Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?
Prowadzenie zyskownego e-commerce to duże wyzwanie. Jednym z podstawowych czynników decydujących o sukcesie jest oczywiście zdobywanie klientów. Jeśli masz z tym problem, ten artykuł z pewnością Ci pomoże.
Prowadzenie zyskownego e-commerce to duże wyzwanie. Jednym z podstawowych czynników decydujących o sukcesie jest oczywiście zdobywanie klientów. Jeśli masz z tym problem, ten artykuł z pewnością Ci pomoże.
Coraz więcej firm docenia wartość content marketingu i decyduje się na prowadzenie bloga firmowego, dostrzegając w tym potencjał dotarcia do nowych klientów.
Content marketing jest bardzo popularnym narzędziem. Aż 77% firm przyznaje się do posiadania strategii na marketing treści. Korzystają z niego największe marki, takie jak Microsoft, P&G, Ikea, Netflix czy IBM, ale i lokalne, niewielkie przedsiębiorstwa.
Blog jest jednym z najefektywniejszych narzędzi marketingowych, a więc nic dziwnego, że stał się bardzo popularną formą reklamy. Na rynku jest dostępna cała masa treści.
Pozycjonowanie stron to trudna sztuka, w której w grę wchodzi wiele zmiennych. Na szczęście na niektóre elementy tego procesu masz bardzo duży i bezpośredni wpływ. Do tej kategorii można zaliczyć linkowanie wewnętrzne.
Znajomość zasad SEO i stosowanie się do nich przynosi długoterminowe korzyści, których nie można osiągnąć na tak wysokim poziomie w żaden inny sposób.
Google Analytics to niezwykle przydatne narzędzie dla każdego właściciela strony internetowej, bloga czy sklepu online.
Meta description wydawałby się mało znaczącym elementem strony internetowej. Nic bardziej mylnego. Dobrze napisany może ściągnąć większy ruch na Twoją witrynę.
Zdecydowanie zwiększa widoczność strony, pozytywnie wpływa na organiczne wyniki wyszukiwania, optymalizuje witrynę pod względem technicznym.