Czym jest content marketing? Definicja i przykłady
We wpisie przybliżymy, czym jest content marketing, jak działa i jakie korzyści daje. Dodatkowo przygotowaliśmy wiele przykładów będących właśnie marketingiem treści.
We wpisie przybliżymy, czym jest content marketing, jak działa i jakie korzyści daje. Dodatkowo przygotowaliśmy wiele przykładów będących właśnie marketingiem treści.
Google już od dawna stawia sobie za cel jak najlepsze dopasowanie treści do zapytań użytkowników. By to zrobić, skupia się na tzw. search intent, czyli intencji wyszukiwania. Czym ono jest? Jakie rodzaje search intent wyróżniamy? I najważniejsze – jak zoptymalizować treści do intencji?
Copywriting i content marketing to jedne z najczęstszych terminów, jakie napotkasz w kontekście marketingu internetowego. Co one oznaczają? Jakie są między nimi różnice? Dlaczego warto z nich korzystać, jeśli chcesz zdobyć klientów?
Google ciągle stara się, aby użytkownicy Internetu trafiali na jakościowe i przydatne treści. Właśnie w tym celu niedawno wprowadził Helpful Content Update (Aktualizacja Dotycząca Przydatnej Treści). Czego dokładnie dotyczy owa aktualizacja? Co zmieni w najbliższym czasie?
Content marketing jest przez wiele firm wykorzystywany do wstępnego zdobywania leadów i budowania świadomości marki. Czy można go jednak zastosować w celach bardziej skupionych na konwersji i sprzedaży? Tak! W artykule przyjrzymy się temu tematowi.
Mimo że ilość contentu na stronie jest bardzo ważna, algorytm Google bierze pod uwagę także jakość. Jak zatem dbać o treści? Okazuje się, że czasami lepiej usunąć niektóre wpisy! Do tej praktyki odnosi się content pruning, któremu bliżej przyjrzymy się w tym artykule.
Content marketing to obecnie jeden z podstawowych elementów strategii pozyskiwania klientów w wielu firmach. Być może też zastanawiasz się nad wprowadzeniem contentu, ale nie jesteś jeszcze pewien. Możliwe, że powstrzymują Cię przed tym pewne popularne przekonania... W tym artykule omawiamy 12 największych mitów dotyczących marketingu treści.
Skupiasz uwagę wyłącznie na tworzeniu nowego contentu? Powinieneś uważać, bo jeśli zaczynasz przez to zaniedbywać treści, które już masz, wiele na tym stracisz, gdy dotknie je content decay. Czym jest owo zjawisko i jak mu zapobiec? Tego dowiesz się z artykułu.
Często możemy przeczytać, że treści na stronie to podstawa pozycjonowania. Ale jak wiemy – nawet to już nie wystarcza. Teraz, by pozycjonowanie było efektywne, treści muszą być wysokiej jakości, unikalne i przyjazne użytkownikom.
Strategia content marketingowa to element pozyskiwania klientów w przypadku wielu firm. Sprawdza się zarówno w sektorze B2C, jak i B2B.