8 zasad pisania skutecznych tekstów na stronę internetową
Internet pełen jest treści przeciętnej jakości. Co druga firma zatrudnia „wykwalifikowaną kadrę”, „świadczy usługi na najwyższym poziomie” czy ma „wieloletnie doświadczenie”.
Internet pełen jest treści przeciętnej jakości. Co druga firma zatrudnia „wykwalifikowaną kadrę”, „świadczy usługi na najwyższym poziomie” czy ma „wieloletnie doświadczenie”.
Coraz więcej firm docenia wartość content marketingu i decyduje się na prowadzenie bloga firmowego, dostrzegając w tym potencjał dotarcia do nowych klientów.
Content marketing jest bardzo popularnym narzędziem. Aż 77% firm przyznaje się do posiadania strategii na marketing treści. Korzystają z niego największe marki, takie jak Microsoft, P&G, Ikea, Netflix czy IBM, ale i lokalne, niewielkie przedsiębiorstwa.
Blog jest jednym z najefektywniejszych narzędzi marketingowych, a więc nic dziwnego, że stał się bardzo popularną formą reklamy. Na rynku jest dostępna cała masa treści.
Pozycjonowanie stron to trudna sztuka, w której w grę wchodzi wiele zmiennych. Na szczęście na niektóre elementy tego procesu masz bardzo duży i bezpośredni wpływ. Do tej kategorii można zaliczyć linkowanie wewnętrzne.