Najczęściej popełniane błędy w UX strony www
Błędy w UX strony mogą sporo kosztować firmę. Wpływają negatywnie na doświadczenie użytkownika, generują straty, które czasami są już nie do odrobienia.
Błędy w UX strony mogą sporo kosztować firmę. Wpływają negatywnie na doświadczenie użytkownika, generują straty, które czasami są już nie do odrobienia.
Sitemapy, czyli mapy strony internetowej, to jeden z najstarszych elementów SEO, który do dzisiaj ma duże znaczenie. Czym zatem są? Czy warto je stosować? Jak je przygotować? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Stworzenie strategii content marketingowej nie jest prostym zadaniem. Wymaga wielu analiz, planowania oraz zaangażowania całego zespołu.
Czy wykorzystujesz pełny potencjał Google Analytics? Jeśli chcesz wyciągnąć jak najwięcej z tego rozbudowanego narzędzia, powinieneś wiedzieć, jakie dane najlepiej za jego pomocą analizować.
Testy użyteczności UX są w stanie poprawić efektywność stron internetowych. Czasem źle umieszczony baner, brak wyczerpujących informacji może sprawić, że nie osiągniesz założonego celu, ponieważ użytkownik nie znalazł sprawnie i szybko tego, czego szukał.
Dokładne dane to świetna pomoc w optymalizacji działań związanych z marketingiem oraz SEO. Najlepiej, aby takie informacje były jeszcze zwizualizowane. Pomogą w tym heatmapy, czyli mapy cieplne. W tym artykule omówimy ich rodzaje i zastosowanie w praktyce.
Widoczność w Internecie to fundament docierania do klientów dla wielu firm. Nie dziwne zatem, że w toku takiej rywalizacji niektórzy sięgają po nieuczciwe praktyki, które są ryzykowne – określa się je powszechnie jako techniki Black Hat SEO.
Blog w sklepie internetowym to dobre rozwiązanie, aby zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych klientów. Należy wykorzystać potencjał tego narzędzia, ponieważ jest w stanie przynieść więcej długofalowych korzyści niż chociażby płatne reklamy.
Negatywny wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce mają często niepozorne błędy. Jednym z nich jest duplikacja treści. Z artykułu dowiesz się, jak sprawdzić, czy ktoś kopiuje Twoje artykuły.
Google podchodzi na poważnie do kwestii jakości swojego algorytmu oraz rezultatów wyników wyszukiwania. Jednak niektórzy uczestnicy wyścigu po najwyższe pozycje świadomie lub nieświadomie nie przestrzegają odpowiednich reguł.