Pozycjonowanie sklepów internetowych

Skuteczne SEO dla Twojego e-commerce
Pozycjonowanie sklepów internetowych

Postaw na SEO, jeżeli chcesz:

  • zwiększyć ruch w sklepie internetowym,
  • poprawić widoczność swojej marki,
  • wygenerować satysfakcjonującą sprzedaż,
  • wyprzedzić konkurencję.

6 powodów, dla których warto pracować właśnie z nami

transparentnosc
Transparentność

Jasne warunki współpracy, czytelna umowa, brak kruczków prawnych i niedopowiedzeń. Takie zasady wyznajemy.

Dobre praktyki
Najlepsze praktyki SEO

W codziennej pracy wykorzystujemy i wdrażamy tylko etyczne działania optymalizacyjne. Black hat SEO to nasz największy wróg.

Specjalizacja
Specjalizacja

Nie tylko pozycjonujemy, ale i tworzymy sklepy internetowe, dzięki czemu branżę e-commerce znamy od podszewki.

Customer service
Dedykowany ekspert

Zapewniamy stały kontakt ze specjalistą prowadzącym działania dla Twojego sklepu. Bez pośredników i zbędnych formalności.

Doradztwo
Spersonalizowana strategia

Do każdego biznesu podchodzimy indywidualnie, tworząc strategie i wdrażając działania dopasowane do konkretnych celów i oczekiwań.

Edukacja
Wsparcie i edukacja

Doradzimy Ci, które rozwiązanie najlepiej sprawdzi się w Twoim biznesie, a także zapewnimy dostęp do aktualnych materiałów edukacyjnych.

Chcesz sprawdzić kondycję swojego sklepu internetowego?

Nasze usługi SEO dla sklepów internetowych

Sprawdź, w jaki sposób możemy wspomóc Twój sklep internetowy przy budowaniu widoczności w wyszukiwarkach.

Optymalizacja sklepu internetowego

  • Audyt SEO - analiza sytuacji wyjściowej sklepu to klucz do ustalenia dalszej strategii i harmonogramu. Dzięki kompleksowej analizie ustalimy, jakie działania musimy podjąć w pierwszej kolejności oraz stworzymy plan na najbliższe miesiące współpracy.
  • Analiza słów kluczowych - na tym etapie określimy, jakie frazy są priorytetowe z perspektywy realizacji ustalonych celów np. wzrostu sprzedaży, a także wyselekcjonujemy słowa kluczowe pod pozycjonowanie na długi ogon.
  • Działania long-tail - dzięki nim jesteśmy w stanie zbudować widoczność sklepu na bardziej rozbudowane zapytania które, odpowiadając na konkretne potrzeby użytkowników, generują największą liczbę wartościowych konwersji.
  • Optymalizacja - wprowadzamy wszystkie niezbędne dla prawidłowego pozycjonowania sklepu zmiany tj. optymalizacja treści, obrazów, nagłówków czy meta tagów. Sprawdzamy strukturę strony, poprawność kodu czy szybkość ładowania
  • Content marketing dla e-commerce

  • Strategia marketingu treści - tworzymy indywidualną strategię content marketingową dla Twojego e-commerce, uwzględniającą potrzeby biznesu oraz grup docelowych. Ustalimy harmonogram publikacji oraz przygotujemy niezbędne wytyczne.
  • Copywriting - zapewniamy najlepszej jakości treści dla Twojego sklepu - opisy produktów, kategorii, posty na bloga, wpisy do bazy wiedzy czy artykuły sponsorowane na serwisy zewnętrzne.
  • Tworzenie bloga - zajmujemy się kompleksowym prowadzeniem sekcji blogowej na życzenie Klienta - od wytycznych przez tworzenie treści aż po ich optymalizację i publikację na sklepie.
  • Pozyskiwanie linków do sklepu

  • Wartościowe serwisy tematyczne - pozyskujemy najwyższej jakości linki z portali branżowych, jednocześnie budując autorytet Twojej domeny, jak i rozpoznawalność sklepu wśród grupy docelowej.
  • Artykuły sponsorowane - nawiązujemy współpracę z portalami oraz blogerami, gdzie publikujemy najwyższej jakości treści prowadzące do Twojego sklepu internetowego.
  • Marketing szeptany - prowadzimy działania z zakresu buzz marketingu w starannie wyselekcjonowanych miejscach tj. fora internetowe czy grupy dyskusyjne.
  • Szczegółowe raporty miesięczne

  • Pozycje fraz - przedstawimy Ci, jak w ostatnich tygodniach zmieniły się pozycje kluczowych dla Twojego sklepu fraz, które ustaliliśmy na początku współpracy.
  • Analiza ruchu - dzięki wdrożonej analityce będziesz mógł na bieżąco sprawdzać, jak zmienił się ruch organiczny na sklepie oraz porównać jego skuteczność z innymi kanałami.
  • Raport linkowania - pokażemy Ci konkretne miejsca w sieci, w których zamieściliśmy odnośniki do Twojego sklepu w ostatnim miesiącu współpracy.
  • Wykonane działania optymalizacyjne - co miesiąc dowiesz się, jakie prace optymalizacyjne zostały wdrożone na sklep oraz jaki był cel ich wprowadzenia.
  • Narzędzia naszych ekspertów

    Data-driven SEO to podstawa. Nasze działania opieramy tylko o wiarygodne źródła informacji, które pozyskujemy z najlepszych narzędzi dedykowanych profesjonalistom.

    Google Analytics Logo
    Google Search Console Logo
    Google Developers Logo
    Google Optimize Logo
    Google Tag Manager Logo
    Logo Senuto
    alt
    Ahrefs Logo
    Screaming Frog Logo
    Keyword Tool Logo
    Hotjar logo
    LongTailPro Logo

    Pozycjonowanie sklepu internetowego - najczęściej zadawane pytania

    Jak wygląda proces pozycjonowania sklepu internetowego?

    Proces pozycjonowania ma na celu m.in. wzrost widoczności i ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. Pierwszym etapem jest audyt sklepu internetowego, który określa jego aktualną kondycję, a także wskazuje główne obszary wymagające optymalizacji. Elementem uzupełniającym audyt jest analiza konkurencji, która pozwala określić Twoją pozycję na tle innych sklepów. Na podstawie danych zawartych w audycie i analizie opracowujemy długofalową strategię SEO, podzieloną na mniejsze etapy realizacji.

    Następnie przechodzimy do wdrażania zmian, czyli optymalizacji sklepu. Skupiamy się zarówno na działaniach w ramach strony (on-site) np. optymalizacji treści, nagłówków czy meta tagów, jak i poza nią (off-site) np. na linkowaniu zewnętrznym. Po wdrożeniu wszystkich niezbędnych ulepszeń przechodzimy do monitorowania efektów oraz stałej reoptymalizacji, czyli wdrażania dodatkowych zmian.

    Jaki jest koszt pozycjonowania sklepu?
    Kiedy pojawią się wyniki z SEO?
    Czy wdrażacie wymagane zmiany techniczne?
    Jakie efekty z SEO mogę uzyskać?

    Naszym kompetencjom zaufali

    Logo Avigon
    Home and passion
    Logo Reforma
    Zainwestuj w widoczność swojego sklepu