Kategoria: SEO

Jak zwiększyć współczynnik CTR w wynikach organicznych?

Nie zawsze wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na częste odwiedziny witryny przez użytkowników. Co zrobić, aby zachęcić odbiorców do wejścia akurat na Twoją stronę? Jakie błędy być może popełniasz? Przedstawiamy sprawdzone sposoby na poprawę współczynnika klikalności. Co to…

Link baiting – co to jest i jakie oferuje korzyści?

Niektóre Twoje podstrony są częściej linkowane niż inne. Skąd wynika ta różnica? Z ich atrakcyjności dla użytkownika. Dowiedz się, w jaki sposób zachęcić internautów do linkowania do Twojej strony. Poznaj proces Link Baitingu. Co to jest Link Baiting? Link Baiting…

Najpopularniejsze wyszukiwarki w Polsce i na świecie

Każdy z nas niemal codziennie wpisuje dziesiątki fraz w pole wyszukiwarki internetowej – od prognozy pogody przez najlepsze buty do biegania aż po minifrezarki do drewna. Czy pod tym względem jesteś skazany jedynie na Google’a? Gdzie jeszcze możesz szukać informacji?…

Semantyczne słowa kluczowe (LSI) – czym są i jak je wykorzystać?

Google wciąż rozwija się pod względem uczenia maszynowego czy sztucznej inteligencji. Roboty Google coraz lepiej rozumieją kontekst treści, dzięki czemu odpowiedzi wyszukiwarki na zapytania użytkowników są bardziej precyzyjne i jakościowe. Bez wątpienia algorytmy opierają się na semantycznych słowach kluczowych. Te…

Powrót na górę