Case study – jak napisać?
Wielu klientów sprawdza opinie Google, gdy szuka konkretnej firmy. A gdyby tak samemu, ale w sposób bardzo wiarygodny móc przedstawić opinię o swojej firmie potencjalnemu klientowi? I to bardzo korzystną opinię?
Wielu klientów sprawdza opinie Google, gdy szuka konkretnej firmy. A gdyby tak samemu, ale w sposób bardzo wiarygodny móc przedstawić opinię o swojej firmie potencjalnemu klientowi? I to bardzo korzystną opinię?
Projektowanie UX to rozwijająca się gałąź nauki z pogranicza programowania, grafiki i marketingu, z której potencjału nadal zbyt mało osób zdaje sobie sprawę. Tymczasem dzięki niej możesz zwiększyć sprzedaż online oraz obniżyć współczynnik odrzuceń.
Dobrze zoptymalizowana pod SEO witryna to jeszcze nie wszystko. Aby w ogóle była ona brana pod uwagę w SERP-ach, jej treści muszą znaleźć się w bazie danych wyszukiwarki. Jednak w niektórych sytuacjach Google nie indeksuje strony.
Nie możesz zarządzać tym, czego nie mierzysz – to często spotykane w biznesie powiedzenie w kontekście marketingu internetowego i SEO ma szczególne znaczenie. Jak zatem zdobyć i monitorować ważne dane na temat linków?
Czasy, gdy teksty SEO były przeładowane słowami kluczowymi, już dawno minęły. Co więcej, nie muszą być one wcale nudne. Dowiedz się, jak pisać treści przyjazne nie tylko dla botów, ale i ludzi. Garść porad w artykule.
Przyjęło się, że współczynnik odrzuceń jest bardzo ważną wartością, którą warto kontrolować. Ale średni czas trwania sesji to również istotny wskaźnik, który wymaga nie tylko analizy, ale i nieustannej pracy nad tym, by był jak najwyższy.
Recykling treści to świetny sposób, by odświeżyć zawartość swojej strony internetowej lub bloga, szczególnie jeśli brakuje Ci czasu lub pomysłów na nowe tematy. Z wpisami w nowej odsłonie możesz dotrzeć do nowych odbiorców, a to i tak nie koniec korzyści.
Odwiedzający Twoją stronę oczekują świetnej nawigacji. Chcą szybko i w najprostszy możliwy sposób znaleźć to, co ich interesuje. Jak sprostać tym oczekiwaniom? Jednym z ważnych elementów jest właściwy sposób ładowania contentu oraz jego odpowiednia organizacja.
Współczynnik odrzuceń to jedna z bardziej rozpoznawalnych i najczęściej używanych metryk dotyczących stron internetowych i SEO. Co zatem dokładnie oznacza? Jak duże ma znaczenie? Jak poprawić ów wskaźnik? Tego wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.
Odnośniki nofollow i linki dofollow są kluczowymi elementami link buildingu. Linkowanie zewnętrzne pomaga stronie osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i wzmacnia autorytet domeny.