Content marketing

Marketing treści szyty na miarę Twoich wymagań
Content marketing

Content marketing - co to jest?

Content is the king. Pewnie nie raz słyszałeś już to określenie, ale co to tak naprawdę oznacza? Jaka jest definicja content marketingu? Otóż content marketing, czy też marketing treści to ogół działań związanych z tworzeniem wartościowych treści oraz ich dystrybucją wśród użytkowników.

 

Celem content marketingu jest wzbudzenie zainteresowania i zaangażowania wśród użytkowników. Content marketingowy może przyjmować różną formę - artykułów, filmików, grafik czy prezentacji, dzięki czemu możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej komunikatami, które z największym prawdopodobieństwem zatrzymają uwagę potencjalnego klienta.

Korzyści Content Marketingu - co daje dobry marketing treści?

Dotarcie do potencjalnych klientów - dobrze przemyślany marketing treści pozwala dotrzeć do konkretnych grup docelowych, które zdefiniowałeś. Jest odpowiedzią na bolączki i wątpliwości użytkowników - zaspokaja ich wiedzę, a Tobie pomaga pozyskać potencjalnych Klientów.
Wzrost widoczności w wyszukiwarce - rozwijając SEO content marketing, możesz być pewny, że Twoja strona coraz częściej będzie widoczna z poziomu bezpłatnych wyników wyszukiwania na zapytania związane z tematyką, którą poruszasz w swoich treściach.
Wzrost ruchu na stronie - skoro rośnie Twoja widoczność w sieci, coraz więcej użytkowników dostrzega treści marketingowe, które tworzysz i wchodzi w interakcję z nimi. Skutecznym digital content marketingiem możesz zwiększyć ruch na stronie kilku lub nawet kilkunastokrotnie.
Budowanie wizerunku eksperta - nic tak nie działa na zaufanie klientów, jak przekonanie, że działają z profesjonalistami w danej branży. Content marketing to świetne narzędzie do zaprezentowania wiedzy i zbudowania autorytetu wśród potencjalnych klientów.
Budowanie świadomości i rozpoznawalności marki - marketing treści to nie tylko nieodłączny element skutecznej strategii SEO, ale również niezwykle wartościowe narzędzie budujące brand awareness. Przypomnij sobie, ile razy sam zapamiętałeś markę na podstawie przeczytanego artykułu, opisu produktu czy przygotowanej grafiki.
Oszczędność na reklamach - inwestycja w content marketing pozwoli Ci generować ruch na stronie przez długie lata od publikacji treści. Dzięki dobrze przemyślanej strategii możesz zaoszczędzić mnóstwo środków na płatnych formach reklamy w Google Ads czy kampaniach outdoorowych, które działają jedynie do momentu, w którym płacisz za ich wyświetlanie.

Content marketing i SEO - recepta na sukces w sieci

Co łączy SEO i content marketing? Bardzo wiele czynników.
Wyszukiwarki internetowe zwracają ogromną uwagę na jakość treści publikowanych w ramach strony. Nawet bardzo dobre linkowanie i optymalizacja techniczna strony mogą nie przynieść efektów, jeżeli zamieszczany w jej obrębie content będzie złej jakości.


Jako agencja content marketingu zawsze łączymy najlepsze praktyki SEO i marketingu treści, wyciskając to, co najlepsze z ich wzajemnych zależności. Dbamy o to, aby publikowane treści były nie tylko przyjazne wyszukiwarkom, ale przede wszystkim użytkownikom.

Agencja content marketingu, która zna się na rzeczy


Specjalizacja

SEO to nasz konik, a w połączeniu z zaletami content marketingu pozwala w pełni odkryć potencjał drzemiący w Twoim biznesie.

Kompleksowość

Nie masz czasu na tworzenie i publikację treści na blogu firmowym czy opisów produktów na sklepie? Możesz powierzyć nam całość działań związanych z marketingiem treści w ramach Twojej strony.

Bezpośredni kontakt ze specjalistą

Cenimy sobie bliskie relacje i transparentność. Chcemy, żebyś był na bieżąco z naszymi działaniami. Właśnie dlatego zapewniamy bezpośredni kontakt z ekspertami zajmującymi się SEO i content marketingiem Twojej strony.

Wsparcie zespołu IT

Smartbuzz to nie tylko agencja content marketingu. Posiadamy zaplecze prawie trzydziestu ekspertów z zakresu programowania, dzięki czemu bez problemów pomożemy Ci wdrożyć niezbędne zmiany na stronie.

