Rodzaje i metody pozycjonowania
Pozycjonowanie to jedna z podstaw marketingu w Internecie. Istnieją jednak różne typy kampanii SEO. Na jakie kategorie można je podzielić? Na czym dokładnie polegają?
Pozycjonowanie to jedna z podstaw marketingu w Internecie. Istnieją jednak różne typy kampanii SEO. Na jakie kategorie można je podzielić? Na czym dokładnie polegają?
Struktura stron internetowych i odnośników często się zmienia, dlatego stosowanie przekierowań 301 jest z reguły koniecznością w przypadku wszystkich witryn. Jak dokładnie one działają? Kiedy i jak z nich korzystać?
Uzyskiwane linki zewnętrzne oraz struktura odnośników wewnętrznych na danej stronie to jedne z najważniejszych aspektów pozycjonowania. Jak ich wartości są traktowane przez Google? Czy da się je zmierzyć?
W jaki sposób algorytmy wyszukiwarki są wspierane przez AI? Jakie konkretne rozwiązania w tym zakresie pojawiły się w ciągu ostatnich lat? Tego dowiesz się w tym artykule.
Każda witryna dąży też do tego, aby być widoczna w wynikach wyszukiwania. Z tego względu firmy, którym zależy na zdobywaniu klientów przez Internet, powinny mieć na uwadze techniczne SEO. Na czym polega i jakie elementy wchodzą w jego skład? Zapraszamy do lektury!
Internet to sieć wzajemnie połączonych ze sobą stron. Czasami jednak w owej sieci można napotkać pewne przerwy. Sprawiają one, że niektóre podstrony stają się osierocone. Czym są zatem orphan pages? Jakie mają znaczenie w SEO i przede wszystkim - jak im zapobiegać? Zapraszamy do lektury!
Wyniki wyszukiwania Google to od lat już znacznie więcej niż tylko lista przydatnych linków. Jednym z bardziej imponujących narzędzi wykorzystywanych przez wyszukiwarkę jest Graf Wiedzy Google. Czym on jest i jak wpływa na SEO? Zapraszamy do lektury!
Niezwracanie uwagi na optymalizację adresów jest dużym błędem. URL służy wielu celom, ale co najważniejsze - wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce i doświadczenia użytkowników. Jak więc stworzyć adres przyjazny SEO? Sprawdź nasze wskazówki!
Jeśli chcesz zdobywać klientów przez Internet oraz promować swoją stronę, SEO będzie podstawą Twoich działań. Warto dlatego znać i rozumieć fundamenty tego procesu.
W SEO można wymienić mnóstwo metryk, które są mniej lub bardziej godne uwagi. Jedną z nich jest dwell time. Czym dokładnie jest ta wartość? Czy warto ją optymalizować i jeśli tak, to jak to robić? Na te i inne pytania poznasz odpowiedzi w tym artykule.