Co to jest Google Discover?

Google Discover - czym jest i jak wpływa na pozycjonowanie?

Google – na podstawie Twojego ruchu w sieci – wyświetla proponowane treści, tematycznie podobne do tych, które już wyszukiwałeś. Wyniki możesz zobaczyć w usłudze Google Discover. Dziś przyjrzymy się bliżej funkcjonalnościom Discover i odpowiemy na pytanie: jak możesz się tam dostać ze swoją witryną.

Czytaj dalej
Mikrokonwersja co to

Mikrokonwersje - czym są i jak je mierzyć?

W przypadku wskaźnika konwersji zwykle mówi się o wygenerowaniu sprzedaży. Jednak aby doszło do końcowej akcji, po drodze użytkownik musi wykonać wiele innych czynności. W celu śledzenia jego działań, warto sprawdzić mikrokonwersje. Z tego artykułu dowiesz się, czym są mikrokonwersje, po co i jak je analizować.

Czytaj dalej
12 mitów content marketingu

12 największych mitów na temat Content Marketingu

Content marketing to obecnie jeden z podstawowych elementów strategii pozyskiwania klientów w wielu firmach. Być może też zastanawiasz się nad wprowadzeniem contentu, ale nie jesteś jeszcze pewien. Możliwe, że powstrzymują Cię przed tym pewne popularne przekonania... W tym artykule omawiamy 12 największych mitów dotyczących marketingu treści.

Czytaj dalej
Wyskakujące okienka

Wpływ wyskakujących okienek pop-up na SEO

Pop-upy to bardzo często wykorzystywane narzędzie w marketingu internetowym, które ma jednak niełatwą relację z SEO. Jak z rozwagą podejść do wyskakujących okienek? Co o nich myśli Google i jakie wskazówki daje? Tego i więcej dowiesz się z naszego artykułu.

Czytaj dalej