Sztuczna inteligencja a SEO. Jak algorytmy Google używają AI?
W jaki sposób algorytmy wyszukiwarki są wspierane przez AI? Jakie konkretne rozwiązania w tym zakresie pojawiły się w ciągu ostatnich lat? Tego dowiesz się w tym artykule.
W jaki sposób algorytmy wyszukiwarki są wspierane przez AI? Jakie konkretne rozwiązania w tym zakresie pojawiły się w ciągu ostatnich lat? Tego dowiesz się w tym artykule.
Każda witryna dąży też do tego, aby być widoczna w wynikach wyszukiwania. Z tego względu firmy, którym zależy na zdobywaniu klientów przez Internet, powinny mieć na uwadze techniczne SEO. Na czym polega i jakie elementy wchodzą w jego skład? Zapraszamy do lektury!
Internet to sieć wzajemnie połączonych ze sobą stron. Czasami jednak w owej sieci można napotkać pewne przerwy. Sprawiają one, że niektóre podstrony stają się osierocone. Czym są zatem orphan pages? Jakie mają znaczenie w SEO i przede wszystkim - jak im zapobiegać? Zapraszamy do lektury!
Wyniki wyszukiwania Google to od lat już znacznie więcej niż tylko lista przydatnych linków. Jednym z bardziej imponujących narzędzi wykorzystywanych przez wyszukiwarkę jest Graf Wiedzy Google. Czym on jest i jak wpływa na SEO? Zapraszamy do lektury!
Niezwracanie uwagi na optymalizację adresów jest dużym błędem. URL służy wielu celom, ale co najważniejsze - wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce i doświadczenia użytkowników. Jak więc stworzyć adres przyjazny SEO? Sprawdź nasze wskazówki!
Content marketing jest przez wiele firm wykorzystywany do wstępnego zdobywania leadów i budowania świadomości marki. Czy można go jednak zastosować w celach bardziej skupionych na konwersji i sprzedaży? Tak! W artykule przyjrzymy się temu tematowi.
Jeśli chcesz zdobywać klientów przez Internet oraz promować swoją stronę, SEO będzie podstawą Twoich działań. Warto dlatego znać i rozumieć fundamenty tego procesu.
W SEO można wymienić mnóstwo metryk, które są mniej lub bardziej godne uwagi. Jedną z nich jest dwell time. Czym dokładnie jest ta wartość? Czy warto ją optymalizować i jeśli tak, to jak to robić? Na te i inne pytania poznasz odpowiedzi w tym artykule.
Jeśli Twoi potencjalni klienci napotykają przeszkody na etapie procesu zakupowego, możesz mieć problemy z generowaniem sprzedaży. Jak temu zaradzić? Skup się na optymalizacji konwersji. Sprawdź, czym jest współczynnik konwersji, dlaczego warto mieć go na uwadze i jak go optymalizować.
Jeśli prowadzisz działalność w internecie, z pewnością wiesz, czym jest Google Analytics i jak (bardzo) może pomóc w decyzjach biznesowych. Dziś przyjrzymy się filtrom w GA - które z nich warto wykorzystywać i o czym pamiętać, przy ich tworzeniu. Zapraszamy!