia? Dlaczego warto je stosować? Kiedy i jak to robić? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Googlebot to główny sprawca tego, że Twoja strona internetowa w ogóle pojawia się w wynikach wyszukiwania. Roboty Google przemierzając Internet, dodają poszczególne podstrony do swojego indeksu. Jak dokładnie działają i czym są? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Firmy działające w konkretnych rejonach mają przed sobą inne wyzwania, jeśli chodzi o docieranie do klientów. Z tego też powodu w kontekście SEO powinny one polegać na pozycjonowaniu regionalnym. Czym zatem jest ten proces, na czym polega i jak go realizować?
Google Search Console to obecnie podstawowe narzędzie wykorzystywane w zarządzaniu stronami internetowymi, jak i w procesie ich pozycjonowania. Aby jednak z niego skorzystać, konieczne jest odpowiednie zweryfikowanie witryny.
Słowo kluczowe to termin, który w branżach SEO i marketingu internetowym przewija się nieustannie. Czym zatem są tego typu frazy? Jakie ich typy możemy wymienić? Dlaczego są ważne?
Planujesz rozpocząć współpracę z agencją marketingową lub innym podwykonawcą i chcesz nadać nowemu użytkownikowi uprawnienia do konta Tag Managera? Dowiedz się, jak zarządzać użytkownikami.
Można go zintegrować z Google Analytics i Pikselem Facebooka. Wspiera działania specjalistów od marketingu. Dba o bezpieczeństwo strony. Dowiedz się do czego tak naprawdę służy Google Tag Manager.