Jak zatrzymać użytkowników na stronie? 12 sposobów
Jeśli chcesz, aby Twoja witryna generowała więcej zysków, musisz wiedzieć, jak zatrzymać użytkowników na stronie. W tym artykule poznasz 12 porad wraz z przykładami, które Ci w tym pomogą.
Jeśli chcesz, aby Twoja witryna generowała więcej zysków, musisz wiedzieć, jak zatrzymać użytkowników na stronie. W tym artykule poznasz 12 porad wraz z przykładami, które Ci w tym pomogą.
Google – na podstawie Twojego ruchu w sieci – wyświetla proponowane treści, tematycznie podobne do tych, które już wyszukiwałeś. Wyniki możesz zobaczyć w usłudze Google Discover. Dziś przyjrzymy się bliżej funkcjonalnościom Discover i odpowiemy na pytanie: jak możesz się tam dostać ze swoją witryną.
Google Search Console to bardzo przydatne narzędzie w kontekście SEO. Właśnie dlatego będzie ono niezbędne agencji, z którą nawiązujesz współpracę. Jak przebiega nadanie takiego dostępu? O czym warto pamiętać podczas tego procesu? Tego dowiesz się w tym artykule.
Aktualizacje Google często mają na celu promowanie dobrego user experience. Właśnie tego dotyczył jeden z ostatnich update’ów – Google Page Experience Update. Co warto o nim wiedzieć? Jak poprawić swoją stronę, mając go na uwadze? Tego i wiele więcej dowiesz się z tego artykułu.
Chcesz podejmować lepsze decyzje biznesowe? Skup się na najważniejszy danych! Tego typu informacje określane są jako KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Z tego artykułu dowiesz się, czym dokładnie są, dlaczego należy je mierzyć i którym z nich poświęcić szczególną uwagę w kontekście SEO.
Mimo że ilość contentu na stronie jest bardzo ważna, algorytm Google bierze pod uwagę także jakość. Jak zatem dbać o treści? Okazuje się, że czasami lepiej usunąć niektóre wpisy! Do tej praktyki odnosi się content pruning, któremu bliżej przyjrzymy się w tym artykule.
W przypadku wskaźnika konwersji zwykle mówi się o wygenerowaniu sprzedaży. Jednak aby doszło do końcowej akcji, po drodze użytkownik musi wykonać wiele innych czynności. W celu śledzenia jego działań, warto sprawdzić mikrokonwersje. Z tego artykułu dowiesz się, czym są mikrokonwersje, po co i jak je analizować.
Content marketing to obecnie jeden z podstawowych elementów strategii pozyskiwania klientów w wielu firmach. Być może też zastanawiasz się nad wprowadzeniem contentu, ale nie jesteś jeszcze pewien. Możliwe, że powstrzymują Cię przed tym pewne popularne przekonania... W tym artykule omawiamy 12 największych mitów dotyczących marketingu treści.
Analizowanie danych ze swojej witryny, a już zwłaszcza ze sklepu internetowego, to podstawa, by wiedzieć, jak właściwie prowadzić swój biznes i reagować na wszelkie wahania. Pomóc w tym może Google Analytics i alerty niestandardowe. Czym są i jak je prawidłowo stworzyć? Zapraszamy do lektury!
Pop-upy to bardzo często wykorzystywane narzędzie w marketingu internetowym, które ma jednak niełatwą relację z SEO. Jak z rozwagą podejść do wyskakujących okienek? Co o nich myśli Google i jakie wskazówki daje? Tego i więcej dowiesz się z naszego artykułu.