Najważniejsze trendy SEO 2022 – przegląd
Jakie trendy SEO będą królować w 2022 roku? 2021 upłynął pod znakiem Core Web Vitals, którego celem było polepszenie szybkości stron internetowych i ogólna poprawa user experience.
Jakie trendy SEO będą królować w 2022 roku? 2021 upłynął pod znakiem Core Web Vitals, którego celem było polepszenie szybkości stron internetowych i ogólna poprawa user experience.
Błędy w UX strony mogą sporo kosztować firmę. Wpływają negatywnie na doświadczenie użytkownika, generują straty, które czasami są już nie do odrobienia.
Sitemapy, czyli mapy strony internetowej, to jeden z najstarszych elementów SEO, który do dzisiaj ma duże znaczenie. Czym zatem są? Czy warto je stosować? Jak je przygotować? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Stworzenie strategii content marketingowej nie jest prostym zadaniem. Wymaga wielu analiz, planowania oraz zaangażowania całego zespołu.
Czy wykorzystujesz pełny potencjał Google Analytics? Jeśli chcesz wyciągnąć jak najwięcej z tego rozbudowanego narzędzia, powinieneś wiedzieć, jakie dane najlepiej za jego pomocą analizować.
Testy użyteczności UX są w stanie poprawić efektywność stron internetowych. Czasem źle umieszczony baner, brak wyczerpujących informacji może sprawić, że nie osiągniesz założonego celu, ponieważ użytkownik nie znalazł sprawnie i szybko tego, czego szukał.
Dokładne dane to świetna pomoc w optymalizacji działań związanych z marketingiem oraz SEO. Najlepiej, aby takie informacje były jeszcze zwizualizowane. Pomogą w tym heatmapy, czyli mapy cieplne. W tym artykule omówimy ich rodzaje i zastosowanie w praktyce.
Widoczność w Internecie to fundament docierania do klientów dla wielu firm. Nie dziwne zatem, że w toku takiej rywalizacji niektórzy sięgają po nieuczciwe praktyki, które są ryzykowne – określa się je powszechnie jako techniki Black Hat SEO.
Blog w sklepie internetowym to dobre rozwiązanie, aby zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych klientów. Należy wykorzystać potencjał tego narzędzia, ponieważ jest w stanie przynieść więcej długofalowych korzyści niż chociażby płatne reklamy.
Negatywny wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce mają często niepozorne błędy. Jednym z nich jest duplikacja treści. Z artykułu dowiesz się, jak sprawdzić, czy ktoś kopiuje Twoje artykuły.