SXO: Jak SEO i UX poprawiają doświadczenia użytkownika?
Twoja strona generuje duży ruch, ale nie przynosi zysków? Klienci klikają reklamy, jednak nie przekłada się to na sprzedaż w sklepie? W takim razie przeprowadź audyt SXO.
Twoja strona generuje duży ruch, ale nie przynosi zysków? Klienci klikają reklamy, jednak nie przekłada się to na sprzedaż w sklepie? W takim razie przeprowadź audyt SXO.
Jeżeli zależy Ci na prowadzeniu skutecznych działań marketingowych, to do swoich obowiązków powinieneś dopisać mierzenie konwersji.
Pozwala utrzymać stały ruch na blogu i nie wymaga regularnego odświeżania. Znacząco zwiększa konwersję. Prawie nigdy się nie dezaktualizuje. Dowiedz się, czym jest evergreen content.
Niektóre Twoje podstrony są częściej linkowane niż inne. Skąd wynika ta różnica? Z ich atrakcyjności dla użytkownika. Dowiedz się, w jaki sposób zachęcić internautów do linkowania do Twojej strony. Poznaj proces Link Baitingu.
Każdy z nas niemal codziennie wpisuje dziesiątki fraz w pole wyszukiwarki internetowej – od prognozy pogody przez najlepsze buty do biegania aż po minifrezarki do drewna.
Anchor text to niepozorny, lecz niezwykle ważny element optymalizacyjny na stronach internetowych. Jego nieprawidłowe stosowanie może spowodować poważne konsekwencje dla Twojej witryny.
Linki przychodzące od zawsze odgrywały istotną rolę w SEO. Jednak pod wpływem zmiany algorytmów Google’a należy się obecnie wystrzegać nienaturalnych odnośników, które mogą powodować nałożenie kary na stronę.
Nagłówki są jednym z elementów pozycjonowania stron, który ma znaczenie zarówno z punktu widzenia technicznego, jak i user experience.
Prowadzenie zyskownego e-commerce to duże wyzwanie. Jednym z podstawowych czynników decydujących o sukcesie jest oczywiście zdobywanie klientów. Jeśli masz z tym problem, ten artykuł z pewnością Ci pomoże.
Coraz więcej firm docenia wartość content marketingu i decyduje się na prowadzenie bloga firmowego, dostrzegając w tym potencjał dotarcia do nowych klientów.