Content marketing
Marketing treści szyty na miarę Twoich wymagań
Content marketing - co to jest?
Content is the king. Pewnie nie raz słyszałeś już to określenie, ale co to tak naprawdę oznacza? Jaka jest definicja content marketingu? Otóż content marketing, czy też marketing treści to ogół działań związanych z tworzeniem wartościowych treści oraz ich dystrybucją wśród użytkowników.
Celem content marketingu jest wzbudzenie zainteresowania i zaangażowania wśród użytkowników. Content marketingowy może przyjmować różną formę - artykułów, filmików, grafik czy prezentacji, dzięki czemu możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej komunikatami, które z największym prawdopodobieństwem zatrzymają uwagę potencjalnego klienta.
Korzyści Content Marketingu - co daje dobry marketing treści?
Content marketing i SEO - recepta na sukces w sieci
Co łączy SEO i content marketing? Bardzo wiele czynników.
Wyszukiwarki internetowe zwracają ogromną uwagę na jakość treści publikowanych w ramach strony. Nawet bardzo dobre linkowanie i optymalizacja techniczna strony mogą nie przynieść efektów, jeżeli zamieszczany w jej obrębie content będzie złej jakości.
Jako agencja content marketingu zawsze łączymy najlepsze praktyki SEO i marketingu treści, wyciskając to, co najlepsze z ich wzajemnych zależności. Dbamy o to, aby publikowane treści były nie tylko przyjazne wyszukiwarkom, ale przede wszystkim użytkownikom.
Tworzenie strategii content marketingowej w Smartbuzz

Wykorzystując naszą wiedzę oraz najlepsze narzędzia content marketingu, analizujemy istniejące treści w obrębie strony, sprawdzamy ich optymalizację pod kątem SEO i widoczność na kluczowe frazy. Oceniamy obecną kondycję marketingu treści, a także przeprowadzamy analizę konkurencji, aby lepiej poznać Twoich przeciwników.

Na początku przeprowadzamy rzetelną analizę słów kluczowych. Na jej podstawie tworzymy wytyczne do treści marketingowych na podstrony usługowe, blogi firmowe, poradniki i inne. Dobieramy i planujemy treści, które odpowiadają na potrzeby potencjalnych klientów na różnych etapach lejka sprzedażowego, a także tworzymy plan content marketingowy na najbliższe 6 miesięcy.

Przechodzimy do działania nad tworzeniem contentu. Sprawimy, że Twoja strona stanie się źródłem cennych informacji dla potencjalnych klientów, jednocześnie dbając o optymalizację contentu pod kątem SEO. W zależności od potrzeb piszemy, redagujemy, optymalizujemy bądź przekazujemy wytyczne do treści marketingowych Twojemu zespołowi.

Jako agencja content marketingu możemy w pełni przejąć odpowiedzialność za publikację treści na Twojej stronie np. na podstronach usługowych lub blogu firmowym. Tym samym zyskujesz pewność, że proces od tworzenia po publikację contentu jest w rękach profesjonalistów.

Na tym etapie wdrażamy dodatkowe działania SEO. Na bieżąco audytujemy stronę, aby dostosowywać ją do zmieniających się algorytmów wyszukiwarki. Łącząc SEO i content marketing, wdrażamy linkowanie zewnętrzne, wzmacniające autorytet domeny, a także linkowanie wewnętrzne. Ponadto wyróżniamy Cię w wyszukiwarce dzięki danym strukturalnym.

Regularnie monitorujemy kluczowe wskaźniki, które pozwalają ocenić nam skuteczność wdrażanej strategii. Sprawdzamy ruch na stronie, zaangażowanie użytkowników czy widoczność artykułów na kluczowe frazy, przedstawiając Ci kompleksowy raport content marketingowy.

Nie poprzestajemy na monitoringu. Reagujemy na zmiany zachodzące w SEO content marketingu. Po pewnym czasie oceniamy, jak odbiorcy i boty wyszukiwarek odbierają opublikowane treści. Na podstawie stworzonych wniosków proponujemy dodatkowe ulepszenia, które mogą zwiększyć potencjał content marketingowy treści.
Narzędzia content marketingu








Marki, które powierzyły nam swój content marketing


