Linki nofollow a follow – co musisz wiedzieć?
Odnośniki nofollow i linki dofollow są kluczowymi elementami link buildingu. Linkowanie zewnętrzne pomaga stronie osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i wzmacnia autorytet domeny.
Piszemy prostym i przystępnym językiem na najtrudniejsze tematy marketingowe. Nasz blog to skarbnica wiedzy dla hobbystów, pasjonatów marketingu i profesjonalistów.
Odnośniki nofollow i linki dofollow są kluczowymi elementami link buildingu. Linkowanie zewnętrzne pomaga stronie osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i wzmacnia autorytet domeny.
Google inwestuje w wyszukiwanie obrazem. Boty coraz lepiej radzą sobie z grafiką – wiedzą, co znajduje się na zdjęciu, odczytują kontekst danego obrazu. Pozycjonowanie grafiki to przyszłość SEO.
Nie zawsze wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na częste odwiedziny witryny przez użytkowników. Co zrobić, aby zachęcić odbiorców do wejścia akurat na Twoją stronę?
Google wciąż rozwija się pod względem uczenia maszynowego czy sztucznej inteligencji. Roboty Google coraz lepiej rozumieją kontekst treści, dzięki czemu odpowiedzi wyszukiwarki na zapytania użytkowników są bardziej precyzyjne i jakościowe.
Linki wychodzące są niezwykle ważnym elementem strategii SEO. Te będące wysokiej jakości mogą poprawić pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Na co jeszcze należy zwrócić uwagę, aby linkowanie zewnętrzne pomagało, a nie szkodziło Twojej witrynie? Oto kilka wskazówek.
Twoja strona generuje duży ruch, ale nie przynosi zysków? Klienci klikają reklamy, jednak nie przekłada się to na sprzedaż w sklepie? W takim razie przeprowadź audyt SXO.
Jeżeli zależy Ci na prowadzeniu skutecznych działań marketingowych, to do swoich obowiązków powinieneś dopisać mierzenie konwersji.
Pozwala utrzymać stały ruch na blogu i nie wymaga regularnego odświeżania. Znacząco zwiększa konwersję. Prawie nigdy się nie dezaktualizuje. Dowiedz się, czym jest evergreen content.
Niektóre Twoje podstrony są częściej linkowane niż inne. Skąd wynika ta różnica? Z ich atrakcyjności dla użytkownika. Dowiedz się, w jaki sposób zachęcić internautów do linkowania do Twojej strony. Poznaj proces Link Baitingu.
Każdy z nas niemal codziennie wpisuje dziesiątki fraz w pole wyszukiwarki internetowej – od prognozy pogody przez najlepsze buty do biegania aż po minifrezarki do drewna.