Błąd 404 – czym jest i jak wpływa na SEO?
404 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych błędów stron internetowych. Co dokładnie oznacza i jak wpływa na SEO? Jak sobie z nim poradzić? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
404 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych błędów stron internetowych. Co dokładnie oznacza i jak wpływa na SEO? Jak sobie z nim poradzić? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Bez wątpienia warto się znaleźć na pierwszej stronie Google. Jeszcze lepiej, gdy uda Ci się zdominować wyniki wyszukiwania i się na nich wyróżniać. Pomogą Ci w tym dane strukturalne. Z tego artykułu dowiesz się, czym są, dlaczego są ważne oraz jak z nich korzystać.
Linki kanoniczne odgrywają ważną rolę w kontrolowaniu tego, jak Google traktuje odnośniki zawarte na Twojej stronie. Czym zatem dokładnie są owe oznaczenia? Dlaczego warto je stosować? Kiedy i jak to robić? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Googlebot to główny sprawca tego, że Twoja strona internetowa w ogóle pojawia się w wynikach wyszukiwania. Roboty Google przemierzając Internet, dodają poszczególne podstrony do swojego indeksu. Jak dokładnie działają i czym są? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Firmy działające w konkretnych rejonach mają przed sobą inne wyzwania, jeśli chodzi o docieranie do klientów. Z tego też powodu w kontekście SEO powinny one polegać na pozycjonowaniu regionalnym. Czym zatem jest ten proces, na czym polega i jak go realizować?
Google Search Console to obecnie podstawowe narzędzie wykorzystywane w zarządzaniu stronami internetowymi, jak i w procesie ich pozycjonowania. Aby jednak z niego skorzystać, konieczne jest odpowiednie zweryfikowanie witryny.
Słowo kluczowe to termin, który w branżach SEO i marketingu internetowym przewija się nieustannie. Czym zatem są tego typu frazy? Jakie ich typy możemy wymienić? Dlaczego są ważne?
Planujesz rozpocząć współpracę z agencją marketingową lub innym podwykonawcą i chcesz nadać nowemu użytkownikowi uprawnienia do konta Tag Managera? Dowiedz się, jak zarządzać użytkownikami.
Można go zintegrować z Google Analytics i Pikselem Facebooka. Wspiera działania specjalistów od marketingu. Dba o bezpieczeństwo strony. Dowiedz się do czego tak naprawdę służy Google Tag Manager.
Błędy SEO to nie tylko przypadłość pozycjonowanych własnymi siłami stron internetowych, ale czasem również samych agencji nieprzykładających należytej staranności do prowadzonych działań.