Raporty Google Analytics, które powinieneś znać (TOP8)
Czy wykorzystujesz pełny potencjał Google Analytics? Jeśli chcesz wyciągnąć jak najwięcej z tego rozbudowanego narzędzia, powinieneś wiedzieć, jakie dane najlepiej za jego pomocą analizować.
E-commerce wymaga wszechstronnej wiedzy. Stworzyliśmy wpisy blogowe, z których możesz czerpać wiedzę od założenia aż po optymalizację swojego sklepu. Sprawdź najnowsze trendy w e-handlu i zdobądź nowych konsumentów!
Czy wykorzystujesz pełny potencjał Google Analytics? Jeśli chcesz wyciągnąć jak najwięcej z tego rozbudowanego narzędzia, powinieneś wiedzieć, jakie dane najlepiej za jego pomocą analizować.
Testy użyteczności UX są w stanie poprawić efektywność stron internetowych. Czasem źle umieszczony baner, brak wyczerpujących informacji może sprawić, że nie osiągniesz założonego celu, ponieważ użytkownik nie znalazł sprawnie i szybko tego, czego szukał.
Dokładne dane to świetna pomoc w optymalizacji działań związanych z marketingiem oraz SEO. Najlepiej, aby takie informacje były jeszcze zwizualizowane. Pomogą w tym heatmapy, czyli mapy cieplne. W tym artykule omówimy ich rodzaje i zastosowanie w praktyce.
Widoczność w Internecie to fundament docierania do klientów dla wielu firm. Nie dziwne zatem, że w toku takiej rywalizacji niektórzy sięgają po nieuczciwe praktyki, które są ryzykowne – określa się je powszechnie jako techniki Black Hat SEO.
Blog w sklepie internetowym to dobre rozwiązanie, aby zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych klientów. Należy wykorzystać potencjał tego narzędzia, ponieważ jest w stanie przynieść więcej długofalowych korzyści niż chociażby płatne reklamy.
Negatywny wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce mają często niepozorne błędy. Jednym z nich jest duplikacja treści. Z artykułu dowiesz się, jak sprawdzić, czy ktoś kopiuje Twoje artykuły.
Google podchodzi na poważnie do kwestii jakości swojego algorytmu oraz rezultatów wyników wyszukiwania. Jednak niektórzy uczestnicy wyścigu po najwyższe pozycje świadomie lub nieświadomie nie przestrzegają odpowiednich reguł.
Dzisiaj już nie wystarczy, aby strona interentowa dobrze się wyświetlała na desktopach. Musi być funkcjonalna i przyjazna również dla użytkowników mobilnych. Wymagają tego również... roboty Google’a.
Opisy produktów w sklepie internetowym odgrywają istotną rolę w e-commerce. Ich tworzenie może przynieść serwisowi wiele korzyści. Jakich? Odpowiedzi udzielamy w artykule. Podpowiadamy też, co zrobić, by opisy były skuteczne i angażujące dla użytkownika.
Dobry tekst w sieci to taki, który zdobywa zaangażowanie użytkownika oraz skłania go do wykonania określonych czynności. Dowiedz się, czym jest webwriting oraz jak tworzyć wartościowe treści do Internetu.