Duplikacja treści – co to jest i jak wpływa na SEO?
Negatywny wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce mają często niepozorne błędy. Jednym z nich jest duplikacja treści. Z artykułu dowiesz się, jak sprawdzić, czy ktoś kopiuje Twoje artykuły.
E-commerce wymaga wszechstronnej wiedzy. Stworzyliśmy wpisy blogowe, z których możesz czerpać wiedzę od założenia aż po optymalizację swojego sklepu. Sprawdź najnowsze trendy w e-handlu i zdobądź nowych konsumentów!
Negatywny wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce mają często niepozorne błędy. Jednym z nich jest duplikacja treści. Z artykułu dowiesz się, jak sprawdzić, czy ktoś kopiuje Twoje artykuły.
Opisy produktów w sklepie internetowym odgrywają istotną rolę w e-commerce. Ich tworzenie może przynieść serwisowi wiele korzyści. Jakich? Odpowiedzi udzielamy w artykule. Podpowiadamy też, co zrobić, by opisy były skuteczne i angażujące dla użytkownika.
Dobry tekst w sieci to taki, który zdobywa zaangażowanie użytkownika oraz skłania go do wykonania określonych czynności. Dowiedz się, czym jest webwriting oraz jak tworzyć wartościowe treści do Internetu.
Wielu klientów sprawdza opinie Google, gdy szuka konkretnej firmy. A gdyby tak samemu, ale w sposób bardzo wiarygodny móc przedstawić opinię o swojej firmie potencjalnemu klientowi? I to bardzo korzystną opinię?
Czasy, gdy teksty SEO były przeładowane słowami kluczowymi, już dawno minęły. Co więcej, nie muszą być one wcale nudne. Dowiedz się, jak pisać treści przyjazne nie tylko dla botów, ale i ludzi. Garść porad w artykule.
Recykling treści to świetny sposób, by odświeżyć zawartość swojej strony internetowej lub bloga, szczególnie jeśli brakuje Ci czasu lub pomysłów na nowe tematy. Z wpisami w nowej odsłonie możesz dotrzeć do nowych odbiorców, a to i tak nie koniec korzyści.
Pozwala utrzymać stały ruch na blogu i nie wymaga regularnego odświeżania. Znacząco zwiększa konwersję. Prawie nigdy się nie dezaktualizuje. Dowiedz się, czym jest evergreen content.
Coraz więcej firm docenia wartość content marketingu i decyduje się na prowadzenie bloga firmowego, dostrzegając w tym potencjał dotarcia do nowych klientów.
Content marketing jest bardzo popularnym narzędziem. Aż 77% firm przyznaje się do posiadania strategii na marketing treści. Korzystają z niego największe marki, takie jak Microsoft, P&G, Ikea, Netflix czy IBM, ale i lokalne, niewielkie przedsiębiorstwa.
Blog jest jednym z najefektywniejszych narzędzi marketingowych, a więc nic dziwnego, że stał się bardzo popularną formą reklamy. Na rynku jest dostępna cała masa treści.