Czym jest reCommerce i dlaczego zyskuje na popularności?
Popularność reCommerce w ostatnim czasie zaczyna rosnąć. Co jest tego powodem? Co dokładnie oznacza ten termin? Jak reCommerce wygląda w praktyce?
Popularność reCommerce w ostatnim czasie zaczyna rosnąć. Co jest tego powodem? Co dokładnie oznacza ten termin? Jak reCommerce wygląda w praktyce?
Google Trends to narzędzie, które świetnie sprawdzi się w przypadku wielu biznesów. Czym zatem dokładnie jest i jak z niego korzystać? Jakiego rodzaju firmy powinny mieć je szczególnie na uwadze?
Każde przedsiębiorstwo można przyrównać do statku, który potrzebuje umiejętnej nawigacji, aby dotrzeć do celu. Jak zatem nadać kierunek tej podróży? Sprawdź koncepcje zarządzania biznesem. W tym artykule wskazujemy zalety, wady oraz zastosowanie najpopularniejszych metod.
Reklama graficzna to jedna z najpopularniejszych i najbardziej wszechstronnych form docierania do klientów. Czym zatem dokładnie jest? Jak sposoby można z niej korzystać? O czym pamiętać, aby zagwarantować jej skuteczność? Tego dowiesz się w tym artykule.
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym przemyślane działania marketingowe to konieczność. Z jakich rodzajów usług możesz zatem skorzystać? Na jakie kategorie da się je podzielić? I co najważniejsze – które z nich wybrać?
Proces generowania leadów powinien być odpowiednio zoptymalizowany w przypadku wszystkich firm, niezależnie od branży. Na czym zatem dokładnie polega? Dlaczego warto mu poświęcić uwagę? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedzi w tym artykule.
LOLcontent może sprawić, że Twoje działania marketingowe wejdą na wyższy poziom. Z drugiej strony, nieodpowiednio stosowany, potrafi przysporzyć markom kłopotów. Czym zatem dokładnie jest LOLcontent i jakie ma zastosowanie w reklamie? Jak samodzielnie go wdrożyć i jakimi przykładami warto się inspirować?
Innowacyjny marketing może być bardzo pomocny w lepszym promowaniu oferty Twojej firmy, jednak wiążą się z nim także pewne zagrożenia. Jakie rodzaje nowatorskich rozwiązań w świecie reklamy warto zatem wziąć pod uwagę? Tego dowiesz się w tym artykule.
Dobrze opracowana strategia firmy może mieć ogromny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Czym zatem dokładnie ona jest? W kontekście jakich zastosowań można ją opracować? Jak ją stworzyć i którymi biznesami warto się przy tym inspirować? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Zwiększenie wartości koszyka zakupowego może mieć duży wpływ m.in. na wzrost zysków, a także skuteczność działań marketingowych. Optymalizowanie potencjału zakupowego istniejących już klientów jest zatem bardzo istotne. Z tego powodu warto wiedzieć, jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym.