Blog

Sprawdzona wiedza o marketingu internetowym
Blog o marketingu internetowym
Modele atrybucji w Google Analytics - przewodnik

Modele atrybucji w Google Analytics. Kompletny przewodnik

Droga, jaką pokonuje użytkownik, zanim zostanie klientem, bywa często bardzo skomplikowana. W grę zwykle wchodzi wiele etapów, reklam i rodzajów contentu. Jak zatem ustalić, który czynnik na ścieżce konwersji miał największe znaczenie? Właśnie w tym celu korzysta się z modeli atrybucji. W tym artykule dowiesz się, czym one są, jak działają, które z nich analizować oraz jakie są ich ograniczenia.

Czytaj dalej
Kody odpowiedzi http a pozycjonowanie

Kody odpowiedzi HTTP a pozycjonowanie

Kody odpowiedzi HTTP to sposób komunikacji serwera z przeglądarką, dlatego warto znać najpopularniejsze statusy, aby wiedzieć na przykład, o jakim problemie informują. Wiele z nich ma również bezpośredni wpływ na SEO.

Czytaj dalej