Czym jest plan marketingowy - definicja, elementy i przykłady
Plan marketingowy to bardzo ważny element ogólnej organizacji biznesu. Czym dokładnie jest? Z jakich elementów się składa i jak go wdrożyć? Tego dowiesz się w naszym poradniku.
E-commerce wymaga wszechstronnej wiedzy. Stworzyliśmy wpisy blogowe, z których możesz czerpać wiedzę od założenia aż po optymalizację swojego sklepu. Sprawdź najnowsze trendy w e-handlu i zdobądź nowych konsumentów!
Plan marketingowy to bardzo ważny element ogólnej organizacji biznesu. Czym dokładnie jest? Z jakich elementów się składa i jak go wdrożyć? Tego dowiesz się w naszym poradniku.
Inbound marketing to w obecnym przepełnionym informacjami świecie jeden z najskuteczniejszych sposobów docierania do klientów. Czym dokładnie jest? Jak się rozwijał, na czym polega i jak wygląda w praktyce? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule.
Proces pozycjonowania jest złożony i często kosztowny. Na pewno chciałbyś ujrzeć satysfakcjonujące wyniki jak najszybciej. Zachodzi zatem ważne pytanie – jak długo trzeba czekać na efekty z SEO? Co najbardziej wpływa na czas oczekiwania?
Marketing partyzancki to niecodzienna forma docierania do klientów. Na czym dokładnie polega? Jakie są jej wady i zalety? Jak może wyglądać w praktyce?
Docieranie do klientów to istotny proces w przypadku wszystkich firm. Z jakich działań głównie się składa? Na jakie kategorie można go podzielić? Które metody dobrać do swojego biznesu? Na te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule.
Dystrybucja treści to bardzo ważny aspekt marketingu internetowego. Dzięki niej będziesz w stanie uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji w działania content marketingowe. Dlaczego jeszcze warto się nią zająć? Z jakich kanałów korzystać i które dokładnie wybrać?
Dropshipping to zyskujący na popularności model biznesowy/logistyczny w branży e-commerce. Na czym dokładnie polega? Jakie są jego zalety i wady? Jak go wdrożyć i na co uważać? Tego dowiesz się z naszego poradnika.
System BaseLinker to świetne rozwiązanie, jeśli szukasz czegoś, co może stać się logistyczno-sprzedażowym centrum dowodzenia Twojego biznesu e-commerce. Czym zatem dokładnie jest platforma? Jak działa, dlaczego warto z niej korzystać i ile kosztuje?
Co ma znaczenie w pozycjonowaniu strony? Dlaczego warto poświęcić uwagę takim działaniom, od czego zacząć i gdzie szukać praktycznej wiedzy? Przydatne porady znajdziesz w naszym artykule.
Kanibalizacja słów kluczowych to niechciane zjawisko w pozycjonowaniu, które może dotknąć zwłaszcza rozbudowane strony. Czym więc dokładnie jest? Jak wpływa na SEO? Jak wykryć ten problem i mu zaradzić?