Mikrokonwersja co to

Mikrokonwersje - czym są i jak je mierzyć?

W przypadku wskaźnika konwersji zwykle mówi się o wygenerowaniu sprzedaży. Jednak aby doszło do końcowej akcji, po drodze użytkownik musi wykonać wiele innych czynności. W celu śledzenia jego działań, warto sprawdzić mikrokonwersje. Z tego artykułu dowiesz się, czym są mikrokonwersje, po co i jak je analizować.

Czytaj dalej
Modele atrybucji w Google Analytics - przewodnik

Modele atrybucji w Google Analytics. Kompletny przewodnik

Droga, jaką pokonuje użytkownik, zanim zostanie klientem, bywa często bardzo skomplikowana. W grę zwykle wchodzi wiele etapów, reklam i rodzajów contentu. Jak zatem ustalić, który czynnik na ścieżce konwersji miał największe znaczenie? Właśnie w tym celu korzysta się z modeli atrybucji. W tym artykule dowiesz się, czym one są, jak działają, które z nich analizować oraz jakie są ich ograniczenia.

Czytaj dalej