Budowanie strategii firmy

Strategia firmy - definicja, przykłady i korzyści

Dobrze opracowana strategia firmy może mieć ogromny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Czym zatem dokładnie ona jest? W kontekście jakich zastosowań można ją opracować? Jak ją stworzyć i którymi biznesami warto się przy tym inspirować? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.

Czytaj dalej
Poprawa przeciętnej wartości koszyka zakupowego

Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego? 7 sposobów

Zwiększenie wartości koszyka zakupowego może mieć duży wpływ m.in. na wzrost zysków, a także skuteczność działań marketingowych. Optymalizowanie potencjału zakupowego istniejących już klientów jest zatem bardzo istotne. Z tego powodu warto wiedzieć, jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym.

Czytaj dalej
Czym jest unikalna propozycja sprzedaży?

USP produktu – definicja, przykłady i korzyści

USP produktu ma bardzo duże znaczenie w każdej branży. Czym jednak dokładnie jest, a czym nie jest unique selling proposition? Dlaczego warto włożyć wysiłek, aby je przygotować? I co najważniejsze – jak to zrobić i jakimi przykładami ze świata warto się zainspirować? Tego wszystkiego dowiesz się w tym artykule.

Czytaj dalej
Zasada działania pozycjonowania

Jak działa pozycjonowanie strony w Google?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak działa pozycjonowanie stron, ten artykuł jest dla Ciebie. Omówimy w nim, czym jest SEO, na podstawie jakich zasad funkcjonuje Google oraz za pomocą jakich technik można skutecznie zwiększyć widoczność w internecie.

Czytaj dalej
Proces weryfikacji Profilu Firmy w Google

Jak zweryfikować Profil Firmy w Google?

Profil Firmy w Google to bardzo przydatne narzędzie, o które powinien zadbać każdy przedsiębiorca, chcący pozyskiwać klientów przez internet. W tym artykule dowiesz się, jak dokonać weryfikacji PFG, aby zacząć w pełni z niego korzystać.

Czytaj dalej