ROI w marketingu – czym jest i jak go obliczyć?
Zwrot z inwestycji (ROI) marketingowych powinno się zawsze dokładnie monitorować. Dlaczego warto to robić? Jak ustalić tę metrykę i co może utrudniać obliczenia?
Zwrot z inwestycji (ROI) marketingowych powinno się zawsze dokładnie monitorować. Dlaczego warto to robić? Jak ustalić tę metrykę i co może utrudniać obliczenia?
Dowiedz się, jak efektywne renderowanie strony internetowej może kluczowo wpłynąć na ruch i pozycjonowanie Twojej witryny online.
Analityka internetowa to ważne narzędzie, z którego powinna korzystać każda firma działająca w sieci. Na czym dokładnie polega? Dlaczego warto ją stosować i w jakich przypadkach to robić? Jakimi narzędziami się przy tym wspierać? Tego i więcej dowiesz się w tym obszernym poradniku.
Co to jest clickbait? Czym cechują się clickbaity, czy zawsze muszą być złe i jak można je tworzyć, by nie wywoływać irytacji u odbiorców? Sprawdź!
Jak sprawdzić linki przychodzące do strony? W tym artykule poznasz kilka przydatnych narzędzi. Dowiesz się także, dlaczego mają takie duże znaczenie w SEO oraz czemu warto je monitorować.
Wykluczenie ruchu wewnętrznego z Google Analytics jest konieczne, jeśli chcesz być w stanie realizować dokładne pomiary. Jak przeprowadzić taką konfigurację w GA4? Tego dowiesz się w tym artykule.
Wyszukiwanie głosowe Google to funkcja od lat zyskująca na popularności. Jak dokładnie działa? W jaki sposób wpływa na SEO? Jak uwzględnić voice search w swojej strategii pozycjonowania? Tego i więcej dowiesz się w tym artykule.
Sprawdź, czym jest content plan oraz jak krok po kroku go stworzyć. Dodaliśmy także listę najważniejszych elementów, które powinien zawierać plan.
Dowiedz się, czym są podstawowe wskaźniki internetowe Google i jak możesz je poprawić, by zdobyć wyższe pozycje w SERP-ach.
Wysokie pozycje w rankingu Google są możliwe do osiągnięcia tylko przez strony, które trzymają się konkretnych wytycznych. Jakie kwestie warto mieć na uwadze? Jak w ogóle działa samo pozycjonowanie? Tego dowiesz się w naszym artykule.