Wytyczne SEO dla nowej strony internetowej. 6 wskazówek
Jak pozycjonować nową witrynę? Jeśli odpowiednio podejdziesz do tego zadania, będziesz w stanie nadać dobry start swojej stronie. W tym artykule omówimy 6 przydatnych wytycznych.
Piszemy prostym i przystępnym językiem na najtrudniejsze tematy marketingowe. Nasz blog to skarbnica wiedzy dla hobbystów, pasjonatów marketingu i profesjonalistów.
Jak pozycjonować nową witrynę? Jeśli odpowiednio podejdziesz do tego zadania, będziesz w stanie nadać dobry start swojej stronie. W tym artykule omówimy 6 przydatnych wytycznych.
Performance marketing to jedna z ciekawszych i najskuteczniejszych strategii reklamowych. Na czym dokładnie polega? Jakie są jego wady i zalety? Które firmy powinny z niego korzystać?
Dobry storytelling potrafi wynieść działania marketingowe na wyższy poziom. Czym więc dokładnie jest? Kiedy warto go stosować i jak? Jakimi przykładami warto się inspirować?
Interaction to Next Paint (INP) to nowy wskaźnik Core Web Vitals. Czym dokładnie jest? Czym różni się od FID (First Input Delay)? Jak go mierzyć i optymalizować?
Działania reklamowe każdej firmy powinny być starannie zaplanowane. Jak to zrobić? Najlepiej opracować strategię reklamową. W tym artykule dowiesz się, czym jest, jak ją przygotować i jakimi przykładami warto się inspirować.
Analiza TOWS to bardzo skuteczne narzędzie, które pozwala w kontekście biznesowym (a także i prywatnym) nadać priorytet swoim działaniom. Na czym dokładnie polega owa metoda? Czym się różni od analizy SWOT? Jak zastosować ją w praktyce?
Pozycjonowanie stron wielojęzycznych to trudne zadanie, przed którym stają firmy chcące operować w różnych regionach i krajach. Jak zatem skonstruować taką witrynę? Jak ją optymalizować i jakich błędów unikać? Tego dowiesz się w tym artykule.
Wymiary niestandardowe oraz dane niestandardowe to nieoceniona pomoc w dokładnej analityce internetowej. Czym dokładnie są i jak działają w przypadku Google Analytics 3 i 4? I co najważniejsze – jak je odpowiednio skonfigurować?
Materiały video wszelkiego rodzaju w ostatnich latach zyskują coraz większą popularność. Przeciętny użytkownik Internetu każdego dnia ogląda mnóstwo treści tego typu. Jak zatem uwzględnić trend w działaniach marketingowych?
Czas ładowania się strony to od lat jedna z najważniejszych metryk w kontekście SEO i user experience. Czym zatem jest i jak może wpłynąć na Twój biznes? Jak sprawdzić czas wczytywania strony internetowej?