Czym jest unikalna propozycja sprzedaży?

USP produktu – definicja, przykłady i korzyści

USP produktu ma bardzo duże znaczenie w każdej branży. Czym jednak dokładnie jest, a czym nie jest unique selling proposition? Dlaczego warto włożyć wysiłek, aby je przygotować? I co najważniejsze – jak to zrobić i jakimi przykładami ze świata warto się zainspirować? Tego wszystkiego dowiesz się w tym artykule.

Czytaj dalej
Cykle życia produktu

Cykl życia produktu - definicja, fazy i przykłady

Cykl życia produktu, z ang. Product Life Cycle (PLC), może trwać tygodniami, miesiącami, a nawet latami. Jest zależny od wielu czynników m.in. branży, organizacji pracy i podejmowanych działań. Co dokładnie oznacza? Dlaczego powinien Cię interesować i jaki możesz mieć na niego wpływ?

Czytaj dalej
Google Doodles

Czym jest Google Doodles?

Główna strona Google czasami potrafi zaskoczyć ciekawą grafiką, animacją czy nawet prostą grą. Takie projekty to tzw. Google Doodles. Czym dokładnie są i jak powstały? Jakie kontrowersje wokół nich narosły? Gdzie można je znaleźć?

Czytaj dalej