Blog
Sprawdzona wiedza o marketingu internetowymDzielimy się naszą wiedzą web-dev i w przystępny sposób piszemy o technologiach. Sprawdź wpisy, dzięki którym polepszysz swoją wiedzę i będziesz mógł doskonalić swój warsztat.
Ambush marketing: czym jest i jak działa?
Ambush marketing to niekonwencjonalny sposób promowania swojego przekazu i docierania do klientów. Na czym dokładnie polega? Jakie są jego zalety i wady oraz jak wygląda w praktyce?
ROI w marketingu – czym jest i jak go obliczyć?
Zwrot z inwestycji (ROI) marketingowych powinno się zawsze dokładnie monitorować. Dlaczego warto to robić? Jak ustalić tę metrykę i co może utrudniać obliczenia?
Content plan - narzędzia, pomysły i sposoby, które pomogą Ci go stworzyć
Sprawdź, czym jest content plan oraz jak krok po kroku go stworzyć. Dodaliśmy także listę najważniejszych elementów, które powinien zawierać plan.
Rodzaje decyzji zakupowych konsumentów
Proces podejmowania decyzji przy zakupie jest bardzo złożony, ale można w nim rozróżnić kilka głównych zachowań. Czym zatem konsumenci kierują się, gdy chcą coś kupić? Co wpływa na ich ostateczny wybór? Jak uwzględnić takie kwestie w strategiach marketingowych/sprzedażowych?
Czym jest plan marketingowy - definicja, elementy i przykłady
Plan marketingowy to bardzo ważny element ogólnej organizacji biznesu. Czym dokładnie jest? Z jakich elementów się składa i jak go wdrożyć? Tego dowiesz się w naszym poradniku.
Skuteczne instrumenty i narzędzia promocji (przykłady)
Docieranie do klientów to istotny proces w przypadku wszystkich firm. Z jakich działań głównie się składa? Na jakie kategorie można go podzielić? Które metody dobrać do swojego biznesu? Na te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule.
Dystrybucja treści - co zrobić, by wycisnąć z contentu jak najwięcej?
Dystrybucja treści to bardzo ważny aspekt marketingu internetowego. Dzięki niej będziesz w stanie uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji w działania content marketingowe. Dlaczego jeszcze warto się nią zająć? Z jakich kanałów korzystać i które dokładnie wybrać?
Czym jest landing page i jak dobrze go stworzyć?
W marketingu internetowym jasne przedstawienie komunikatu sprzedażowego właściwym użytkownikom jest kluczem do sukcesu. W tym zadaniu świetnie sprawdza się landing page. Czym zatem dokładnie jest? Do czego warto jeszcze wykorzystać ten format? Jak przygotować taką stronę?
Personalizacja contentu - jak dopasować treść do odbiorcy?
Personalizacja contentu może sprawić, że Twoje treści będą znacznie skuteczniejsze. Na czym zatem polega ten proces? Dlaczego warto w niego zainwestować? I co najważniejsze – jak to robić?