Uszkodzone linki - czym są i jak je naprawić?
Kwestia uszkodzonych linków w mniejszym lub większym zakresie trapi każdą stronę internetową. Dlaczego trzeba poświęcić im odpowiednią uwagę? Jak wykryć takie odnośniki i je naprawić?
Kwestia uszkodzonych linków w mniejszym lub większym zakresie trapi każdą stronę internetową. Dlaczego trzeba poświęcić im odpowiednią uwagę? Jak wykryć takie odnośniki i je naprawić?
Optymalizacja SEO sklepu internetowego to trudne zadanie, w którego skład wchodzi wiele działań. Jednym z nich jest odpowiednie dostosowywanie stron kategorii produktów. Dlaczego są one tak ważne w tym kontekście? Jak poprawić ich skuteczność?
Link building to jedno z najważniejszych działań w kontekście SEO. Na czym polega ten proces? Jak zdobywać jakościowe odnośniki? Na co uważać? Tego i znacznie więcej dowiesz się z tego artykułu.
Rok 2022 już za pasem, czas zatem śmiało wejść w 2023. Jak zatem wyciągnąć z niego najwięcej w kontekście content marketingu? Najlepiej mieć świadomość tego, jakie trendy go zdominują i z myślą o nich przygotować się tak, aby zyskać przewagę nad konkurencją.
Jakie czynniki wpływają na pozycję strony w Google? Którym z nich warto poświęcić szczególną uwagę? W tym artykule dokładnie przyjrzymy się temu, jak czynniki rankingowe oddziałują na SEO i co ma największe znaczenie z punktu widzenia wyszukiwarki.
Uzyskanie wysokiej pozycji w Google to cel, jaki stawia sobie wiele firm. Dlaczego warto nadać mu priorytet? W jaki sposób zdobyć ową widoczność?
Plik robots.txt to jeden z ważniejszych elementów każdej strony internetowej. Czym zatem dokładnie jest i jak działa? Co się w nim znajduje i jak z niego korzystać?
Jak tworzyć teksty, które świetnie się czyta, zyskują uwagę użytkowników, a do tego zajmują wysokie pozycje w Google? Istnieją sprawdzone zasady, które pozwalają osiągnąć te 3 cele.
Fałszywe opinie w Google Maps mogą w znaczący sposób nadszarpnąć reputację Twojej firmy i negatywnie wpłynąć na zyski. Jak w ogóle rozpoznać tego typu recenzje? Jak na nie zareagować? Co zrobić, aby je usunąć?
Mobile Friendly Test to jedno z narzędzi od Google, które pozwala testować dostosowanie stron pod urządzenia mobilne. W tym artykule dowiesz się, jak dokładnie działa oraz jakie są jego alternatywy. Przyjrzymy się także samej kwestii tego, na czym polega dostosowanie witryn pod mobile i dlaczego jest to naprawdę ważne.