Czym jest omnichannel marketing?
W każdym biznesie wykorzystywane są zwykle liczne kanały sprzedażowe. Jak zadbać o to, by ze sobą współgrały i wspierały się wzajemnie w pozyskiwaniu klientów? Odpowiedzią jest omnichannel marketing.
W każdym biznesie wykorzystywane są zwykle liczne kanały sprzedażowe. Jak zadbać o to, by ze sobą współgrały i wspierały się wzajemnie w pozyskiwaniu klientów? Odpowiedzią jest omnichannel marketing.
Jeśli chcesz współpracować z copywriterem, content writerem lub innym specjalistą od tworzenia treści, musisz przygotować odpowiedni brief. Dzięki niemu będziesz w stanie uniknąć wielu problemów. Czym dokładnie jest brief? Co powinien zawierać i na co uważać przy jego tworzeniu?
Digital marketing to obecnie integralna część wszelkich działań promocyjnych. Na czym zatem dokładnie polega? Jakie są jego zalety?
Strategia marketingowa firmy pozwala skutecznie zaplanować wszelkie działania promocyjne. Czym dokładnie jest? Dlaczego warto w nią zainwestować? Jakimi przykładami warto się inspirować? Tego i więcej dowiesz się w naszym artykule.
Dlaczego Twoja strona zniknęła z Google? Przyczyn może być mnóstwo. W artykule poznasz 9 z nich.
Atrybucja Google Analytics oparta na danych pozwala skuteczniej analizować zachowania użytkowników związane z procesem sprzedaży. Jak zatem dokładnie działa? Jak rozwijała się w ciągu ostatnich lat? Tego i więcej dowiesz się z naszego artykułu.
Efekty działań SEO nie pojawiają się szybko, jednak są warte wysiłku. Zapewne zastanawiasz się: „ile dokładnie muszę czekać na pierwsze rezultaty i jakie powinienem mieć oczekiwania?”. Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.
Jak pozycjonować nową witrynę? Jeśli odpowiednio podejdziesz do tego zadania, będziesz w stanie nadać dobry start swojej stronie. W tym artykule omówimy 6 przydatnych wytycznych.
Performance marketing to jedna z ciekawszych i najskuteczniejszych strategii reklamowych. Na czym dokładnie polega? Jakie są jego wady i zalety? Które firmy powinny z niego korzystać?
Dobry storytelling potrafi wynieść działania marketingowe na wyższy poziom. Czym więc dokładnie jest? Kiedy warto go stosować i jak? Jakimi przykładami warto się inspirować?