Spersonalizowana strategia

Masz dość ogólników i pustych frazesów ze strony agencji content marketingowych? W Smartbuzz tworzymy strategie szyte na miarę Twojego biznesu, uwzględniające cele i potrzeby określone na początku współpracy.

Zespół copywriterów

Współpracujemy z doświadczonymi twórcami, którzy zapewnią eksperckie treści marketingowe na blogi firmowe, szczegółowe opisy produktów czy kategorii i każdy inny content niezbędny do osiągnięcia zamierzonych celów.

Tworzenie strategii content marketingowej w Smartbuzz

Zebraliśmy nasze najlepsze praktyki SEO i content marketingowe w świetnie zorganizowany proces, którym kierujemy się, przygotowując strategię digital content marketingu szytą na miarę oczekiwań Twojego biznesu.
01

Audyt content marketingowy

Wykorzystując naszą wiedzę oraz najlepsze narzędzia content marketingu, analizujemy istniejące treści w obrębie strony, sprawdzamy ich optymalizację pod kątem SEO i widoczność na kluczowe frazy. Oceniamy obecną kondycję marketingu treści, a także przeprowadzamy analizę konkurencji, aby lepiej poznać Twoich przeciwników.

02
Strategia marketingu treści

Na początku przeprowadzamy rzetelną analizę słów kluczowych. Na jej podstawie tworzymy wytyczne do treści marketingowych na podstrony usługowe, blogi firmowe, poradniki i inne. Dobieramy i planujemy treści, które odpowiadają na potrzeby potencjalnych klientów na różnych etapach lejka sprzedażowego, a także tworzymy plan content marketingowy na najbliższe 6 miesięcy.

03
Rozwój treści

Przechodzimy do działania nad tworzeniem contentu. Sprawimy, że Twoja strona stanie się źródłem cennych informacji dla potencjalnych klientów, jednocześnie dbając o optymalizację contentu pod kątem SEO. W zależności od potrzeb piszemy, redagujemy, optymalizujemy bądź przekazujemy wytyczne do treści marketingowych Twojemu zespołowi.

04
Publikacja treści

Jako agencja content marketingu możemy w pełni przejąć odpowiedzialność za publikację treści na Twojej stronie np. na podstronach usługowych lub blogu firmowym. Tym samym zyskujesz pewność, że proces od tworzenia po publikację contentu jest w rękach profesjonalistów.

05
Działania SEO

Na tym etapie wdrażamy dodatkowe działania SEO. Na bieżąco audytujemy stronę, aby dostosowywać ją do zmieniających się algorytmów wyszukiwarki. Łącząc SEO i content marketing, wdrażamy linkowanie zewnętrzne, wzmacniające autorytet domeny, a także linkowanie wewnętrzne. Ponadto wyróżniamy Cię w wyszukiwarce dzięki danym strukturalnym.

06
Raportowanie content marketingu

Regularnie monitorujemy kluczowe wskaźniki, które pozwalają ocenić nam skuteczność wdrażanej strategii. Sprawdzamy ruch na stronie, zaangażowanie użytkowników czy widoczność artykułów na kluczowe frazy, przedstawiając Ci kompleksowy raport content marketingowy.

07
Reoptymalizacja treści

Nie poprzestajemy na monitoringu. Reagujemy na zmiany zachodzące w SEO content marketingu. Po pewnym czasie oceniamy, jak odbiorcy i boty wyszukiwarek odbierają opublikowane treści. Na podstawie stworzonych wniosków proponujemy dodatkowe ulepszenia, które mogą zwiększyć potencjał content marketingowy treści.

Odkryj potencjał content marketingu
w swoim biznesie

Narzędzia content marketingu

Aby odkryć przed Tobą wszystkie zalety content marketingu, poza ogromną wiedzą naszych ekspertów, wykorzystujemy również szereg sprawdzonych narzędzi, stosowanych przez polskie i zagraniczne agencje.
Google Analytics Logo
Google Search Console Logo
Logo Senuto
alt
Ahrefs Logo
Keyword Tool Logo
Hotjar logo
LongTailPro Logo

Marki, które powierzyły nam swój content marketing

Home and passion
Logo Reforma
Logo Avigon
Zadbaj o content marketing
swojej strony już dziś!