Jak zadbać o skuteczność reklamy graficznej?

Czym jest reklama graficzna?

Reklama graficzna to jedna z najpopularniejszych i najbardziej wszechstronnych form docierania do klientów. Czym zatem dokładnie jest? Jak sposoby można z niej korzystać? O czym pamiętać, aby zagwarantować jej skuteczność? Tego dowiesz się w tym artykule.

Czytaj dalej
Budowanie strategii firmy

Strategia firmy - definicja, przykłady i korzyści

Dobrze opracowana strategia firmy może mieć ogromny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Czym zatem dokładnie ona jest? W kontekście jakich zastosowań można ją opracować? Jak ją stworzyć i którymi biznesami warto się przy tym inspirować? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.

Czytaj dalej
Poprawa przeciętnej wartości koszyka zakupowego

Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego? 7 sposobów

Zwiększenie wartości koszyka zakupowego może mieć duży wpływ m.in. na wzrost zysków, a także skuteczność działań marketingowych. Optymalizowanie potencjału zakupowego istniejących już klientów jest zatem bardzo istotne. Z tego powodu warto wiedzieć, jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym.

Czytaj dalej
Czym jest unikalna propozycja sprzedaży?

USP produktu – definicja, przykłady i korzyści

USP produktu ma bardzo duże znaczenie w każdej branży. Czym jednak dokładnie jest, a czym nie jest unique selling proposition? Dlaczego warto włożyć wysiłek, aby je przygotować? I co najważniejsze – jak to zrobić i jakimi przykładami ze świata warto się zainspirować? Tego wszystkiego dowiesz się w tym artykule.

Czytaj dalej