Direct Answer – jak dostać się na pozycję 0?
Swoją obecność na pierwszej stronie w Google możesz zaznaczyć na różne sposoby. Jednym z nich jest Direct Answer. Czym są owe odpowiedzi bezpośrednie i czy warto mieć je na uwadze?
Swoją obecność na pierwszej stronie w Google możesz zaznaczyć na różne sposoby. Jednym z nich jest Direct Answer. Czym są owe odpowiedzi bezpośrednie i czy warto mieć je na uwadze?
Często możemy przeczytać, że treści na stronie to podstawa pozycjonowania. Ale jak wiemy – nawet to już nie wystarcza. Teraz, by pozycjonowanie było efektywne, treści muszą być wysokiej jakości, unikalne i przyjazne użytkownikom.
Urządzenia mobilne odgrywają już od lat duże znaczenie w tym, jak działa internet, SEO oraz marketing. Trend ten znalazł swoje odzwierciedlenie w Mobile First Index. Czym zatem on jest? Jak działa i dlaczego jest ważny? Na te i inne pytania poznasz odpowiedź w tym artykule.
Widoczność strony to jeden z najważniejszych czynników, który decyduje o jej jakości i powodzeniu. Czym zatem jest? Jak ją monitorować? Co zrobić, aby ją poprawić? Tego dowiesz się w tym artykule.
Strategia content marketingowa to element pozyskiwania klientów w przypadku wielu firm. Sprawdza się zarówno w sektorze B2C, jak i B2B.
404 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych błędów stron internetowych. Co dokładnie oznacza i jak wpływa na SEO? Jak sobie z nim poradzić? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Bez wątpienia warto się znaleźć na pierwszej stronie Google. Jeszcze lepiej, gdy uda Ci się zdominować wyniki wyszukiwania i się na nich wyróżniać. Pomogą Ci w tym dane strukturalne. Z tego artykułu dowiesz się, czym są, dlaczego są ważne oraz jak z nich korzystać.
Linki kanoniczne odgrywają ważną rolę w kontrolowaniu tego, jak Google traktuje odnośniki zawarte na Twojej stronie. Czym zatem dokładnie są owe oznaczenia? Dlaczego warto je stosować? Kiedy i jak to robić? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Googlebot to główny sprawca tego, że Twoja strona internetowa w ogóle pojawia się w wynikach wyszukiwania. Roboty Google przemierzając Internet, dodają poszczególne podstrony do swojego indeksu. Jak dokładnie działają i czym są? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Firmy działające w konkretnych rejonach mają przed sobą inne wyzwania, jeśli chodzi o docieranie do klientów. Z tego też powodu w kontekście SEO powinny one polegać na pozycjonowaniu regionalnym. Czym zatem jest ten proces, na czym polega i jak go realizować?