Pozycjonowanie sklepów internetowych
Skontaktuj się z nami
* Pola wymagane
Postaw na SEO sklepu, jeżeli chcesz:
- zwiększyć ruch w sklepie internetowym,
- poprawić widoczność swojej marki,
- wygenerować satysfakcjonującą sprzedaż,
- wyprzedzić konkurencję.
Jakie korzyści daje pozycjonowanie sklepu internetowego?
Efekty pozycjonowania sklepu internetowego pojawią się już po pierwszych miesiącach współpracy! Dobrze wykonana praca specjalistów SEO procentuje przede wszystkim wzrostami widoczności w Google. Twoja strona będzie się pięła na liście wyszukiwań, zostawiając konkurencyjne sklepy daleko w tyle.
Znalezienie się w TOP wyszukiwań w Google wiąże się ze wzrostem ruchu organicznego, a więc wejściami na stronę. Wiele testów pokazuje, że to właśnie witryny znajdujące się najwyżej w wyszukiwarce odnotowują największy ruch organiczny. Zobacz zresztą na swoim przykładzie - jak często klikasz pierwszy, drugi lub trzeci link na liście wyszukiwań, a jak często trafiasz na drugą stronę w Google? :) W przypadku sklepów internetowych wysoka pozycja ma szczególne znaczenie, bo często wiąże się z dodaniem produktów do koszyka i ostatecznie - z zakupem.
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych to także wzrost zaufania i umacnianie swojej marki na rynku. Zauważ, że pozycje w TOP10 najczęściej zajmują większe firmy, które inwestują w pozycjonowanie strony. To właśnie one mają największą świadomość, że działania w wyszukiwarce przynoszą realne korzyści dla całego przedsiębiorstwa. Jeśli uważasz, że nie zdołasz z nimi konkurować - możesz się miło zdziwić, jak czasem niewiele trzeba, żeby przegonić konkurencję (tak, również gigantów w Twojej branży :)). Najpierw jednak musimy sprawdzić potencjał Twojego sklepu. W tym celu wykonujemy audyt, czyli zbieramy najważniejsze informacje o witrynie, mające wpływ na pozycję w Google. Następnie ustalamy strategię i możemy działać!
Pozycjonowanie sklepu internetowego ze Smartbuzz
Poznaj powody, dla których warto pracować właśnie z nami:
Nasze usługi SEO dla sklepów internetowych
Sprawdź, w jaki sposób możemy wspomóc Twój sklep internetowy przy budowaniu widoczności w wyszukiwarkach.
Audyt sklepu internetowego
Content marketing dla e-commerce
Pozyskiwanie linków do sklepu
Szczegółowe raporty miesięczne
Pozycjonujemy sklepy na najpopularniejszych platformach
Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu wszystkich znanych platform e-commerce, dzięki czemu wiemy, jak odpowiednio zaplanować działania i wdrożyć zmiany optymalizacyjne w danym systemie.







Na czym polega optymalizacja techniczna sklepu pod SEO?
Na czym polega optymalizacja treści w sklepie?
Blog w sklepie
Potencjalni klienci doceniają sklepy internetowe, które dzielą się profesjonalną wiedzą. Prowadzenie bloga w sieci jest idealnym sposobem na zamieszczanie contentu związanego ze swoją działalnością. Z naszą pomocą przygotujesz świetnej jakości artykuły - z trafnymi słowami kluczowymi, dopasowane do wymagań wyszukiwarki i wartościowe dla użytkowników.
Opisy produktów
Niezależnie od branży, w ramach pozycjonowania sklepu powinieneś pamiętać o opisaniu każdego produktu. Klienci są najczęściej ciekawi: wymiarów produktu, materiału, z którego został wykonany, wytrzymałości (np. na wysoką temperaturę). W opisie powinno się znaleźć jak najwięcej użytecznych informacji. Pamiętaj też, żeby nie kopiować opisów z innych stron - unikalność jest tutaj kluczowa.
Opisy kategorii
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych to także poprawne ustalenie kategorii i dobrej jakości opisy kategorii. Tworząc content na kategorie, skupiamy się przede wszystkim na przedstawieniu najważniejszych elementów oferty, sposobu użycia produktów i korzyści, które osiągną klienci po zakupie w Twoim sklepie. Dbamy także, żeby treść spodobała się wyszukiwarce :)
Landing page’e
Jeśli chcesz wyróżnić swoją ofertę, dobrym rozwiązaniem jest stworzenie landing page’ów w sklepie internetowym. Nasi specjaliści SEO sprawdzą potencjał tworzenia takiego rodzaju strony, zrobią research słów kluczowych, a następnie dział contentu przygotuje treści. Właściwie przygotowany i atrakcyjny pod kątem UX landing wpłynie na konwersje.
Naszym kompetencjom zaufali





Pozycjonowanie sklepu internetowego - najczęściej zadawane pytania
Jak wygląda proces pozycjonowania sklepu internetowego?
Proces pozycjonowania ma na celu m.in. wzrost widoczności i ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Pierwszym etapem jest audyt sklepu internetowego, który określa jego aktualną kondycję, a także wskazuje główne obszary wymagające optymalizacji. Elementem uzupełniającym audyt jest analiza konkurencji, która pozwala określić Twoją pozycję na tle innych sklepów. Na podstawie danych zawartych w audycie i analizie opracowujemy długofalową strategię SEO, podzieloną na mniejsze etapy realizacji.
Następnie przechodzimy do wdrażania zmian, czyli optymalizacji sklepu. Skupiamy się zarówno na działaniach w ramach strony (on-site) np. optymalizacji treści, nagłówków czy meta tagów, jak i poza nią (off-site) np. na linkowaniu zewnętrznym. Po wdrożeniu wszystkich niezbędnych ulepszeń przechodzimy do monitorowania efektów oraz stałej reoptymalizacji, czyli wdrażania dodatkowych zmian.
Jaki jest koszt pozycjonowania sklepu?
Kiedy pojawią się wyniki z SEO?
Czy wdrażacie wymagane zmiany techniczne?
Jakie efekty z SEO mogę uzyskać?
Czy pozycjonowanie sklepu sprawdzi się w każdej branży?
Narzędzia naszych ekspertów SEO
Data-driven SEO to podstawa. Nasze działania opieramy tylko o wiarygodne źródła informacji, które pozyskujemy z najlepszych narzędzi dedykowanych profesjonalistom.











