User generated content – co to jest i jak wykorzystać w praktyce?
Treści publikowane przez klientów są bardzo popularne w erze, gdy większość czasu użytkownicy spędzają w social media. To tam wrzucają zdjęcia, recenzje, polecenia produktów.
E-commerce wymaga wszechstronnej wiedzy. Stworzyliśmy wpisy blogowe, z których możesz czerpać wiedzę od założenia aż po optymalizację swojego sklepu. Sprawdź najnowsze trendy w e-handlu i zdobądź nowych konsumentów!
Treści publikowane przez klientów są bardzo popularne w erze, gdy większość czasu użytkownicy spędzają w social media. To tam wrzucają zdjęcia, recenzje, polecenia produktów.
Aby Google mógł ustalać ranking poszczególnych stron, musi zapisywać je w swoim indeksie. Choć moce przerobowe wyszukiwarki są imponujące, to jednak mają swoje ograniczenia. Związany jest z tym m. in. crawl budget.
Kody odpowiedzi HTTP to sposób komunikacji serwera z przeglądarką, dlatego warto znać najpopularniejsze statusy, aby wiedzieć na przykład, o jakim problemie informują. Wiele z nich ma również bezpośredni wpływ na SEO.
Czy chciałbyś zdobywać wysokie pozycje w Google’u i mieć pewność, że nie wystawiasz się na niepotrzebne ryzyko? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć, na czym polegają bezpieczne techniki pozycjonowania strony.
Content marketing i UX to połączenie nieoczywiste, ale idealne. Właściwe zadbanie o przestrzeń, użyteczność i otoczenie, w którym klient znajdzie atrakcyjne treści, sprzyja realizacji założonych celów biznesowych strony.
Meta tagi to jeden z głównych elementów optymalizacji on-site. To dzięki nim wyszukiwarce Google można przekazać pewne kluczowe informacje. W tym artykule dowiesz się, czym dokładnie one są, jak wpływają na SEO oraz na które z nich należy zwrócić szczególną uwagę.
Jakie trendy SEO będą królować w 2022 roku? 2021 upłynął pod znakiem Core Web Vitals, którego celem było polepszenie szybkości stron internetowych i ogólna poprawa user experience.
Błędy w UX strony mogą sporo kosztować firmę. Wpływają negatywnie na doświadczenie użytkownika, generują straty, które czasami są już nie do odrobienia.
Sitemapy, czyli mapy strony internetowej, to jeden z najstarszych elementów SEO, który do dzisiaj ma duże znaczenie. Czym zatem są? Czy warto je stosować? Jak je przygotować? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Stworzenie strategii content marketingowej nie jest prostym zadaniem. Wymaga wielu analiz, planowania oraz zaangażowania całego zespołu.