Local Pack – co to jest?

Google Local Pack – definicja

Local pack to funkcja w Google przedstawiająca wyniki dla zapytań lokalnych. Składa się z mapy oraz 3 firm, które odpowiadają na zapytanie użytkownika. Najczęstszymi frazami, które „włączają” trzypak z map Google, są lokalizacje (np. zachodniopomorskie) lub miasta wpisane przez użytkownika (np. Katowice) oraz biznes (np. restauracja), np. „pizza Opole”. Wyszukiwarka może jednak wyświetlić local 3 pack również w innych przypadkach.

Trzypak organicznych wyników lokalnych z Google Maps

Jak działa trzypak Map Google?

Po wpisaniu odpowiedniej frazy w wyszukiwarkę, Google podpowiada najlepsze wyniki lokalne. Za sprawą trzypaku organicznych wyników lokalnych z Google Maps możesz szybko wyszukać najważniejsze informacje o firmie, która Cię interesuje. W local packu poznasz m.in. adres przedsiębiorstwa, godziny otwarcia, ceny, zdjęcia czy opinie innych klientów.

Twoja firma w Local Pack – korzyści

Profil Firmy w Google (Google Moja Firma) może dać Ci wiele korzyści. Spójrz na kilka z nich:

  • więcej ruchu organicznego – wyższe pozycje w local packu zwiększą ruch na Twojej witrynie,
  • przewaga nad konkurencją – wysokie miejsca w Mapach Google pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję oraz zwiększyć liczbę klientów i opinii o Twoim biznesie. Ma to nieoceniony wpływ na widoczność w sieci,
  • pokazanie się lokalnym klientom – profil firmy w local packu oznacza budowanie świadomości marki wśród lokalnych klientów, którzy wpisując konkretną frazę w Google, natrafią na Twoją firmę,
  • dodatkowy ruch z urządzeń mobilnych – użytkownicy często wyszukują lokalnie, będąc w ruchu. Robią to na urządzeniach mobilnych, gdzie trójpak Google zajmuje prawie całe miejsce na ekranie. To zwiększa szanse, że wybiorą właśnie Twój biznes.
Chcesz założyć Profil Firmy w Google?
Napisz do nas
Oceń stronę:
0

Powiązane wpisy na blogu