Interaction to Next Paint (INP). Nowy wskaźnik Core Web Vitals
Interaction to Next Paint (INP) to nowy wskaźnik Core Web Vitals. Czym dokładnie jest? Czym różni się od FID (First Input Delay)? Jak go mierzyć i optymalizować?
Interaction to Next Paint (INP) to nowy wskaźnik Core Web Vitals. Czym dokładnie jest? Czym różni się od FID (First Input Delay)? Jak go mierzyć i optymalizować?
Działania reklamowe każdej firmy powinny być starannie zaplanowane. Jak to zrobić? Najlepiej opracować strategię reklamową. W tym artykule dowiesz się, czym jest, jak ją przygotować i jakimi przykładami warto się inspirować.
Analiza TOWS to bardzo skuteczne narzędzie, które pozwala w kontekście biznesowym (a także i prywatnym) nadać priorytet swoim działaniom. Na czym dokładnie polega owa metoda? Czym się różni od analizy SWOT? Jak zastosować ją w praktyce?
Pozycjonowanie stron wielojęzycznych to trudne zadanie, przed którym stają firmy chcące operować w różnych regionach i krajach. Jak zatem skonstruować taką witrynę? Jak ją optymalizować i jakich błędów unikać? Tego dowiesz się w tym artykule.
Wymiary niestandardowe oraz dane niestandardowe to nieoceniona pomoc w dokładnej analityce internetowej. Czym dokładnie są i jak działają w przypadku Google Analytics 3 i 4? I co najważniejsze – jak je odpowiednio skonfigurować?
Materiały video wszelkiego rodzaju w ostatnich latach zyskują coraz większą popularność. Przeciętny użytkownik Internetu każdego dnia ogląda mnóstwo treści tego typu. Jak zatem uwzględnić trend w działaniach marketingowych?
Czas ładowania się strony to od lat jedna z najważniejszych metryk w kontekście SEO i user experience. Czym zatem jest i jak może wpłynąć na Twój biznes? Jak sprawdzić czas wczytywania strony internetowej?
Kontekst w działaniach reklamowych ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej. Aby wyróżnić się w zatłoczonych kanałach, kluczowe jest dostarczanie właściwych treści do właściwych osób.
Popularność reCommerce w ostatnim czasie zaczyna rosnąć. Co jest tego powodem? Co dokładnie oznacza ten termin? Jak reCommerce wygląda w praktyce?
Google Trends to narzędzie, które świetnie sprawdzi się w przypadku wielu biznesów. Czym zatem dokładnie jest i jak z niego korzystać? Jakiego rodzaju firmy powinny mieć je szczególnie na uwadze?