User generated content – co to jest i jak wykorzystać w praktyce?
Treści publikowane przez klientów są bardzo popularne w erze, gdy większość czasu użytkownicy spędzają w social media. To tam wrzucają zdjęcia, recenzje, polecenia produktów.
Treści publikowane przez klientów są bardzo popularne w erze, gdy większość czasu użytkownicy spędzają w social media. To tam wrzucają zdjęcia, recenzje, polecenia produktów.
Stworzenie strategii content marketingowej nie jest prostym zadaniem. Wymaga wielu analiz, planowania oraz zaangażowania całego zespołu.
Blog w sklepie internetowym to dobre rozwiązanie, aby zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych klientów. Należy wykorzystać potencjał tego narzędzia, ponieważ jest w stanie przynieść więcej długofalowych korzyści niż chociażby płatne reklamy.
Negatywny wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce mają często niepozorne błędy. Jednym z nich jest duplikacja treści. Z artykułu dowiesz się, jak sprawdzić, czy ktoś kopiuje Twoje artykuły.
Opisy produktów w sklepie internetowym odgrywają istotną rolę w e-commerce. Ich tworzenie może przynieść serwisowi wiele korzyści. Jakich? Odpowiedzi udzielamy w artykule. Podpowiadamy też, co zrobić, by opisy były skuteczne i angażujące dla użytkownika.
Dobry tekst w sieci to taki, który zdobywa zaangażowanie użytkownika oraz skłania go do wykonania określonych czynności. Dowiedz się, czym jest webwriting oraz jak tworzyć wartościowe treści do Internetu.
Wielu klientów sprawdza opinie Google, gdy szuka konkretnej firmy. A gdyby tak samemu, ale w sposób bardzo wiarygodny móc przedstawić opinię o swojej firmie potencjalnemu klientowi? I to bardzo korzystną opinię?
Czasy, gdy teksty SEO były przeładowane słowami kluczowymi, już dawno minęły. Co więcej, nie muszą być one wcale nudne. Dowiedz się, jak pisać treści przyjazne nie tylko dla botów, ale i ludzi. Garść porad w artykule.
Recykling treści to świetny sposób, by odświeżyć zawartość swojej strony internetowej lub bloga, szczególnie jeśli brakuje Ci czasu lub pomysłów na nowe tematy. Z wpisami w nowej odsłonie możesz dotrzeć do nowych odbiorców, a to i tak nie koniec korzyści.
Pozwala utrzymać stały ruch na blogu i nie wymaga regularnego odświeżania. Znacząco zwiększa konwersję. Prawie nigdy się nie dezaktualizuje. Dowiedz się, czym jest evergreen content.